تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820295787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايوبي: بايد مردم را به ديدن فيلم‌هاي مستند عادت بدهيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: ايوبي: بايد مردم را به ديدن فيلم‌هاي مستند عادت بدهيم
رييس سازمان سينمايي گفت: بايد مردم را به ديدن فيلم‌هاي مستند عادت بدهيم.

به گزارش خبرنگار بخش سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، حجت‌الله ايوبي كه شامگاه 21 آذر ماه از روند برگزاري جشنواره‌ي سينما حقيقت در سينما فلسطين بازديد مي‌كرد،در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا مبني بر اينكه خبر خوشي براي اهالي سينماي مستند داريد؟ بيان كرد: چه خبر خوبي بهتر از اين كه اين همه مردم از اين جشنواره استقبال كردند و اين نشان مي‌دهد كه سينماي مستند علاقمندان بسياري دارد بنابراين در جايگاه سازمان سينمايي سعي مي‌كنيم، پشتوانه‌ي خوبي براي اهالي مستند باشيم.

او همچنين در پاسخ به اينكه آيا در نظر دارند، سالني را براي نمايش فيلم‌هاي مستند اختصاص بدهند،گفت: برنامه‌هايي براي سينماي مستند داريم و قطعا اين كار را انجام مي‌دهيم، اين مي‌تواند خبر خوبي براي اهالي سينماي مستند باشد.

رئيس سازمان سينمايي كشور درباره‌ِ نگاهش به سينماي مستند اظهار كرد: هر مديري كه از جشنواره‌ي سينما حقيقت بازديد كند، حتما مي‌گويد اين جشنواره‌ي مهمي است اما به عقيده‌ي من بايد در عمل نشان بدهيم و من باور قلبي دارم و معتقدم سينماي حقيقت و مستند مي‌تواند كمك بسياري بكند.

ايوبي افزود: حقايقي در ايران نهفته است كه از ديد بسياري مخفي مانده است. ايران گنجينه‌ي عظيمي در عرصه‌هاي مختلف دارد. من در جلسه‌اي كه با آقاي طباطبايي‌نژاد داشتم، گفتم كه بايد تلاش كنيم تا در سال آينده توليدات خوبي داشته باشيم زيرا توليدات خوب‌، اولويت سازمان سينمايي است.

او اضافه كرد: در عرصه‌هاي مختلف گنجينه‌هايي داريم كه از ديد مردم پنهان است كه ناشناخته هستند و دنيا هم باكمال ميل مي‌خواهد تا اين گنجينه‌ها را بشناسد، فكر مي‌كنم سينماي حقيقت بايد اين كار را به دوش بكشد.

رييس سازمان سينمايي تصريح كرد: از طرفي ديگر استعدادهاي بسياري در جوانان وجود دارد و همچنين سينماگران حرفه‌اي كه در عرصه‌ي مستند سازي داريم، همگي مي‌توانند كمك كنند تا به هدفمان برسيم.

ايوبي اذعان كرد: مشكلي كه وجود دارد آن است كه بايد مردم را براي ديدن فيلم‌هاي مستند عادت دهيم و در اين زمينه فرهنگ سازي كنيم، اميدواريم با كمك رسانه‌ها،‌ به ويژه صدا و سيما بتوانيم آن را انجام دهيم.

او در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه آيا از برگزاري دوباره‌ي جشنواره‌ي مستند كيش حمايت مي‌كند؟ بيان كرد: بله‌، مستند كيش‌، جشنواره‌ي خوبي بوده است.

رييس سازمان سينمايي درباره‌ي برگزاري نشست و گفت‌وگو با عنوان شب آويني در اين مستند سينماي حقيقت گفت: جشنواره شهيد آويني پيش از اين برگزار شد و جوايز آن هم اهداء شد، درخواست من اين بود كه علاوه بر جوايز بتوانيم آن فيلم‌ها را هم نشان دهيم و راهي را باز كنيم تا با انديشه‌هاي شهيد آويني آشنا بشويم‌، شايد اين كار مقدمه‌اي براي انجام كارهاي بعدي باشد.

ايوبي از برنامه‌هاي دولت براي فيلم‌هاي دفاع مقدس خبر داد و گفت: در اين زمينه نيز برنامه‌هايي داريم كه به زودي اعلام مي‌كنيم.

ايوبي، طباطبايي‌نژاد، صادقي در جشنواره‌ي سينما حقيقت

ايوبي در جشنواره‌ي سينما حقيقت

ايوبي در جشنواره‌ي سينما حقيقت

ايوبي در جشنواره‌ي سينما حقيقت

انتهاي پيام

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن