تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819996063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موبايلتان را به بخاري تبديل كنيد+ عكس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: موبايلتان را به بخاري تبديل كنيد+ عكس
استفاده‌هاي عجيب و غريب از تلفن همراه اين روز‌ها به شدت زياده شده و در جديد‌ترين طرح، دانشمندان ناسا يك ابتكار بسيار جالب و خارق العاده با استفاده از تلفن همراه ايجاد كرده است.
به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران، يك طراح با ذوق و سليقه نوعي نرم افزار جالب طراحي كرده است كه مي‌تواند شعله‌هاي آتشي مجازي را بر روي تلفن همراه نشان دهد.

گفتني است، با استفاده از اين نرم افزار افراد مي‌توانند اقدامات نمايشي جالب انجام دهند مثلا در كنار جيب لباس خود گوشي تلفن همراه حاوي اين نرم افزار را پنهان كنند و طوري به نظر برسند كه انگار قسمتي از بدن آنها آتش گرفته است.

اين طرح توسط يكي از دانشمندان سابق ناسا انجام شده است، اين دانشمند به مدت ۹ سال در زمينه ساخت مريخ نورد‌ها كار كرده است.

البته اين دانشمند اذعان دارد كه براي استفاده كامل از اين طرح افراد بايد لباس‌هاي مخصوص به شن كنند كه بتوانند گوشي تلفن همراه را به گونه‌اي جالب در خود مخفي كند و تنها صفحه نمايش گوشي تلفن همراه را به مخاطبين نشان بدهد.

اين فرد طراح قبل از اين هم طرحي براي نمايش خون مصنوعي بر روي گوشي تلفن همراه درست كرده‌اند.

استقبال مردم از اين طرح‌ها باعث شده است كه اين دانشمند به فكر احداث يك شركت در اين زمينه بيفتد.

اين دانشمند حتي خط توليدي براي بافت ژاكت مخصوص استفاده از اين نرم افزار را نيز به قيمت هر ژاكت 34/95 پوند تاسيس كرده است.

انتهاي پيام/

پنجشنبه 21 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن