تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820443588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز در كرمانشاههداياي رهبري به قهرمان ووشوي جهان تحويل داده شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امروز در كرمانشاههداياي رهبري به قهرمان ووشوي جهان تحويل داده شد
مسئولان استان كرمانشاه با حضور در منزل مريم هاشمي قهرمان كرمانشاهي ووشوي جهان هداياي مقام معظم رهبري را به وي اهدا كردند.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمانشاه، ظهر امروز با حضور نماينده بيت مقام معظم رهبري آيت‌الله شيخ مصطفي علما نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرمانشاه،‌ سردار محمدنظر عظيمي فرمانده قرارگاه منطقه‌اي نجف اشرف غرب كشور و استاندار كرمانشاه از مريم هاشمي قهرمان كرمانشاهي ووشوي جهان در منزل شخصي وي تجليل شد.

عظيمي در اين مراسم ابراز داشت: اقدام بانوي ورزشكار كرمانشاه در كسب مدال‌هاي جهاني و تقديم آن‌ها به رهبر معظم انقلاب را حركتي ارزشمند و مبتني بر فرهنگ بسيجي است.

فرمانده سپاه حضرت نبي‌اكرم (ص) استان كرمانشاه با تقدير از عنايات رهبر فرزانه انقلاب به بانوي ورزشكار كرمانشاهي گفت: بر اين باورم كه اين بانوي كرمانشاهي مايه افتخار و عزت مردم كرمانشاه است.

به گفته فرمانده قرارگاه منطقه‌اي نجف اشرف غرب كشور، بايد از كساني كه با احساس مسئوليت چنين ايده‌اي داشته و آن‌را مطرح كردند نيز تشكر كنم.

به گفته فرمانده سپاه حضرت نبي‌اكرم (ص) در استان كرمانشاه، همه ما بايد از اين كار ارزشمند درس بگيريم و براي تاثيرگذاري فرهنگ ديني و بسيجي بر همه سطوح جامعه تلاش كنيم.

نماينده ولي فقيه در استان كرمانشاه نيز در اين مراسم با ارزشمند دانستن اقدام بانوي كرمانشاهي در اهداي مدال خود به رهبر معظم انقلاب، آن‌را اقدامي خودجوش و دروني عنوان كرد.

امام جمعه كرمانشاه بيان داشت: وقتي اين قهرمان كرمانشاهي در مسابقات جهاني تركيه مدال خود را به رهبر فرزانه انقلاب اهدا كرد، ايشان اين مدال را متعلق به اين بانوي ورزشكار و مردم كرمانشاه دانستند و مدال را براي ايشان فرستادند.

به گفته وي، با اهداي دومين مدال اين ورزشكار به رهبر فرزانه انقلاب، پيرو فرمايش ايشان، امروز به منزل اين بانوي ورزشكار آمده تا با قدرداني از اين اقدام ارزشمند وي، مدال‌هاي اهدايي به رهبري و نيز هدايايي از سوي ايشان را تقديم كنيم.

به گفته وي، اقدام بانوي قهرمان كرمانشاهي آموزنده و درسي براي همگان بوده و موجب سربلندي نظام در ميادين جهاني شده است.

امام جمعه كرمانشاه يادآور شد: رهبر فرزانه انقلاب با تاكيد بر دو بخش اقدام مريم هاشمي از جمله يكي مسئله حجاب اين ورزشكار و ديگري نيز رساندن پيام جمهوري اسلامي و دفاع از نظام اسلامي بر سكوي مدال‌آوري و ورزش بود كه بازتاب جهاني داشت.

استاندار كرمانشاه نيز گفت: از اينكه در آغاز مسئوليت خود شاهد چنين اقدام ارزشمندي توسط بانوي ورزشكار كرمانشاهي هستم، احساس خرسندي مي‌كنم.

ابراهيم رضايي‌بابادي جوانان كرمانشاه و ورزش استان كرمانشاه را داراي ظرفيت‌هاي فراواني براي قرار گرفتن در سكوهاي افتخار جهاني دانست و افزود: اين بانوي كرمانشاهي نشان داد كه بانوان اين استان نيز مي‌توانند به جايگاه‌هاي والايي در ورزش دست يابند.

وي اذعان داشت: كار اين قهرمان كرمانشاهي مسئوليت ما را سنگين‌تر كرده و مسئولان بايد بسترهاي لازم را براي كسب افتخارات بيشتر توسط جوانان ورزشكار اين استان در ميادين جهاني را فراهم سازند.

انتهاي پيام/2700/ن۳۰

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن