تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819910915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيرآهن كيلويي ۱۷۰۰ تومان شد/كاهش قيمت ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: "تيرآهن" كيلويي ۱۷۰۰ تومان شد/كاهش قيمت ادامه دارد
رييس اتحاديه فروشندگان آهن و فولاد با اشاره به اينكه طي ۵ ماه گذشته قيمت آهن بيش از ۳۰ درصد كاهش داشته است گفت: قيمت تيرآهن امروز به كيلويي ۱۷۰۰ تومان رسيد.


به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، محمد آزاد، به روند كاهشي قيمت آهن و فولاد در بازار طي هفته‌هاي اخير اشاره كرد و اظهار داشت: در بازار خريد و فروش آهن متوقف شده است و برخي با اميد به كاهش بيشتر قيمت‌ها اقدام به خريد نمي‌كنند. البته در اين ميان هستند افرادي كه به دليل تعهدات مالي كالاهاي خود را زير قيمت به فروش مي‌رسانند كه همين امر باعث مي‌شود قيمت‌ها به صورت كاذب كاهش پيدا كند.

وي با بيان اينكه در حال حاضر قيمت انواع آهن و ميلگرد زير قيمت بورس؛ در بازار مورد معامله قرار مي‌گيرد، افزود: در بازار آهن همه نيازمند نقدينگي هستند اما روند نزولي قيمت‌ها باعث شده تا برخي توليدكنندگان از ترس ضرر اقدام به معامله نمايند.

رئيس اتحاديه فروشندگان آهن و فولاد ضمن گلايه از اينكه همچنان سازمان بورس به اشخاص حقيقي ، شركت‌ها و افرادي كه معرفي نامه از اتحاديه‌هاي خود داشته باشند كالا عرضه مي‌كند، تصريح كرد: در اين ميان واسطه‌گران با خريد مواد از بورس آن را با قيمت نامعقول به متقاضيان عرضه مي كنند.

وي در ادامه به استقرار بازار هوشمند آهن آلات به عنوان ابزاري براي كاهش اقدامات واسطه گران در عرضه غيرمنطقي آهن و فولاد به متقاضيان اشاره كرد و گفت: با راه اندازي اين بازار همه چيز در محيط تجارت الكترونيك صورت مي‌گيرد كه در راستاي آن ديگر خريداران در معاملات خود نيازي به واسطه گران نخواهند داشت .

آزاد با بيان اينكه ظرف 15 روز آينده بازار هوشمند آهن الات رونمايي خواهد شد، تصريح كرد: يكي از نكات مثبت بازار هوشمند آهن آلات صدور فاكتور براي خريداران است به نحوي كه با صدور فاكتور ديگر سازمان مالياتي نمي‌تواند مالياتهاي غيرمنطقي را از واحدهاي فروشنده اين صنف دريافت كند.

وي اضافه كرد: قيمت آهن و فولاد در هفته جاري دو درصد كاهش داشته است كه در مجموع طي 5 ماه گذشته بالاي 30 درصد كاهش قيمت در اين بازار به وجود‌ آمده است. بر همين اساس امروز تير آهن كيلويي 1700 تومان و ميلگرد بين 1725 تا 1735 قيمت گذاري شده است.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن