تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819858442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده نيروهاي ارتش افغانستان در ولايت «فراه»طالبان طي 9 ماه گذشته تلفات سنگيني در غرب افغانستان داشت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده نيروهاي ارتش افغانستان در ولايت «فراه»طالبان طي 9 ماه گذشته تلفات سنگيني در غرب افغانستان داشت
فرمانده نيروهاي ارتش افغانستان در ولايت «فراه» در غرب افغانستان از كشته و زخمي شدن بيش از 350 نفر از اعضاي گروه طالبان طي 9 ماه گذشته در اين ولايت خبر داد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس در كابل به نقل از پايگاه خبري «جمهور»، «سدالله كوهستاني» گفته است كه در نه ماه گذشته طالبان در اين ولايت سنگين ترين تلفات را متحمل شده‌اند.

به گفته كوهستاني اين اعضاي طالبان در عمليات‎هاي نيروهاي ارتش ملي در مناطق «پشت رود»، «بالابلوك»، «خاك سفيد»، «بكوا» و «گلستان» كشته و يا زخمي شده‌اند.

اين فرمانده نيروهاي ارتش افغانستان اظهار داشت: پس از انجام اين عمليات‎ها امنيت شاهراه كابل- هرات كه از اين ولايت نيز عبور مي‎كند، به طور قابل ملاحظه بهبود يافته است.

كوهستاني از مردم ولايت فراه خواست تا بيش از پيش با نيروهاي ارتش و پليس در رابطه به تامين امنيت اين ولايت همكاري كنند.

صديق صديقي سخنگوي وزارت كشور افغانستان نيز در كنفرانس مطبوعاتي هفته گذشته خود با خبرنگاران داخلي و خارجي در كابل از تشكيل كميسيون ويژه براي تامين امنيت انتخابات سال آينده خبر داد و افزود: تا چهار ماه آينده امنيت 200 مركز راي دهي را كه تاكنون قابل اطمينان نبوده است، تامين خواهد شد.

وي همچنين به مردم افغانستان اطمينان داد كه 400 هزار نيروي مسلح در روز انتخابات در تامين امنيت شركت خواهند كرد و از اين ناحيه هيچ نگراني وجود ندارد.

انتهاي پيام/خ

پنجشنبه 21 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن