تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820740084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتحاديه اروپا آماده كمك مالي قابل ملاحظه به اوكراين است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: اتحاديه اروپا آماده كمك مالي قابل ملاحظه به اوكراين است
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1392/09/23
00:22:18.22
اتحاديه اروپا آماده است در صورتي كه اوكراين پيمان مشاركت اقتصادي با اروپا را امضا كند، به اين كشور كمك مالي كند.
به گزارش شبكه تلويزيوني يورونيوز، معاون نخست وزير اوكراين كه به بروكسل سفر كرده بود موفق شد اروپاييها را به كمك مالي بيشتر به اوكراين متقاعد كند. به نظر مي رسد اتحاديه اروپا توافق كرده باشد صندوق بين المللي پول را متقاعد سازد وام قابل ملاحظه اي به اوكراين بدهد.
استفان فوله كميسر اروپا در امور توسعه اتحاديه اروپا گفت :« پيمان مشاركت از جمله توافق مبادلات آزاد تجاري، پيشنهاد ما به اوكراين و ملت اين كشور است. اين پيشنهاد هنوز روي ميز است و اتحاديه اروپا آماده است به محض آمادگي مسئولان اوكرايني، پيمان را امضا كند. »
نقشه راهي در شرف تدارك است كه نحوه اجراي اين پيمان را تعيين مي كند.
سرهي آربوزوف معاون نخست وزير اوكراين درباره نتايج گفتگوهايش در بروكسل با اتحاديه اروپا گفت مهمترين نتيجه آن اين است كه وقفه اي در مذاكرات ايجاد نشده است. مذاكرات ادامه دارد و ثمربخش خواهد بود.
وي درباره نقشه راه اروپا گفت اين نوعي سند كاري است كه مراحل پيشرفت مذاكرات ما را گام به گام قانونمند مي سازد. نقشه راه تاريخها ، برنامه ها و اقدامات خاص مورد نياز را براي امضاي پيمان تعيين مي كند.
معاون نخست وزير اوكراين درباره اتحاد اوراسيا (پيمان مشاركت اقتصادي با روسيه) نيز گفت مهمترين هدف ما ادغام در اروپا است. من اينجا حضور يافته ام تا اين مسئله را بر همگان برجسته سازم.
وي درباره كمكهاي مالي اروپا گفت ما به مزاياي توافق مشاركت با اروپا در ميان مدت و دراز مدت واقفيم.
آربوزوف درباره شروط صندوق بين المللي پول براي اعطاي وام از جمله افزايش هزينه هاي انرژي گفت ما در حال مذاكره در اين باره هستيم. گفتگو ها در اروپا سازنده بود. دو طرف اكنون مي دانند اهداف چيست.
00:26:00.23

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن