تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819961286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار رييس‌جمهور برزيل به افزايش قيمت خدمات گردشگري


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: هشدار رييس‌جمهور برزيل به افزايش قيمت خدمات گردشگري
رييس‌جمهور برزيل به فعالان صنعت گردشگري اين كشور نسبت به افزايش غير متعارف بهاي خدمات‌شان هشدار داد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در شرايطي كه شهرهاي مختلف برزيل خود را براي ميزباني از مسابقات جام جهاني فوتبال در سال آينده ميلادي آماده مي‌كنند، "ديلما روسف"، رييس‌جمهور اين كشور به فعالان صنعت گردشگري برزيل نسبت به افزايش غير متعارف بهاي خدماتشان هشدار داد.

به گزارش آنديانا، رييس‌جمهور برزيل با هشدار به فعالان صنعت گردشگري اين كشور شامل هتلداران، رستوران‌داران، مالكان خطوط هوايي و آژانس‌هاي مسافرتي اعلام كرد، براي دفاع از اعتبار و آبروي برزيل در عرصه بين‌المللي شوراي ويژه‌اي را با هدف نظارت و كنترل قيمت‌ها در زمان برگزاري مسابقات جام جهاني و دو هفته قبل از آغاز و دو هفته پس از پايان آن تشكيل داده و مجازات‌هاي سنگيني نيز در انتظار متخلفين خواهد بود.

يكي از مسئولان ارشد صنعت گردشكري برزيل نيز با اعلام اينكه هنوز هيچ قيمتگذاري مشخصي براي خدمات مورد نياز گردشگران در جريان برگزاري جام جهاني صورت نگرفته از عزم دولت برزيل براي دفاع از حقوق گردشگران برزيل، چه داخلي و چه خارجي خبر داد.

پيش‌بيني مي‌شود با برگزاري رقابت‌هاي جام‌جهاني فوتبال در سال آينده ميلادي حدود 600 هزار مسافر خارجي براي تماشاي مسابقات به برزيل سفر خواهند كرد. مقامات صنعت گردشگري برزيل نيز پيش‌بيني مي‌كنند ميزباني از اين مسابقات براي اقتصاد اين كشور نزديك به 11 ميليارد دلار ارزآوري داشته باشد.

همچنين پيش‌بيني مي‌شود حدود 3 ميليون شهروند برزيلي نيز براي تماشاي مسابقات در 12 شهر برزيل در رفت‌وآمد باشند كه هزينه‌هاي جابجايي و اسكان آنها به 8 ميليارد دلار مي‌رسد.

برزيل در سال 2012 ميزبان حدود هفت ميليون گردشگر بود و مقامات صنعت گردشگري اين كشور قصد دارند اين كشور را به مقصد 10 ميليون گردشگر در سال 2020 تبديل كنند. در اين راستا دولت برزيل برنامه‌هايي را براي جذب گردشگر از 17 كشور را در دستور كار خود قرار داده و امسال نيز 66 ميليون دلار سرمايه‌گذاري خارجي جذب صنعت گردشگري اين كشور خواهد كرد.

انتهاي پيام

پنجشنبه 21 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن