تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819483950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تماشاگران استقلال: بليت‌ها گران است نمي‌آييم


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: تماشاگران استقلال: بليت‌ها گران است نمي‌آييم
*سكوهاي خالي ورزشگاه آزادي تعجب بازيكنان استقلال را برانگيخت. آنها به محض اينكه وارد ورزشگاه شدند درباره خالي بودن سكوها با يكديگر حرف مي‌زدند. به راستي چرا سكوها خالي است؟ كسي پاسخ اين سوال را مي‌داند؟ بازيكنان استقلال پيش از بازي مدام اين سوال را بين خود دست به دست مي‌كردند!
*تعدادي از تماشاگران استقلال درباره اينكه چرا سكوها خالي است مي‌گفتند: «بليت‌ها گران است ما هم نمي‌آييم.» آنها معتقد بودند وقتي بليت‌ها به 12هزار تومان مي‌رسد نمي‌توانند به ورزشگاه بيايند. البته دلايل ديگري هم در خالي شدن ورزشگاه آزادي تاثيرگذار است. براي مثال بازي‌هاي نه چندان پرگلي كه استقلال از خود برجا مي‌گذاشت.
*تعداد تماشاگراني كه در قسمت روبروي جايگاه نشسته بودند به 3 نفر مي‌رسيد! دليل حضور3 نفر در فضاي روبروي جايگاه كه همواره جزو پرتماشاگرترين قسمت‌هاي ورزشگاه بود فروش بليت‌هاي الكترونيكي است. در بازي‌هاي گذشته استقلال هم شاهد خالي بودن اين قسمت از ورزشگاه بوديم اما در نيمه دوم تماشاگران به سكوهاي روبروي جايگاه منتقل شدند.
*روي نيمكت استقلال سيدحسين حسيني، نيكبخت، آرش برهاني، مهرداد اولادي و پژمان نوري نشستند و خبري از ساموئل نبود. بازيكني كه گفته بود اگر پولش را ندهند به بازي با فجر نمي‌آيد. اين هم از عواقب بي‌پولي باشگاه استقلال است ديگر. معلوم نيست چرا به داد اين تيم نمي‌رسند و مدام وعده فردا را مي‌دهند. استقلال يك بازيكن خارجي خوب هم كه دارد با او اينطوري برخورد مي‌شود.
*پيش از آغاز مسابقه يك دقيقه سكوت به دليل درگذشت ميلاد سيدعباسي برادر داود سيدعباسي بازيكن سابق استقلال اعلام شد. سيد عباسي سال‌ها براي استقلال بازي كرد يك گل هم براي اين تيم در دربي زد. البته سيد عباسي سابقه بازي در پرسپوليس را هم دارد. بازيكنان هم براي درگذشت برادرسيد عباسي از نوارمشكي رنگ روي پيراهن خود استفاده كردند.
*قلعه نويي قبل از شروع بازي به بازيكنان دو اخطاره‌اش تذكر داد كه در بازي با فجر احتياط كنند كارت زرد نگيرند.
*جعفري مديرعامل فجر سپاسي، ايمان عالمي، ستار همداني و سيدمهدي علمي از مسوولان باشگاه استقلال در جايگاه ويژه حضور داشتند و اين بازي را از نزديك نگاه كردند.
*قلعه‌نويي كه علاقه زيادي به محمود ياوري دارد قبل از آغاز بازي به رسم ادب و احترام سمت محمود ياوري رفت و به او ورود به ورزشگاه آزادي را خوشامد گفت. پيامد اين حركت هواداران استقلال محمود ياوري سرمربي فجر سپاسي را تشويق كردند. ياوري هم براي استقلالي‌ها دست تكان داد تا فضاي اين بازي دوستانه‌تر شود.
*از ميان بازيكنان تيم فجر محمد حيدري و محمد نزهتي قبل از شروع مسابقه به سمت امير قلعه‌نويي رفتند و با نيمكت نشينان اين تيم دست دادند.
*هاشم بيك‌زاده، محمدمهدي نظري، سياوش اكبرپور و مهدي رحمتي نيز از جمله بازيكنان استقلال كه سابقه بازي در فجر سپاسي را داشتند نيز سمت نيمكت تيم فجر رفتند و با اعضاي كادر فني اين تيم احوالپرسي كردند.
*پيش از شروع بازي بارها شاهد تشويق شدن هاشم بيك زاده بوديم. بيك زاده اين روزها به شدت مورد توجه است. 2 روز پيش عكس بيك‌زاده در سايت پر بيننده ياهو هم ديده مي‌شد.
*امير قلعه‌نويي در نيمه اول از سوت‌هاي پي‌درپي داور مسابقه ناراحت بود و اعتقاد داشت او با اين سوت‌ها بازي را از روند خود مي‌اندازد. قلعه‌نويي همچنين از شيوه بازي بازيكنان استقلال راضي نبود و از دقيقه 30 مهرداد اولادي و پژمان نوري را براي گرم كردن از روي نيمكت بلند كرد.
*تماشاگران استقلال اواخر نيمه اول به نحوه قضاوت داور اعتراض داشتند و شعار مي‌دادند داور عزيزم دقت كن.
*تماشاگران روبروي جايگاه براي فرار از سرما ايستاده بازي را تماشا مي‌كردند.
* بخشي از تماشاگران حاضر در پايين جايگاه خبرنگاران و همچنين شماري از تماشاگران در كنار جايگاه ويژه كه تعدادشان حدود 20 نفر بود عليه علي دايي شعار سر دادند و او را رييس مافيا خواندند كه اين شعار باعث واكنش ليدرهاي استقلال شد و سريعا قطع گرديد.
* محمد انصاري بازيكني كه در گذشته عضو تيم استقلال بود و اكنون به خاطر سربازي به تيم فجرسپاسي رفته به دليل 3 اخطاره بودن نتوانست مقابل تيم سابقش بازي كند. محمود ياوري اين بازيكن را پديده فوتبال اعلام كرده است.
* بعد از تعويض آرش برهاني با محمدمهدي نظري، نظري به سمت برهاني نرفت تا با او دست بدهد و روبان مشكي‌ كه روي پيراهن استقلال بود را كند و به زمين انداخت.
* هواداران استقلال عليه عادل فردوسي‌پور شعار مي‌دادند و به شدت بيك‌زاده را تشويق مي‌كردند. تماشاگران همچنين عليه پرسپوليس و غيبتش در آسيا نيز شعار سر دادند.

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن