تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813161482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كوتاه از حوادث


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه از حوادث
كشف 33 قلم داروي غيرمجاز در رامهرمز

رامهرمز- خبرنگار اطلاعات: رئيس شبكه بهداشت و درمان رامهرمز گفت: با تلاش و پيگيري گروه بازرسي شبكه بهداشت و درمان اين شهرستان و پليس مقادير زيادي از داروهاي نيروزا و غير مجاز كشف و ضبط شد.

دكتر محسن فتحي افزود: اين داروها شامل 33 قلم از انواع مواد نيروزا به ارزش تقريبي 100ميليون ريال بود كه به صورت قاچاق وارد و پخش مي‌شد.وي گفت: اينگونه داروها باعث ايجاد مشكلات جسمي و روحي شديد در مصرف كنندگان مي‌شود و خطر ابتلا به سرطان را در آنها افزايش مي‌دهد.

رئيس شبكه بهداشت و درمان رامهرمز اضافه كرد: با توجه به اينكه اين داروها سلامت جامعه را به خطر مي‌اندازند از شهروندان مي‌خواهيم در رابطه با اينگونه مسائل هوشيار باشند و جان خود و سلامت جامعه را به خطر نيندازند.

دستگيري قاچاقچيان پرندگان كمياب در قلعه گنج

كرمان ـ خبرنگار اطلاعات:‌ دو قاچاقچي پرندگان حفاظت شده در قلعه گنج دستگير شدند.

دادستان عمومي و انقلاب قلعه گنج همچنين از كشف 17قطعه پرنده كمياب از نوع هوبره از اين قاچاقچيان خبر داد و گفت: با توجه به شروع فصل سرما و مهاجرت يك گونه از پرندگان در خطر انقراض و مورد حمايت كنوانسيون‌هاي بين‌المللي به جنوب استان و حاشيه جازموريان، با متخلفان قاطعانه برخورد مي‌شود.مسلم سالاري اعلام كرد: قاچاقچيان قصد داشتند اين پرندگان را پس از انتقال به استان هرمزگان به كشورهاي حاشيه خليج‌فارس قاچاق كنند.به گفته وي برابر بند الف ماده 13 قانون شكار و صيد مصوب 16 خرداد 46 جزاي شكارچيان پرندگان در معرض خطر انقراض از 91 روز تا 3 سال حبس يا جزاي نقدي از يك ميليون و 800 هزار تا 20 ميليون ريال است و در صورت تكرار هر دو مجازات اعمال خواهد شد.

جمع‌آوري معتادين پرخطر در زاهدان

زاهدان ـ خبرنگار اطلاعات:‌ دوازدهمين مرحله طرح جمع‌آوري معتادين پرخطر در زاهدان اجرا شد.

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر سيستان و بلوچستان گفت: در اين طرح 60 معتاد پرخطر و كارتن خواب توسط پليس مبارزه با موادمخدر جمع‌آوري شدند و به مركز غربالگري انتقال يافتند. محمدحسين اشرفي افزود: اين معتادان پس از استحمام و تعويض لباس، دريافت لباس و وسائل بهداشتي همچون حوله و مسواك، انگشت‌نگاري، انجام آزمايش‌هاي پزشكي و انجام تحقيقات لازم با مجوز مقام قضايي به مركز درمان اجباري مستقل در تل سياه زاهدان منتقل شدند.به گفته وي معتادين به مدت يك تا 3 ماه در مركز تل سياه دوره درمان را طي كرده و س از ترخيص تحويل خانواده‌هايشان مي‌شوند. اشرفي همچنين گفت: دانشگاه علوم‌پزشكي مسئوليت تامين و انجام متادون درماني بيماران ترخيص شده را برعهده دارد و اداره كل بهزيستي نيز مكلف به مراقبت‌هاي پس از خروج آنان است.دبير شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر استان سيستان‌وبلوچستان اعلام كرد: ستاد مبارزه با موادمخدر رياست جمهوري از ابتداي امسال تاكنون 2 ميليارد ريال براي درمان معتادين پرخطر و پشتيباني مركز تل سياه اختصاص داده است.

كشف ترياك در سه راهي چوپانان نايين

نايين ـ خبرنگار اطلاعات: فرمانده انتظامي نايين از توابع استان اصفهان گفت: در بازرسي از يك خودرو سمند 34 كيلو و 900 گرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف شد.

سرهنگ رجبعلي مختاري، افزود: مأموران ايست و بازرسي سه راهي چوپانان از اين خودرو كه از استان‌هاي جنوبي به استان‌هاي مركزي در حركت بود، اين مقدار مواد را كشف كردند. وي افزود: در اين رابطه دو قاچاقچي دستگير و با پرونده تحويل مقامات قضايي شدند.

مختاري افزود: اين مقدار مواد مخدر توسط پاسگاه چوپانان و همكاري و كمك تكاوران اصفهان مستقر در سه راه چوپانان به اردكان كشف شد.

26 تن چوپ قاچاق در سميرم كشف شد

اصفهان ـ خبرنگار اطلاعات: 29 محموله چوب قاچاق به وزن 26 تن و همچنين سه محموله زغال قاچاق در هشت ماهه امسال در شهرستان سميرم كشف و ضبط شده است. رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري سميرم با بيان اينكه اين چوب‌ها و زغال قاچاق را يگان حفاظت منابع طبيعي و نيروي انتظامي در مبادي ورودي استان اصفهان كشف و ضبط كرده‌اند، افزود: نوع چوب اين محموله‌هاي كشف شده، از نوع بلوط بوده است. علي‌حسين بهراميان افزود: قاچاقچيان چوب براي اينكه نيروهاي يگان حفاظت آنها را شناسايي نكنند از خودروهاي شخصي استفاده كرده بودند.



جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن