تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819194838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوران نگاه تجملي به فناوري اطلاعات، گذشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: دوران نگاه تجملي به فناوري اطلاعات، گذشته است
مديركل فناوري اطلاعات، ارتباطات و امنيت استانداري يزد، فناوري اطلاعات را پايه اصلي توسعه در كشور خواند و اظهار كرد: در برابر مردمي كه براي گرفتن خدمتي تلاش مي‌كنند در حالي كه مي‌توان آن را به راحتي با فناوري اطلاعات در اختيار آنان قرار داد، مسئوليم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه يزد، "اكرم فداكار" در مراسم توديع و معارفه مديركل فناوري اطلاعات، ارتباطات و امنيت استانداري، اظهار كرد: عالي‌ترين مقام اجرايي استان در مراسم معارفه خود فناوري و پژوهش را در كنار حوزه‌هاي آب، كشاورزي، صنعت و معدن به عنوان رويكردهاي اصلي مطرح كردند كه اين يك فرصت ارزشمند براي اين عرصه است.

وي با يادآوري اين نكته كه دوراني كه به فناوري اطلاعات به عنوان يك تجمل نگاه شود، گذشته است بلكه اين رويكرد اجتناب‌ناپذير و غيرقابل‌گريز است، گفت: توسعه فناوري اطلاعات بايد در اولويت كاري دستگاه‌هاي اجرايي قرار گيرد، اين تنها راه توسعه پايدار است.

فداكار در بخش ديگري از سخنان خود، اظهار كرد: براي تصميم‌گيري مناسب، به موقع و بهره‌ورانه بايد اطلاعات صحيح در اختيار مديران قرار گيرد.

وي با تاكيد بر اين نكته كه فناوري اطلاعات، رو به رشد و توسعه خواهد بود، گفت: در سطح ملي و استاني مشكلي وجود دارد كه آن تعدد متوليان مقوله فناوري اطلاعات است و با همدلي و مشاركت اين مشكل مي‌تواند به يك فرصت تبديل شود.

اين مقام مسئول تعامل با شركت‌هاي خصوصي، فعالين عرصه فناوري اطلاعات و سازمان نظام صنفي رايانه‌اي استان را از اولويت‌هاي كاري خود بيان كرد و افزود: تحول در فناوري اطلاعات تنها با حضور فعالان اين عرصه محقق خواهد شد.

"عباسعلي رضايي" معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار نيز در اين مراسم با اشاره به اين كه امروزه در دنيا حرف اول را فناوري اطلاعات و امنيت مي‌زند، گفت: در چشم‌انداز 20 ساله نظام مقدس جمهوري اسلامي فناوري اطلاعات جايگاه خوبي دارد كه نشان‌دهنده اهميت اين مقوله است.

وي افزود: استان يزد به دليل وجود پيشرفت مراكز دانشگاهي و مراكز عالي، نيروهاي متخصص عرصه روابط عمومي و برنامه‌ريزي و تنظيم سند IT و دولت الكترونيك استان نسبت به ساير استان‌ها پيشرفت بيشتري داشته است.

رضايي با اشاره به اين كه در حوزه دولت الكترونيك سه سال پيش استان يزد حائز رتبه اول شده است، خاطرنشان كرد: سال گذشته نيز استان يزد در اين زمينه حائز رتبه سوم كشوري شده است.

وي هم‌چنين كسب رتبه كشوري شركت مخابرات استان را در زمينه تلفن همراه، تلفن ثابت و غيره را يادآور شد و اظهار كرد: با وجود اعتبار كم استان يزد در زمينه تملك دارايي‌هاي سرمايه‌اي علاوه بر مركز استان در ساير شهرستان‌ها و ادارات تابعه نيز اتصال به شبكه دولت صورت گرفته است.

معاون استاندار، اولويت‌كاري نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و دولت تدبير و اميد را قانون‌مداري، توجه به مباحث توسعه‌اي و خدمت به مردم دانست و گفت: بخش خصوصي تاثير بسزايي در راستاي برقراري ارتباط دولت و مردم دارد.

وي از خدمات "فضل الله اديب‌نيا" مدير قبلي قدرداني و براي "اكرم فداكار" در سمت جديد خود آرزوي توفيق كرد.

"فضل الله اديب‌نيا" مدير كل پيشين فناوري اطلاعات، ارتباطات و امنيت استانداري نيز با اشاره به اين كه انتخاب نيروهاي جوان در هر كاري بسيار مطلوب است، گفت: با اتكا به نيروهاي جوان مي‌توان كارهاي بزرگي را انجام داد.

اديب‌نيا در ادامه به تشريح وظايف حوزه كاري فناوري اطلاعات، ارتباطات و امنيت پرداخت.

انتهاي پيام

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن