تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818891772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه فردوس:9 دي جشن بلوغ فكري و شخصيتي نظام اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه فردوس:9 دي جشن بلوغ فكري و شخصيتي نظام اسلامي است
امام جمعه فردوس گفت: نهم دي جشن بلوغ فكري و شخصيتي نظام اسلامي و آغاز حركت و فرهنگ عزت‌خواهي است.
به گزارش خبرگزاري فارس از فردوس، حجت‌الاسلام محمدرضا بابايي ماهاني‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ريزي 9 دي در فردوس اظهار كرد: حماسه 9 دي همه محاسبات دشمن را به هم ريخت و ملت بزرگ ايران را سرفراز صحنه كرد.

وي افزود: دشمن در انتخابات دهم رياست جمهوري با استفاده از بغض، كينه و بي‌بصيرتي برخي از عوامل داخلي خود را آماده كرد و با عقبه‌اي بسيار حساب شده و برنامه‌ريزي شده وارد صحنه شد تا نقشه‌هاي شوم خود را عملي كند.

امام جمعه فردوس تصريح كرد: سيل خروشان مردم، دشمن را زمين‌گير كرد و اقتدار و محبوبيت نظام اسلامي را به رخ جهانيان كشاند.

بابايي ماهاني‌نژاد يادآور شد: حماسه 9 دي جشن بلوغ فكري و شخصيتي نظام اسلامي، آغاز حركت و فرهنگ عزت‌خواهي و ثمره خون شهيد مطهري‌ها، باكري‌ها و همت‌ها است.

پرهيز از غفلت مهمترين پيام 9 دي است

وي گفت: نهم دي نمايش بصيرت انقلابي مردم بود و به طور يقين بزرگ‌ترين پيام حماسه اين روز، ضرورت بصيرت‌مداري و پرهيز از غفلت است.

برگزاري برنامه‌هاي گرامي‌داشت 9 دي در خوابگاه‌هاي دانشجويي، ويژه برنامه اصلي روز 9 دي با حضور سرهنگ خسروي استاد دانشگاه فردوسي مشهد در هيئت رزمندگان فردوس، فضاسازي سطح شهر و نيز حضور روحانيان در مراسم صبحگاه مدارس از جمله برنامه‌هاي اجرايي در 9 دي عنوان شد.

همچنين برگزاري مراسم پرسش و پاسخ ويژه فرهنگيان با حضور سرهنگ مزگي‌نژاد و نيز ارسال پيامك با موضوع بصيرت و 9 دي به عموم مردم، از ديگر برنامه‌هاي گرامي‌داشت روز نهم دي در فردوس است.

انتهاي پيام/69007/غ20

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن