تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803267349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزل و نصب‌های دولت با ارزش های نظام اسلامی مغایر نباشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



حجت الاسلام والمسلمین نکونام:
عزل و نصب‌های دولت با ارزش های نظام اسلامی مغایر نباشد خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، اصول گرایی اسلامی و دینی را معیار انتخاب و عزل و نصب ها دانست و افزود: پایبندی افراد بر اصول و ارزش های دینی، قرآنی، اسلامی و پایبندی بر اصول انقلاب همچون راه امام راحل، شهدا و قانون اساسی از ویژگی های بارز اصول گرایی اسلامی است.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در نشست با استاندار و مدیران کل این استان، خدمت به مردم را رسالتی بزرگ بر دوش مسؤولان دانست و تصریح کرد: همه مسؤولان و کارگزاران نظام و استان موظف به انجام وظایف و خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به آحاد مختلف جامعه هستند.
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که اعمال انسان در هفت گذرگاه مورد بررسی قرار می گیرد، به تشریح این موارد پرداخت و خاطرنشان کرد: اگر عمل انسان آمیخته با غیبت، حسد، دنیامداری، تکبر، خودپسندی، بی رحمی و ظلم و شهرت طلبی شد، به یقین مورد قبول و رضایت خداوند متعال نخواهد بود و عمل او به سوی خودش بازگشت داده خواهد شد.
 
امام جمعه شهرکرد افزود: خداوند متعال در خطاب به فرشتگان حامل اعمال بندگان می فرماید اعمال بندگان من را به سوی خودشان بازگردانید؛ چرا که آنها در راه رضای من عمل نکرده اند و اعمال آنها هیچ سودی نخواهد داشت.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اخلاص را معیار اصلی قبول شدن اعمال دانست و گفت: اعمالی در نزد خداوند متعال مقبول و مورد پذیرش واقع خواهد شد که آمیخته با اخلاص و رضایت الهی باشد و در غیر این صورت هیچ خیر و ثوابی در عمل بدون اخلاص نخواهد بود.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری به راه های رسیدن به اخلاص با استناد به احادیث و روایات اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: سخن گفتن با زبان نرم و آرام و خوش برخوردی با مردم، همراهی و ارتباط قوی با عالمان و حافظان قرآن، گناهان و قصورها در امور را خود به دوش گرفتن، پرهیز ار ریاکاری، خودنمایی، ناسزا گویی و فحاشی به دیگران به گونه‌ای که از تو بترسند و عیوب دیگران را فاش نکردن از عوامل رسیدن به اخلاص محسوب می‌شود.
 
رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به برخی نازیبایی‌ها در میان مسؤولان تصریح کرد: متأسفانه برخی از مسؤولان برای نجات از گناهان و خطاهای رخ داده از سوی خودشان، اعمال نادرست و قصورهای خود را به دیگران نسبت می دهند که این مغایر با ارزش های دینی و فرهنگ اخلاص است.
 
وی با بیان این که خدمت در سنگر اسلام یک توفیقی الهی است، بر حفظ ارزش ها و آرمان های اسلامی و همچنین خدمت رسانی خالصانه در راستای حل مشکلات جامعه تأکید کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به آغاز برخی عزل و نصب ها در استان این موضوع را یک مسأله طبیعی دانست و تصریح کرد: به یقین پس از تغییر و تحول در سیستم مدیریتی استان و معرفی استاندار جدید برخی از عزل و نصب ها صورت خواهد گرفت اما باید در این جابه‌جایی ها دقت و اهتمام ویژه داشت.
 
وی بر ضرورت رعایت انصاف، ارزش مداری، حفظ آبرو و جایگاه افراد، پایبندی افراد به اصول دینی، ارزش های نظام، قانون اساسی و شایسته سالاری در عزل و نصب ها تأکید کرد.
 
امام جمعه شهرکرد، اصول گرایی اسلامی و دینی را معیار انتخاب و عزل و نصب ها دانست و افزود: پایبندی افراد بر اصول و ارزش های دینی، قرآنی، اسلامی و پایبندی بر اصول انقلاب همچون راه امام راحل، شهدا و قانون اساسی از ویژگی های بارز اصول گرایی اسلامی است.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر لزوم حفظ و تقویت وحدت و انسجام در میان مسؤولان استان تصریح کرد: همه مسؤولان باید با حفظ وحدت و انسجام برای پیشرفت و ارتقای بیش از پیش استان تلاش کنند و تنها منافع ملی و استانی را در نظر داشته باشند./9457/پ202/س



۱۳۹۲/۹/۲۳






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن