تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804763353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دورخيز پنج ساله‌ي بهرام رادان براي سيمرغ


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: دورخيز پنج ساله‌ي بهرام رادان براي سيمرغ
"بهرام رادان" بازيگر سينما پس از 5 سال تلاش در عرصه هنر در سن 24 سالگي موفق به دريافت اولين سيمرغ بلورين كارنامه كاري خود شد.


به گزارش خبرنگار سينما باشگاه خبرنگاران بهرام رادان بازيگر سينما دوره بازيگري خود را در سال 78 در آموزشگاه "هيوا فيلم" گذرانده و زيردست ثريا قاسمي، ميكائيل شهرستاني و فهيمه راستكار آموزش ديد و سپس به "شكوفا فيلم" رفت كه در همان‌جا از سوي داريوش بابائيان و نادر مقدس براي نقش اولن "شور عشق" انتخاب شد و از همان‌جا براي آٍثار ديگري چون "ساقي"، "آبي" و "آواز قو" انتخاب شد و بخوبي توانست از عهده بازي در نقش‌هاي متفاوت برآيد.

وي كه به گفته خود ابتدا بازيگري را يك تفريح مي‌دانست اما كم كم زواياي پنهان كار برايش آشكار شد و با مطالعه بسيار به دنبال كشف زواياي مختلف اين هنر برآمد.

شايد بينندگان در زمان ديدن فيلم "شور عشق" با نگاه به بازي او در كنار "مهناز افشار" كه حالا هردويشان جزو سوپر استارهاي سينماي ايران هستند آينده‌اي براي آنان در نظر نمي‌گرفتند اما هردويشان به ويژه رادان ثابت كردند كه از نكات ريزي كه يك بازيگر بايد هنگام ايفاي نقش از آن آگاه باشند آگاه هستند تا جايي كه با ديدن فيلم "آواز قو" همه به بازي زيباي او آفرين گفتند و به تمجيد از او پرداختند و پس از آن براي بازي در فيلم سينمايي "شمعي در باد" به كارگرداني پوران درخشنده در جشنواره بيست‌ودوم فجر موفق به دريافت سيمرغ بلورين شد و پس از آن در سال 84 دومين سيمرغ خود را براي بازي در فيلم سينمايي "سنتوري" ساخته داريوش مهرجويي به عنوان بهترين بازيگر نقش مرد موفق به دريافت سيمرغ بلورين دوره بيست‌وچهارم شد كه البته حاشيه‌هايي هم در پي داشت.
"بهرام رادان" پس از دريافت سيمرغ جايزه خود را بر روي زمين گذاشت و اين حركت را اين گونه براي مخاطبانش توضيح داد:
من اصولا با مقدس كردن هر چيزي و شيء و اسمي مخالفم و آن را توهين آشكار به مقدسات واقعي مي‌دانم در ثاني نمي‌خواستم زمان صحبت كردن سيمرغ را در آغوش بگيرم، چون آن را متعلق به همه عوامل فيلم مي‌دانستم از طرفي چون در كنار ميكروفون ميزي تعبيه نشده بود در اين فكر بودم كه جايي براي جايزه‌ام پيدا كنم پس از آن كه شكيبايي نازنين هنگام رفتن روي سن آن را بوسيد، به اين فكر كردم كه سن براي اهل هنر، مكان با ارزشي است و بسياري از بزرگان و پيشكسوتان زيباترين تواضعشان بوسيدن خاك صحنه بود، پس قراردادن جايزه روي سن و فرش قرمز پهن شده روي آن نه‌ تنها توهين نيست بلكه كاري در باب احترام و ارزش گذاشتن به سيمرغ است.

رادان فيلم به فيلم به دانش سينمايي خود افزود و توانست فوت‌وفن بازيگري را بياموزد تا اين كه در چهارمين نقش آفريني‌اش كانديد دريافت تنديس بهترين بازيگر نقش اول مزد براي فيلم "آواز قو" و پنجمين جشن خانه سينما و همچنين موفق به دريافت تنديس فلامينگو جشنواره اروميه و موفق به دريافت جايزه حافظ مجله دنياي تصوير شد.

اين بازيگر جوان سينماي ايران كه طي سال‌ها بازيگري خود موفق به دريافت سيمرغ بلورين شد. سيمرغي كه خيلي‌ها دوست دارند به آن برسند و حتي گاهي اوقات براي هر بازيگري جزء آرزوهايش به شمار مي‌رود از طرفي او طي اين مدت در 22 فيلم بازي كرد كه ركوردهاي عالي براي يك بازيگر جوان در سينماي ايران است.

انتهاي پيام/ اس

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن