تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820207433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفع حمله گروه‌هاي مسلح براي پيشروي در «عدرا العماليه»


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دفع حمله گروه‌هاي مسلح براي پيشروي در «عدرا العماليه»
ارتش سوريه در جريان درگيري‌هاي شديد با گروه‌هاي مسلح، تلاش گروه‌هاي مسلح براي پيشروي به سمت منطقه عدرا العماليه را ناكام گذاشت.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس در دمشق، يگان‌هاي ارتش سوريه چندين مركز تجمع گروه‌هاي مسلح، نزديك دو منطقه «دوما» و «ميدعه» را هدف گرفته و منهدم كردند.

از سوي ديگر نيروهاي ارتش سوريه تلاش گروه‌هاي مسلح براي كمك به گروه‌هاي مسلح مستقر در شهر «عدرا العماليه» واقع در ريف دمشق را نيز ناكام گذاشتند.

اين گزارش حاكي است، در جريان پيشروي ارتش سوريه در منطقه «البحاريه» و هم زمان با ساير درگيري‌ها، يگان‌هاي ارتش سوريه و گروه‌هاي مسلح نزديك منطقه «ميدعه» به شدت با يكديگر درگير شدند و در نتيجه آن، يگان‌هاي ارتش سوريه توانستند به سمت «مزارع ريما» و «جعبدين» پيشروي كنند.

همچنين گزارش شده، دو منطقه «زنكوس» و «يبرود» امروز جمعه شاهد درگيري‌هاي شديدي بين ارتش سوريه و گروه‌هاي مسلح است كه در اثر آن شماري از تروريست‌ها كشته و ده‌ها نفز زخمي شدند.

اين درگيري‌ها در حالي رخ داده است كه ارتش سوريه پيشتر اين دو منطقه را تحت كنترل در آورده بود.

انتهاي پيام/ز

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن