تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به نيازمند كمك مالى كند و با مردم منصفانه رفتار نمايد چنين كسى مؤمن حقيقى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801180879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل پيش‌بيني سازمان هواشناسي در گفت‌وگو با فارس:دماي هوا تهران امشب به زير صفر مي‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل پيش‌بيني سازمان هواشناسي در گفت‌وگو با فارس:دماي هوا تهران امشب به زير صفر مي‌رسد
مديركل پيش‌بيني سازمان هواشناسي ضمن پيش‌بيني وزش باد در تهران، گفت: دماي هواي پايتخت امشب حدود 3 درجه سانتي‌گراد زير صفر مي‌رسد.


احد وظيفه در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس از پايداري‌ هواي سرد تا پايان هفته در كشور خبر داد و گفت: سامانه بارش‌زا از كشور در حال عبور است به‌طوري‌كه هم‌اكنون محدود به مناطق شمال شرق كشور شده است.

مديركل پيش‌بيني و هشدار سازمان هواشناسي افزود: اين سامانه بارش‌زا طي روز جاري در منتهي عليه شمال شرق كشور فعال خواهد بود و از همين مسير عبور مي‌كند.

وي با اشاره به جريانات شرقي كه هم‌اكنون در سواحل درياي خزر حاكم است، ابراز داشت: همين امر موجب بارش پراكنده برف و باران در ارتفاعات استان‌هاي گيلان و اردبيل خواهد شد.

وظيفه با بيان اينكه هم‌اكنون توده هواي سرد در عرض‌هاي شمالي كشور حاكم است، ادامه داد: پيش‌بيني مي‌شود طي امروز و فردا در استان تهران شاهد وزش باد باشيم كه همين مسئله با كاهش غلظت آلاينده‌هاي هوا همراه خواهد بود.

مديركل پيش‌بيني و هشدار سازمان هواشناسي يادآور شد: اين در حالي است پيش‌بيني مي‌شود از فردا شاهد افزايش آلاينده‌هاي هوا در اين كلانشهر و همچنين ديگر شهرهاي صنعتي باشيم.

وي با بيان اينكه دماي هواي تهران در شب گذشته در سردترين ساعت به صفر درجه سانتي‌گراد رسيد، گفت: پيش‌بيني مي‌شود امشب دماي هواي اين كلانشهر به 2 تا 3 درجه سانتي‌گراد زيرصفر كاهش يابد.

وظيفه با بيان اينكه طي هفته جاري بارش برف و باران براي پايتخت پيش‌بيني نمي‌شود، خاطرنشان كرد: تا پايان هفته جاري شاهد پايداري هواي سرد در تمامي نقاط كشور خواهيم بود.

انتهاي پيام/

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن