تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819440402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داوري: سرمربي نمي‌خواست برنده شويم/ با اين شرايط بعد از نيم فصل بازي نمي‌كنم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: داوري: سرمربي نمي‌خواست برنده شويم/ با اين شرايط بعد از نيم فصل بازي نمي‌كنم
كاپيتان تيم بسكتبال فولاد ماهان با نارضايتي از اوضاع تيمش گفت: شرايط اينطور باشد، بعد از نيم فصل براي اين تيم بازي نمي‌كنم.
جواد داوري بعد از شكست تيمش مقابل دانشگاه آزاد از شرايط بازي و تيم خود بسيار ناراضي بود و به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: توپ‌هايمان مقابل دانشگاه آزاد زياد گل نمي شد اما از طرف ديگر سرمربي تيم نيز به نحوي نمي خواست برنده شويم و بعد از اينكه تيم در كوارتر سوم راه افتاد با تعويض هاي خود دست به جوانگرايي زد. ما در ده دقيقه آخر با بازيكناني بازي كرديم كه قبلا سوپرليگ را نديده بودند. به هر حال اين تيم حرفه اي است، اين درست كه توپهايمان در نيمه اول وارد سبد نمي شد اما چرا در نيمه دوم به اين شكل عمل كردند؟ برايم قابل هضم نيست.

امسال رفاقتي بازي مي كنيم

كاپيتان ماهان ادامه داد: امسال ما به صورت رفاقتي براي تيم بازي مي كنيم و هيچ حمايتي از تيم قهرمان آسيا نمي شود. به نظرم دستهايي در كار است كه اين تيم به هيچ جايي نرسد البته اين موضوع را در اصفهان حس مي كنيم و ربطي به تهران ندارد.

وي اضافه كرد: با اين شرايط از نيم فصل به بعد ديگر بازي نمي كنم. دليلي ندارد حيثيت و آبرويمان براي هيچ برود.

تاكتيك پذيري بازيكنان ضعيف است

داوري مشكل تيم را توضيح داد: مشكل اين است كه بازيكناني در تيم ما فيكس هستند كه براي اولين بار در عمرشان اين شرايط را تجربه مي كنند. متاسفانه بسكتبال و تاكتيك پذيري ضعيفي داريم. دفاع و حمله تيمي هم ضعيف است و همه اينها مواردي است كه حل آن زمان زيادي مي برد براي مثال در بحث تاكتيك پذيري، دفاع و حمله تيمي به 5 ماه زمان نياز است. مسائل ديگري هم هست كه ديگر عنوان كردن ندارد. تصميمات اشتباهي گرفته مي شود و بازيكنان در كنار كادر فني در جريان بازي احساساتي عمل مي كنند.

تيم منحل شود بهتر است

كاپيتان ماهان پا را فراتر گذاشته و مي گويد: اميدوارم اگر شرايط به اين شكل پيش مي رود تيم منحل شود. از ابتداي فصل هم به جز اينكه دير شرايط را به ما اطلاع دادند دوست داشتم در تيم بمانم چون از ابتداي تشكيل اين تيم در ماهان بودم و واقعا به آن علاقه داشتم اما با شرايط فعلي حتي حل مشكلات مالي هم كمكي به تيم ما نمي كند. 6 بازيكن يعني به اندازه يك تيم كامل،‌ به غير از بازيكنان خارجي از تركيب امسال جدا شدند و جمع كردن اوضاع سخت است.

انتهاي پيام/

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن