تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820207337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرين دانشجوي دكتر معتمدنژاد: علوم ارتباطات در ايران مديون دكتر معتمدنژاد است


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: آخرين دانشجوي دكتر معتمدنژاد: علوم ارتباطات در ايران مديون دكتر معتمدنژاد است
علوم ارتباطات در ايران جايگاه فعلي اش را مديون دكتر معتمدنژاد است چرا كه دكتر معتمد‌نژاد براي احياي رشته ارتباطات در ايران زحمات و مشقات زيادي كشيدند . به گزارش ستاد برگزاري نكوداشت دكتر كاظم معتمدنژاد، دكتر رضا حقي به عنوان آخرين دانشجويي كه دكتر كاظم معتمدنژاد راهنمايي رساله دكتري ايشان را برعهده داشت، گفت: با رفتن دكتر معتمدنژاد علوم ارتباطات پشتوانه و پدر خود را از دست داد چرا كه ايشان با سعه صدر و صبوري كم‌نظيرشان همواره تلاش مي‌كردند مشكلات اين رشته را برطرف كنند و آن را از گذرگاه‌هاي سخت به سلامت عبور دهند. حقي ضمن اشاره به ويژگي‌هاي اخلاقي و علمي دكتر معتمدنژاد‌، اظهار داشت: پدر ارتباطات ايران شخصيتي كم‌نظير و بي‌بديل در حوزه علم و اخلاق ارتباطي بودند و به رغم مقام بالاي علمي بسيار فروتن بودند.

وي خاطرنشان كرد: ايشان علي‌رغم بازنشستگي اجباري دست از تحقيق و مطالعه دست نكشيدند نااميد نشدند و در اين دوران فعاليت‌هاي علمي خود را استمرار بخشيدند كه نتيجه آن چند كتابي است كه در اين دوران منتشر كردند.

وي ادامه داد: دكتر معتمدنژاد در‌ حوزه‌هاي مختلف ارتباطات تبحر داشتند و صاحب نظر بودند.ايشان دانشمندي بسيار دقيق و مطلع و به روز بودند به‌طوري كه تاليفاتشان نياز به ويراستاري نداشت. رضا حقي تصريح كرد: دكتر معتمد‌نژاد در راهنمايي پايان‌نامه بسيار دقيق بودند و براي دانشجويان وقت مي‌گذاشتند،به جزيي‌ترين نكات توجه داشتند و جزيي ترين نكات هم در ذهنشان باقي مي‌ماند و با مهرباني وقت مي‌گذاشتند. وي ادامه داد: حافظه ايشان نيز بي‌نظير بود و اين را تمامي شاگردان ايشان شهادت خواهند داد كه تمام رويدادهاي ارتباطي را با ذكر جز‌يي‌ترين اطلاعات بيان مي‌داشتند. آخرين دانشجوي دكتر كاظم معتمدنژاد با بيان اين مطلب كه زندگي و منش دكتر معتمدنژاد مي‌تواند يك الگوي اخلاقي براي همه دانشجويان و اساتيد باشد،‌گفت: حضور دكتر معتمدنژاد در سمينارها و كنفرانس‌هاي مهم بين‌المللي اطلاعاتي و ارتباطي از جمله نشست‌هاي يونسكو و جامعه اطلاعاتي باعث شده بود كه ايشان يكي از بزرگترين صاحبنظران اين حوزه تلقي شوند. لازم به ذكر است،‌ همايش «نكوداشت استاد كاظم معتمدنژاد؛ زمينه‌ها و مسائل مطالعات ايراني ارتباطات و فرهنگ» شنبه 23آذر در دانشكده ارتباطات دانشگاه علامه‌طباطبايي برگزار مي‌شود.

پنجشنبه 21 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن