تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819416907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار همدان خبرداد موفقيت در اخذ تخصيص سه هزار شاخه ريل براي راه آهن تهران-همدان


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: استاندار همدان خبرداد موفقيت در اخذ تخصيص سه هزار شاخه ريل براي راه آهن تهران-همدان
همدان- خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: استاندار همدان گفت: در نشست امروز با وزير راه و شهرسازي علي‌رغم كمبود ريل در كشور موفق به اخذ سه هزار شاخه ريل براي ادامه و تكميل طرح راه آهن تهران- همدان شد.
محمد ناصر نيكبخت طي گفتگويي اظهار كرد: وزير راه و شهر سازي امروز دستور داد ريلهاي ياد شده در اسرع وقت از انبار سيرجان به محل انجام پروژه انتقال يابد.
وي گفت: نظر وزير راه و شهرسازي نيز ادامه و تكميل اين طرح نيمه تمام است و در اين نشست قول داد تا براي اتمام اين طرح استراتژيك مسوولان استان همدان را ياري دهد.
وي با تقدير از دستورات ارزشمند وزير راه و شهرسازي در اين ديدارگفت: طرح راه آهن تهران- همدان به طول 258 كيلومتر يكي از مهمترين طرح‌هاي ريلي كشور است كه در قالب كريدور شرق به غرب تعريف شده است و بخش اصلي طرح راه آهن سراسري تهران- همدان- سنندج است.
نيكبخت تصريح كرد: احداث اين مسير ريلي در قالب پنج قطعه انجام مي‌شود و چهار ايستگاه اصلي ساوه، فامنين، نوبران و همدان و 10 ايستگاه باري بين راهي در طول مسير پيش‌بيني شده است كه از ميان اين چهار ايستگاه اصلي، ايستگاه راه آهن همدان درجه يك تشكيلاتي است و سه ايستگاه ساوه، فامنين و نوبران نيز به صورت درجه دو مسافري پيش‌بيني شده است.
وي بيان داشت: اين خط آهن، ارتباط ريلي پايتخت را با غرب كشور برقرار مي‌سازد و نقش بسيار مؤثري در جابه جايي بهينه و ايمن بار و مسافر خواهد داشت.
استاندار همدان افزود: همچنين در اين ديدار وزير راه و شهرسازي در مجموع با پرداخت حدود 150 ميليارد ريال اعتبار به پروژه‌هاي ديگر استان در اين حوزه موافقت كرد.
وي گفت: وزير راه و شهرسازي همچنين با تامين اعتبار مورد نياز پروژه‌هاي عمراني راه و شهرسازي استان از طريق فروش اوراق مشاركت در سالهاي 92 و 93 موافقت نمود.
نيكبخت اضافه كرد: در اين ديدار وزير راه و شهرسازي با پرداخت هفتاد ميليارد ريال اعتبار براي زيرساخت‌هاي مسكن مهر استان همدان هم موافقت كرد.
وي اعلام كرد: براي اصلاح جاده ورودي شهر نهاوند نيز 20 ميليارد ريال اعتبار با موافقت وزير تخصيص يافت و 20 ميليارد ريال اعتبار نيز براي اصلاح نقاط حادثه خيز استان اختصاص داده شد.
استاندار همدان اظهار داشت: در اين ديدار 35ميليارد ريال اعتبار براي خريد ماشين آلات عمراني براي اداره كل راه و شهرسازي استان تخصيص يافت و وزير با تامين اعتبار كنارگذرهاي همدان و اسدآباد از محل فروش زمين‌هاي مسكن و شهرسازي موافقت كرد.
استاندار همدان پيش از اين نيز در ديدار با وزير نيرو و معاونين وزير راه و شهرسازي نزديك به 700 ميليارد ريال اعتبار براي پروژه‌هاي عمراني مرتبط با اين وزارتخانه‌ها در استان جذب كرده بود.

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن