تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818967668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير شركت گاز شهرستان كامياران:58 روستاي كامياران از گاز طبيعي بهره‌مند هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير شركت گاز شهرستان كامياران:58 روستاي كامياران از گاز طبيعي بهره‌مند هستند
مدير شركت گاز شهرستان كامياران از بهره‌مندي 100 درصد جمعيت شهري اين شهرستان از گاز طبيعي خبر داد.


شهرام رمضاني در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در كامياران اظهار داشت: زيربناي انشعابات و تأسيسات گازرساني شهري در شهرستان كامياران كامل شده و دو شهر كامياران و موچش به طور كاملا از نعمت گاز بهرمندند.

مدير شركت گاز كامياران اضافه كرد: تا كنون 58 روستاي اين شهرستان از نعمت گاز بهرمندشده‌اند كه از اين ميان 51 روستا از توابع كامياران و 7 روستاي ديگر جزو شهر موچش است.

وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر گازرساني به 4 روستاي ديگر اين شهرستان در دست اقدام است كه بهره‌برداري از اين طرح‌ها، آمار روستاهاي برخوردار از گاز شهرستان به 62 روستا افزايش مي‌يابد.

رمضاني ادامه داد: از 21 هزار و 110 مشترك گاز طبيعي در شهرستان كامياران، 13 هزار و 620 مشترك شهري و 7 هزار و 490 مشترك را روستائيان تشكيل مي‌دهند.

وي با اشاره به تعداد محدود و پراكنده خانوارهايي كه از اين نعمت بي‌بهره‌اند گفت: شركت گاز خوشبختانه هيچ گونه محدوديتي در ارائه خدمات گازرساني به متقاضيان ندارد اما مدارك اشتراك‌پذيري از سوي عده محدودي از متقاضيان يا كامل ارائه نشده يا منع قانوني داشته است كه با پيگيري‌هاي لازم اين مشكلات رفع خواهد شد.

رمضاني با بيان حمايت كامل اين شركت از متقاضيان صنايع زودبازده در خصوص گازرساني، گفت: سطح شهر كامياران داراي 4 جايگاه سي‌ان‌جي و در شهر موچش يك جايگاه فعال سي‌ان‌جي وجود دارد كه به آنها گازرساني شده است.

مدير شركت گاز شهرستان كامياران در ادامه از گازرساني به پروژه 1400 واحدي مسكن مهر شهر كامياران اشاره كرد و گفت: براي اين پروژه بالغ بر سه كيلومتر شبكه داخلي و يك ايستگاه تقليل فشار و 40 انشعاب نصب شده است.

وي با اشاره به سرماي امسال و نيز روند گازرساني به مشتركين اين شهرستان، تصريح كرد: خوشبختانه امسال تا كنون قطعي گاز در اين شهر نداشته‌ايم و در صورتي كه مشكلي در خطوط انتقال گاز در خارج از استان به وجود نيايد با رعايت الگوي مصرف از سوي همشهريان قطعا قطعي گاز نخواهيم داشت.

رمضاني همچنين در پايان با اشاره به منطقه‌بندي ميزان مصرف گاز، گفت: كامياران به نسبت پائين‌بودن برودت هوا نسبت به ساير شهرهاي استان كردستان، ميانگين مصرف گاز در آن متعادل و مناسب است.

انتهاي پيام/79013/س30

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن