تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804367114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاريخچه ثروت اندوزي زرسالاران يهود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تاريخچه ثروت اندوزي زرسالاران يهود
يك كارشناس گفت: براي صهيونيست ها واژه شهادت بي معنا است ولي در جبهه ما كه از عاشورا نشأت مي گيرد حماسه و شهادت حقيقت وجودي ما است.


به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ،به نقل از مهر، دومين همايش تخصصي "دين زاو" به منظور مقابله با تهديدات اعتقادي دشمنان با بررسي موضوعاتي چون "رصد و بررسي فعاليت­ رسانه ­هاي بيگانه"، "قدرت و اوليگارشي زرسالاران يهود" و "نحله­ هاي انحرافي فعال در ايران" در دو بخش نمايشگاهي و نشست‌هاي تخصصي در فرهنگسراي خاوران برگزار شد.

در سومين روز نشست هاي تخصصي اين همايش نشست "اليگارشي زرسالاران يهود و يك دروغ بزرگ" با سخنراني سيد محمد تقي زاهدي بعد از ظهر جمعه در فرهنگسراي خاوران برگزار شد.

زاهدي در اين نشست گفت: دشمن شناسي اين جلسات و اين كلاسها يك مسئله عبادي و توحيدي است. امام صادق(ع) مي فرمايد آيا دين به جز حب و بغض است. يعني دوست داشتن دوستان خدا و دشمني با دشمنان خدا. حتي برخي علما بر اين عقيده هستند كه تبري بايد جزو اصول دين باشد. آيه آخر سوره مجادله تأكيد بسيار جالبي در اهميت دشمن شناسي دارد و به صورت خيلي واضح و تندي بيان كرده حتي كنايه مي زند. «لَا تَجِدُ قَوْمًا يُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ يُوَادُّونَ مَنْ حَادَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَوْ كَانُوا آبَاءهُمْ أَوْ أَبْنَاءهُمْ أَوْ إِخْوَانَهُمْ أَوْ عَشِيرَتَهُمْ أُوْلَئِكَ كَتَبَ فِي قُلُوبِهِمُ الْإِيمَانَ وَأَيَّدَهُم بِرُوحٍ مِّنْهُ وَيُدْخِلُهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ أُوْلَئِكَ حِزْبُ اللَّهِ أَلَا إِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْمُفْلِحُونَ» يعني «قومى را نيابى كه به خدا و روز بازپسين ايمان داشته باشند [و] كسانى را كه با خدا و رسولش مخالفت كرده ‏اند هر چند پدرانشان يا پسرانشان يا برادرانشان يا عشيره آنان باشند دوست بدارند در دل اينهاست كه [خدا] ايمان را نوشته و آنها را با روحى از جانب خود تاييد كرده است و آنان را به بهشتهايى كه از زير [درختان] آن جويهايى روان است در مى‏آورد هميشه در آنجا ماندگارند خدا از ايشان خشنود و آنها از او خشنودند اينانند حزب خدا آرى حزب خداست كه رستگارانند.»

وي افزود: نمي گويد كساني كه دشمن خدا و رسولش هستند دشمن باشند بلكه مي گويد كساني كه با خدا و رسولش مخالفت كرده دوست بدارند يعني كنايه مي زند. بعد تأكيد مي كند كه دشمني با خدا و رسول خدا حتي اگر پدران، يا پسران يا خواهران و عشيره تان بود نزديك ترين كسانتان هم بود با آنها دشمني كنيد. كلاً سه بار كلمه حزبَ الله در قرآن آمده دو بارش در همين آيه است. مي گويد همينها حزب خدا هستند.

وي تصريح كرد: قرآن كتابي است كه ما به ازاي تاريخي دارد و سبك و جواب و حرفي براي هر قرن دارد. آقاي عبدالله شهبازي در كتاب 5 جلدي "زرسالاران يهودي و پارسي" نامگذاري دقيقي كرده و گفته اين دشمن ترين دشمنان اليگارشي زر سالاران يهودي هستند. شايد اين دسته از بين 13 ميليون يهودي در دنيا 2 ميليونشان را شامل بشود. اقليت ثروتمند متنفذ كه بر اكثريت جامعه جهاني بطور مستقيم يا غير مستقيم سلطه دارند.

اين استاد دشمن شناسي بيان كرد: يهوديان با هم خويشاوند هستند مثل هيچ ديني نيست اينها اصلاً دين نيستند بلكه قوم هستند به غير از راه خوني هيچ كس نمي تواند يهودي بشود. يكسري خانواده هستندكه با هم فاميل هستند. خانواده ادموند روچيلدها و راكفلرها اينها همه با هم فاميل هستند و همديگر را در تمام نقاط دنيا حمايت مي كنند.

زاهدي افزود: اينها كانال سوئز را در 12 ساعت خريدند اينچنين پولهاي هنگفتي دارند. جرج برنارد شاو به اينها كه مي رسد مي گويد تمامي اقتدار كهن شاهان را اينها يكجا دارند. همه چيز را براي خود مي خواهند و به هيچ چيزي هم قانع نمي شوند. تا قرن 15 زرسالاران يهود هيچ اقتداري نداشتند پس از كشف آمريكا و برده داري اينها به اين ثروت رسيدند. كريستف كلمب با پول يهودي ها به سفرهاي خويش پرداخت. اينها پس از كشف قاره آمريكا با كشتار وسيعي كه از بوميان كردند زمين هاي حاصلخيز آنجا را تصاحب كردند. اولين بار در كوبا پياده شدند و با كشتاري كه انجام دادند زمين هاي نيشكر و تنباكو بدون كشاورز ماند و براي تأمين نيروي انساني به برده داري متوسل شدند. از هر 6 برده شمال و شرق آفريقا كه مي رفتند بياورند 5 تا كشته مي شد. اينها هيچ حقي براي بردگان قائل نبودند فقط اجازه زنده ماندن به آنها داده بودند و هيچ حقوقي به آنها نمي دادند. از كار برده ها محصولات را به همراه اسلحه به خود كشورهاي آفريقايي مي فروختند و كشتارهاي وسيعي پيش آمد.

زاهدي يادآور شد: با درآمد حاصل از محصولات كشاورزي و نيروي مفت برده اينها به ثروت هنگفتي دست پيدا كردند كه شركت هاي چند مليتي و بين المللي را تشكيل دادند. كوكاكولا، پپسي كولا، مك دونالد،ساختار اين شركت ها هم همان ساختار برده داري است. اينها در پروتكل ها و اعلاميه هاشان به صراحت اعلام كرده اند كه قصدشان حاكميت بر جهان است. بن گورين و هرتسل يكي حاكميت بر قدس از نيل تا فرات را مطرح كردند و يكي حاكميت بر جهان را.

اين كارشناس رسانه ادامه داد: در قحطي زمان رضا شاه كه 8 تا 10 ميليون ايراني كشته شد اينها دست داشتند. يهودي ها يك تكنيكي براي مالكيت زمين دارند هر جا كه مي روند مالك زمين مي شوند. جالب است هرجا اينها مي روند قحطي مي شود.

زاهدي يادآور شد: در فرايند تاريخي 4 قرن يهودي ها در قالب تلمود و پروتكل هايشان به دنبال حكومت بر جهان هستند. بزرگترين بانك ها و شركت هاي چند مليتي مال آنهاست. يكي از مصداق هاي قدرت نمايي آنها تشكيل اسرائيل بود. يك صهيونيست مي گويد ما فلسطين را بلعيده بوديم اما امام خميني آن را از حلقوم ما بيرون كشيد. روياي جشن بر حكومت جهاني اشان را امام نقش بر آب كرد. الان دو نوع حكومت داريم حكومت الهي به رهبري امام خميني (ره) و در ادامه آيت الله خامنه اي و در مقابل آن حكومت زرسالاران يهود كه حكومتي عليه خدا است. ايندو الان در برابر هم صف آرايي كرده اند. خود صهيونيست ها هم قائل به اين مرز بندي هستند.

زاهدي تأكيد كرد: اينها آنقدر عقب مي نشينند كه به ديوار بخورند. زيرا ماهيت وجوديشان دروغ است و آبشخور اين ماهيت رسانه هايشان هستند كه در جهان دروغ پردازي مي كنند. آنها برايشان واژه شهادت بي معنا است ولي در جبهه ما كه از عاشورا نشأت مي گيرد حماسه و شهادت حقيقت وجودي ما است.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن