تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821155178




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار كوتاه اقتصادي


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه اقتصادي
مهلت ارسال صورت معاملات موديان مالياتي تمديد شد

رئيس كل سازمان امور مالياتي كشور مهلت ارسال صورت معاملات چهار فصل پارسال و سه فصل امسال را تا پايان سال تمديد كرد.

به گزارش مهر، علي عسكري گفت: به منظور تكريم موديان مالياتي و تسهيل در انجام وظايف قانوني موديان، مهلت تسليم و ارسال يا تكميل فهرست اطلاعات معاملات اين هفت فصل تا 28 اسفند تمديد شده است.

همه موديان مالياتي مشمول مقررات مذكور كه تاكنون براي انجام تمام يا بخشي از تكاليف قانوني خود عمل نكرده‌اند، مكلفند با مراجعه به سامانه سازمان امور مالياتي به نشاني(WWW.TAX.GOV.IR) اطلاعات معاملات فصلي را به صورت الكترونيك يا لوح فشرده ( تكميل شده از طريق نرم افزار غير برخط ( OFFLINE) به ادارات كل امور مالياتي ذيربط تحويل دهند.

محور كندوان بازگشايي شد

محور كندوان در جاده كرج - چالوس از ساعت 10 صبح ديروز بازگشايي شد.

به گزارش مهر، مركز مديريت راه‌هاي كشور اعلام كرد: محور كندوان در جاده كرج - چالوس كه به دليل بارش برف و كولاك و احتمال سقوط بهمن مسدود اعلام شده بود، از ساعت 10 صبح ديروز با تلاش عوامل راهداري بازگشايي شد.اين محور از ساعت 13:20 روز پنجشنبه 21 آذر به علت بارش شديد برف، كولاك و نبود ديد كافي مسدود شده بود.براين اساس مسافران مي توانند آخرين اطلاعات از وضع راه هاي كشور را از طريق تماس با سامانه 141 يا با مراجعه به سايت http://iran141/.ir كسب كنند.

افزايش سرمايه صندوق ضمانت سرمايه‌گذاري صنايع كوچك

سرمايه صندوق ضمانت سرمايه گذاري صنايع كوچك در بودجه سال آينده افزايش مي يابد.

سيدمحمدعلي سيدابريشمي معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران گفت: اين صندوق با پوشش ريسك ناشي از خريد مواد اوليه يا فروش محصولات ايراني از سرمايه گذاران حمايت خواهد كرد.وي افزود: با هماهنگي نمايندگان مجلس اميدواريم سرمايه صندوق ضمانت سرمايه گذاري صنايع كوچك از محل فروش شركت هاي دولتي كه واگذار مي شوند، افزايش يابد.

مخالفت با تمديد قانون انتزاع وظايف كشاورزي

درخواست وزارت صنعت ازستاد تدابير ويژه براي تمديد قانون انتزاع وظايف كشاورزي از بازرگاني تا پايان سال 93 با مخالفت شديد وزير جهاد كشاورزي مواجه شد.

به گزارش ايسنا، در پي تلاش براي به تعويق انداختن قانون انتزاع توسط وزارت صنعت و تجارت، مهندس حجتي وزير جهاد كشاورزي تاخير در اجراي اين قانون را بر خلاف مصالح كشور اعلام كرد و گفت: تصميم‌گيري درباره نحوه و زمان اجراي اين قانون ارتباطي به ستاد تدابير ويژه ندارد. چراكه اين ستاد فقط مي‌تواند براي مسائل مرتبط با تحريم تصميم‌گيري كند.وزير جهاد كشاورزي اعلام كرد: اما اگر من را لايق اجراي اين قانون نمي‌دانند، استعفا مي‌دهم تا فردي كه از نظرشان شايسته است، مسئول اجراي اين قانون شود.

اطلاعيه وزارت كار درباره كارت كار اتباع افغانستان

وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي از توزيع كارت كار اتباع افغاني ثبت نام شده در اردوگاه هاي سليمان خاني و گل تپه خبر داد.

به گزارش مهر، اداره كل اشتغال اتباع خارجي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي اعلام كرد: به اطلاع آن دسته از اتباع افغاني كه كارت اشتغال به كار دريافت نكرده اند، مي رساند كه تا پايان آذر امسال مهلت دارند بر اساس زمان بندي به اردوگاه هاي گل تپه و سليمان خاني مراجعه و نسبت به دريافت كارت اشتغال به كار اقدام كنند. در غير اين صورت وفق مقررات مندرج در كميسيون ساماندهي برخورد خواهد شد.

پرداخت 50 درصد حداقل حقوق به بيكاران در طرح كارورزي توأم با كار

مدير كل دفتر كاريابي هاي وزارت كار با تاكيد بر اينكه بهبود فرهنگ كار كشور با اجراي طرح «كارورزي توأم با كار» محقق مي‌شود، گفت: جويندگان كار در اين طرح 50 درصد حقوق خود را ‌از صندوق بيمه بيكاري دريافت مي‌كنند.خليل صادقي‌نيا در گفتگو با تسنيم گفت: كارگروه‌هايي متشكل از دستگاه‌هاي ذي‌ربط در حال بررسي اين طرح هستند تا بتوانند طرح كارورزي توام با كار را جايگزين طرح بيمه بيكاري قبلي كنند.

صادقي نيا افزود: در قالب اين طرح50 درصد حداقل دستمزد همان سال در قالب حقوق به كارگران پرداخت مي‌شود و اين ميزان براي كارگر و كارفرما متفاوت است. افرادي كه تحت پوشش هستند به مدت يكسال 50 درصد حقوق تعيين شده در شوراي عالي كار را دريافت مي‌كنند.



يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن