تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803979974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زندگي مردم بهتر خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: زندگي مردم بهتر خواهد شد


در قالب مرحله دوم هدفمندي

يارانه ها در سال آينده، به مراتب زندگي مردم بهتر از وضع موجود خواهد شد.البته در اين مرحله قرار نيست اين قانون يه صورت يكسان انجام شود.

*براي اجراي طرح هاي عمراني در سال آينده به غير از 37 هزار ميليارد تومان اعتبار پيش بيني شده در لايحه بودجه،از 35 ميليارد دلار تسهيلات خارجي هم استفاده مي شود.

معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهوري در يك برنامه تلويزيوني ضمن اعلام اين مطالب به استعفاي جمعي از نمايندگان در اعتراض به لايحه بودجه واكنش نشان داد و گفت: نمايندگان مردم حق دارند سؤال و استيضاح كنند و در همين خصوص نظر متفاوتي ازدولت را ارائه دهند. البته استعفا دادن عجيب بود. چون خودشان در جريان امور قرار دارند و اگر نظر خاصي دارند، مي توانند اعمال كنند.

به گزارش فارس ،محمد‌باقر نوبخت كه در برنامه تلويزيوني شب آفتابي سخن مي گفت، افزود: اگر ايران آباد نباشد نه خوزستان ، نه لرستان، نه ايلام و نه كرمانشاه آباد نمي‌شوند. بايد كشور بتواند يك وضع مناسبي داشته باشد و متناسب با اقتصاد، زمينه شكوفايي فراهم مي شود.

وي با اظهار اين مطلب كه در بودجه سالجاري طبق بند 80 كاملا مشخص است دولت چقدر از محل افزايش قيمت حامل هاي انرژي درآمد كسب كرده و چقدر توزيع مي شود،گفت: ما اين شيوه هدفمندي يارانه را روش مطلوبي نمي‌بينيم، ولي بايد ادامه يابد زيرا هدفمندي يك قانون است.

نوبخت تاكيد كرد: هم اكنون به يك راه حل رسيديم كه براي اجراي مطلوب اين قانون، يك لايحه كامل و جامع به مجلس بدهيم تا تكليف يارانه‌ها مشخص شود.وي افزود: رئيس جمهوري در نطق بودجه با شفافيت بيان كرد تا زمان بررسي، مردم را بلاتكليف نمي گذاريم و به همين وضع هدفمندي يارانه را ادامه خواهيم داد.

قانون فعلي مجوزي در اختيار دولت قرار داد كه بتواند تغييراتي را يكبار انجام دهد و قطعا براي اجراي مرحله دوم از مجلس مجوز خواهيم گرفت.

نامبرده در ادامه با اشاره به اينكه ما با 3000 طرح ناتمام در كشور مواجه هستيم كه براي اجراي آنها 200 هزار ميليارد تومان منابع مالي نياز است، تصريح كرد: به همين منظور اين طرحها را به سه گروه تقسيم كرديم.

گروه نخست طرحهايي كه پيشرفتشان بين صفر تا 20 درصد است كه بتوانيم در حد نگهداشت وضع موجود آنها را فعال نگه داريم و گروه دوم بين 20 تا 80درصد و مابقي پول را به پروژه هاي بالاي 80 درصد اختصاص داديم تا بتوانيم هر سال خروجي از طرحها داشته باشيم.

وي خاطرنشان كرد: دولت موفق شده كه از برخي كشورها منابع خارجي را دريافت كند كه بدين ترتيب دولت مي تواند به غير از 37 هزار ميليارد تومان در لايحه بودجه،از 35 ميليارد دلار تسهيلات خارجي هم استفاده كند.

معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهوري تصريح كرد: نمايندگان مردم خوزستان بدانند كه ما دو طرح بزرگ آبرساني و طرح حاصلخيزي مزارع را از همين سهم 35 هزار ميليارد تومان اجرا خواهيم كرد كه سهم قابل توجهي است. اين رقم براي تمامي استانهاي كشور است كه طرحهاي بزرگ را به ثمر برسانيم.

طرف هاي خارجي هم براي اجراي اين پروژه ها از طرحها بازديد به عمل آوردند و پيش پرداخت منابع مالي آنها كه بيش از 10 هزار ميليارد تومان است،تامين شده است .

وي افزود: بيش از 21 ميليارد دلار منابع ارزي هم در صندوق توسعه ملي داريم .

در سالجاري ما براي اجراي اين ميزان طرح نياز به پيش پرداخت داشتيم كه مجلس موافقت كرد دولت 6 درصد را به صندوق واريز نكند و در اختيار ما قرار دهد .

نوبخت ادامه داد: ما در حال حاضر 20 طرح بزرگ از جمله راه‌آهن كرمانشاه – مشهد، راه آهن رشت و قزوين، طرحهاي آبرساني استانهاي خوزستان ، لرستان و خرم آباد و .... را در دست اجرا داريم كه طرف خارجي از اين طرحها بازديد وپيش پرداخت آنها انجام شده است.

وي در خصوص نرخ دلار در بازار گفت: ما نمي خواهيم دولت مداخله گر در بازار باشد.

بازار بايد با مكانيزم خودش اداره شود. اگر دولت مداخله كند، نظام بازار به هم مي ريزد. دولت بايد به عنوان ناظر باشد و اگر متوجه شد كه بازار به ضرر مردم عمل مي كند، بخاطر شرايط نابرابر مجاز است كه به بازار ورود پيدا كند.



شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن