تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804677426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت سرمايه‌گذاري در حوزه اكتشاف معادن


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: ضرورت سرمايه‌گذاري در حوزه اكتشاف معادن


اصفهان ـ خبرنگار اطلاعات: معاون وزير صنعت، معدن و تجارت، سرمايه‌گذاري در حوزه اكتشاف معادن در كشورمان را اجتناب‌ناپذير دانست و گفت: با سرمايه‌گذاري در اين حوزه علاوه بر شناسايي ميزان ذخاير معدني، جايگاه فعلي كشورمان در حوزه معدن در دنيا ارتقا مي‌يابد و نيز موجب ايجاد اشتغال مي‌شود.
مهدي كرباسيان در مراسم معارفه مديرعامل جديد فولاد مباركه با اشاره به اينكه كشورمان در حوزه اكتشاف معادن هنوز به قابليت‌هاي اصلي خود نرسيده و در اين حوزه عقب است، گفت: از حدود 100 سالي كه از شناسايي معادن در كشورمان مي‌گذرد تاكنون 100 هزار كيلومتر مربع معدن اكتشاف شده است. كرباسيان با تأكيد بر اينكه حوزه معدن، حوزه وسيعي براي ايجاد اشتغال است، گفت: در سال 2010 در چرخه اكتشاف تا بهره‌برداري نهايي در حوزه معدن كشور آمريكا براي 26 ميليون نفر اشتغال ايجاد شد.
طرح جامع كاهش آلودگي هوا
همچنين استاندار اصفهان در اين مراسم با بيان اينكه اولويت استانداري، رفع آلودگي‌هاي زيست‌محيطي است افزود: استان اصفهان از لحاظ آلودگي هوا قابل تحمل نيست. رسول زرگرپور افزود: در حاليكه اذهان عمومي، صنايع را نخستين متهم در افزايش آلودگي هوا مي‌دانند ولي صنايع در اين رابطه متهم سوم است. او با اشاره به اينكه 70 درصد آلودگي هواي شهر اصفهان ناشي از خودروها است، گفت: 20 درصد ديگر ناشي از دو نيروگاه توليد برق بوده و فقط 10 درصد آلودگي هواي شهر اصفهان مربوط به بخش صنايع است. استاندار اصفهان با اشاره به اينكه فولاد مباركه براساس استانداردهاي محيط‌زيست از فهرست 1000 شركت آلاينده كشور خارج شده است، مشاركت فولاد مباركه و ديگر صنايع استان براي كاهش آلودگي هواي اصفهان را خواستار شد.
زرگرپور از اجراي طرح جامع كاهش آلودگي هوا در شهر اصفهان خبر داد و افزود: اين طرح از ماه آينده اجرايي مي‌شود.
همچنين مديرعامل جديد فولاد مباركه با بيان اينكه حيات واحدهاي فولادسازي به توسعه‌ها وابسته است، بر انجام توسعه فولاد مباركه در تمام ابعاد حتي در خارج از كشور تأكيد كرد و گفت: اگر معدن خوبي در خارج از كشور براي سرمايه‌گذاري وجود دارد چه اشكالي دارد كه فولاد مباركه در آن سرمايه‌گذاري كند. بهرام سبحاني افزود: فولاد مباركه بايد سهمي در توليد فولاد در بازار جهاني داشته باشد و در مقياس بين‌المللي جايگاه خوبي را براي خود تعريف كند. او گفت: هدف‌گذاري شركت فولاد مباركه براي فروش محصولات خود بايد بيشتر در بازارهاي جهاني باشد.
مديرعامل جديد فولاد مباركه با بيان اينكه براي كنترل آلاينده‌ها در فولاد مباركه سرمايه‌گذاري‌هاي لازم انجام شده است اضافه كرد: خروجي آلاينده‌هاي اين شركت در حد استاندارد است.
او، قرار دادن فولاد مباركه با هر علت و با هر انگيزه‌اي در فهرست صنايع آلاينده را ضربه مهلك به صادرات اين شركت اعلام كرد و گفت: اگر در موضوع آلودگي هوا به سمت و سويي برويم كه فولاد مباركه را در فهرست صنايع آلاينده قرار دهيم اين شركت مشمول قوانين خاص اتحاديه اروپا مي‌شود و نمي‌تواند محصولات خود را به اين كشورها صادر كند.



چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن