تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815619222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روي موج حوادث


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي موج حوادث
تصادف مرگبار 7 جوان پس از مصرف مشروبات الكلي
معاون رئيس پليس راهور تهران گفت: براثر برخورد دو دستگاه خودروتيبا و پرايد با كاميون سه نفر كشته و چهار نفر زخمي شدند.
سرهنگ عين الله جهاني در گفت وگو با مهر اظهار داشت: ساعت 3:15 بامداد ديروزتصادف ميان سه دستگاه خودرو پرايد، تيبا و كاميون در اتوبان شهيد بابايي روبروي دانشگاه امام حسين(ع) به پليس گزارش شد. با حضور ماموران مشخص شد دو خودرو با عقب كاميون كمپرسي در خط دوم برخورد كردند. وي ادامه داد: در اين تصادف سه سرنشين خودروها كشته و چهار نفر نيز مجروح شدند كه بيمارستان الغدير منتقل شدند. به گفته معاون پليس راهور تهران، پس از اينكه مشخص شد مجروحان حادثه حالت عادي ندارند كه با انجام تست الكل مشخص شد اين افراد كه با يكديگر نسبت فاميلي دارند الكل مصرف كرده اند. جهاني با بيان اينكه اين افراد بين 20 تا 30 سال سن دارند افزود: علت حادثه عدم توجه به جلو اعلام شده كه مي‌تواند ناشي از مصرف الكل باشد.

شناسايي 122 سايت و وبلاگ با محتواي مجرمانه و غير اخلاقي
كارشناسان پليس فتا استان مركزي در يك ماهه گذشته موفق به شناسايي 122 سايت و وبلاگ با محتواي مجرمانه و غير اخلاقي شدند.
به گزارش مهر،سرگرد”مصطفي نوروزي” رئيس پليس فتا استان مركزي گفت: استفاده از فناوري پيشرفته از جمله رايانه و اينترنت شرايط و بستر مساعدي براي ظهور جرائم سايبري به وجود آورده است و از آنجا كه اين جرائم ملموس نيستند نياز به كار كارشناسي در فضاي سايبري توسط كارشناسان امر دارد. وي در ادامه افزود: پليس فتا استان مركزي به عنوان سردمدار مبارزه با جرائم فضاي مجازي در استان طي يك ماهه گذشته با انجام بررسي‌هاي دقيق در اين فضا موفق به شناسايي 122 سايت و وبلاگ داراي محتواي مجرمانه شده است. رئيس پليس فتا استان مركزي تصريح كرد: گردانندگان تمامي سايت‌ها شناسايي و با توجه به اينكه ايجاد كنندگان و گردانندگان اين سايت‌ها در خارج از حوزه قضايي استان مي‌باشند، پرونده آنها براي سير مراحل قانوني به استان‌هاي مربوطه در سطح كشور ارسال شده است. سرگرد نوروزي در پايان اظهار داشت: فضاي مجازي اينترنت حاوي موضوعات و مطالب فريبنده بسيار زيادي است و اين پليس احاطه كامل بر فضاي مجازي داشته و با سايت‌ها و وبلاگ‌هايي كه اقدام به ترويج مطالب و تصاوير مجرمانه مي‌كنند، برخورد خواهد كرد.

حمله به دختر جوان در”پارك قيطريه” تهران
دختر جواني در حين قدم زدن در پارك قيطريه تهران مورد حمله پسر شروري قرار گرفت.
دختر22 ساله‌ صبح ساعت 9 براي قدم زدن به پارك قيطريه رفت. دختر جوان از كنار شمشاد‌ها مي‌گذشت و از طبيعت و هواي پاك لذت مي‌برد. به فكر فرو رفته بود و آرزوهاي شيرنش را در ذهنش به تصوير كشيده بود. در بين آرزو‌هايش قدم مي‌زد و خود را سبك مي‌پنداشت كه ناگهان با ضربه‌اي مهلك كه به دستش وارد شد، از جا پريد. پسر جواني دهنش را محكم گرفت و چاقوي تيزي را زير گلوي دختر گذاشت و تمام اشياء قيمتي دختر را گرفت و سپس با ضربه‌اي دختر را به زمين انداخت و متواري شد. دختر جوان كه از ترس زبانش بند آمده بود و از ناحيه دست و گردن نيز دچار جراحت شده بود، نمي‌دانست بايد چكار كند كه چشمش به ماموران كلانتري افتاد. سريعا پيش آنان رفت و ماجرا را شرح داد. ماموران نيز بعد بررسي صحت گفته‌هاي دختر جوان موضوع را به تمامي ماموران سطح منطقه اعلام كردند و ديري نگذشت كه پسر جوان در همان حوالي در حالي كه قصد داشت با چاقو با ماموران درگير شود دستگير و تحت الحفظ به كلانتري انتقال داده شد. در راستاي پيگيري خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ مشخص گرديد اين پسر جوان كه ناصر نام دارد به دليل اعتياد و براي درآوردن هزينه خريد مواد مخدر(شيشه) دست به اين اقدامات مجرمانه زده است.

نجات جان مادر و دو فرزند از مرگ حتمي
سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از گاز گرفتگي اعضاي خانواده‌اي در خيابان جمهوري خبر داد.
جلال ملكي در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران خاطر نشان كرد: در ساعت 19 و 18 دقيقه شب ستاد فرماندهي آتش نشاني از گاز گرفتگي اعضاي خانواده‌اي در خيابان جمهوري، خيابان نور فلاح مطلع شد و بلافاصله ايستگاه 52 روانه محل شد. وي ادامه داد: اين حادثه در طبقه اول يك ساختمان چهار طبقه رخ داده بود كه به علت اينكه همسايه‌ها از غيبت اعضاي اين خانواده نگران شده بودند با سامانه 125 تماس گرفته آتش نشانان نيز پس از رسيدن به محل حادثه و باز كردن دربا پيكر بي جان مادر و دو فرزند روبرو شدندكه بلافاصله تحويل عوامل اورژانس شدند. خوشبختانه ماد 45 ساله دختر دوازده ساله و پسر نه ساله با حضور به موقع آتش نشانان از مرگ نجات يافتند و توسط تكنسين‌هاي اورژانس عازم مراكز درماني شدند. ملكي در پايان علت حادثه را نشست گاز منوكسيد كربن از آبگرمكن ديواري قديمي و دودكش آبگرمكن اعلام كرد. عمليات در ساعت 20و 10 دقيقه به پايان رسيد.

مرگ تلخ پسر جوان در خانه ويلايي
سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از گاز گرفتگي و مرگ مرد جواني خبر داد.
جلال ملكي در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در ساعت 8و 25 دقيقه صبح ديروز سامانه 125 آتش نشاني از حادثه گاز گرفتگي در منزل ويلايي مطلع شد و بلافاصله ايستگاه 21 عازم محل حادثه در كيانشهر خيابان بشير سليمي شدند. وي ادامه داد: مادر خانواده پس از اينكه صبح وارد منزل مسكوني‌شان شد با جسم بي جان پسر 34 سالش روبرو و سريعا با آتش نشاني و اورژانس تماس گرفت. آتش‌نشانان نيز پس از مراجعه مرد جوان را تحويل عوامل اورژانس دادند كه متاسفانه مرگ وي به علت مسموميت با گاز منو‌كسيد كربن تاييد شد. اين مقام مسئول در آتش نشاني علت حادثه را انتشار گاز سمي co2 از محل اتصالات نامناسب دود‌كش بخاري قديمي عنوان كرد. عمليات در ساعت 9 به پايان رسيد.

كشف اشياء عتيقه با قدمت يك هزار سال قبل از ميلاد
فرمانده انتظامي شهرستان آزادشهر استان گلستان از كشف 136قلم اشياء عتيقه با قدمت تاريخي در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ”محمد اكبريان” در تشريح اين خبر گفت: ماموران ايست و بازرسي تيل آباد حين كنترل خودروهاي خروجي از استان به يك دستگاه خودرو مشكوك شده و در بازرسي از آن 136 قلم اشياء عتيقه كه داراي قدمت تاريخي در حدود يك هزارسال قبل از ميلاد دارد كشف كردند. سرهنگ اكبريان ادامه داد: اقلام مكشوفه با حضور كارشناس ميراث فرهنگي مورد ارزيابي قرار گرفت و قدمت تاريخي آن را به هزاره قبل از ميلاد تخمين زدند. وي گفت: در اين راستا يك نفر دستگير و يك دستگاه خودرو توقيف و به پاركينگ انتقال داده شد. فرمانده انتظامي آزادشهر گفت: متهم دستگير شده و اقلام مكشوفه جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد. وي در پايان گفت: در سال جاري نيز 3 محموله اشياء تاريخي با همكاري اداره ميراث فرهنگي كشف شده است.

گردنبندقاپي پايان زورگيران جوان
رئيس كلانتري 130 نازي‌آباد از دستگيري سارقان جواني خبر داد كه گردنبند مي‌قاپيدند.
سرگرد مهدي اسدي در گفت‌وگو با ايسنا، در تشريح خبر فوق گفت: در ساعت 21:30 روز دوازدهم آذر ماه سال جاري وقوع يك فقره گردنبندقاپي در محدوده خيابان دشت آزادگان از طريق سامانه مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران بزرگ به كلانتري 130 نازي‌آباد اعلام شد. وي با بيان اينكه ماموران با حضور در محل حادثه، به بررسي موضوع پرداختند كه دختري جوان به نام «سمانه» به ماموران مراجعه و عنوان كرد كه پسري حدودا 18 ساله به سمت وي حمله‌ور شده و قصد ربودن گردنبندش را داشت كه با فريادش، اين سارق متواري شد گفت: بررسي‌ها نشان داد كه دو نفر اقدام به قاپيدن گردنبند اين زن كردند كه نفر دوم توسط مردم دستگير شده است. رئيس كلانتري 130 نازي‌آباد با بيان اينكه همچنين يك دستگاه موتورسيكلت از سارقان بر جاي مانده و به پاركينگ انتقال داده شد، گفت: پس از بازجويي از متهم، وي به 25 فقره سرقت گردنبند‌قاپي اعتراف كرد و در اعترافات خود، همدست ديگرش به نام «ناصر» را به ماموران معرفي كرد.

ارسال نظر

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن