تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820276561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ريشه مشكلات در عدم تطبيق قانون به عقايد ديني مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ريشه مشكلات در عدم تطبيق قانون به عقايد ديني مردم است
قزوين- خبرگزاري مهر: فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوين گفت: ريشه بسياري از چالش ها و مشكلات جوامع، عدم تطابق قانون اساسي كشور با فرهنگ و عقايد مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سالار آبنوش ظهر چهارشنبه در جمع دانشجويان كه در محل دانشگاه بين المللي امام خميني (ره) استان برگزار شد اظهارداشت: شرط برقراري اسلام ناب و بالاترين افتخار يك نظام شيعي و ولائي ؛ نعمت ولايت مطلقه فقيه است.

وي افزود: بزرگ ترين و جدي ترين چالش هاي اين نظام بعد از تصويب اصل ولايت فقيه در قانون اساسي ايجاد شد.

سردار آبنوش اضافه كرد: دشمنان داخلي و خارجي مخالف پياده شدن اسلام ناب محمدي در كشور بودند زيرا ولايت مطلقه فقيه عامل اجراي اسلام حقيقي است.

اين مسئول با اشاره به شبهه اندازي برخي از افراد در محيط دانشگاه گفت: بعضي از مردم خواسته يا ناخواسته با طرح سوالاتي ابهام برانگيز با موضوع ولايت فقيه در ذهن خالي ديگران شبهه ايجاد مي كنند و اگر دانشجويان اشرافي بر جايگاه ولايت فقيه نداشته باشند نمي توانند پاسخ گو باشند و در نتيجه دچار شك و شبهه مي شوند.

اين مسئول با بيان اينكه حدود 80 درصد كشور ها در جهان با حاكميت طاغوت اداره مي شود و شايد تنها كشوري كه با حاكميت اسلام و قرآن و ولايت اداره مي شود نظام جمهوري اسلامي است ادامه داد: قانون اساسي هر كشور بايد براساس باورها، اعتقادات، ارزش ها و فرهنگ آن جامعه شكل گرفته باشد در حاليكه متاسفانه اغلب كشورهاي دنيا قانون اساسي خود را از غرب گرفته اند و با كمي تغيير نيزآن را پذيرفته اند.

وي ليبرال دموكراسي را مدعي انقراض تمام اديان خواند و اظهار داشت: از آن جايي كه غالب قانون اساسي هاي جهان سعي در هماهنگ شدن با غرب و ليبرال دموكراسي دارند، با گذشت زمان مردم جوامع يكي پس از ديگري مقابل اين قوانين مي ايستند و فرياد اعتراضشان بلند مي شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوين خاطرنشان كرد: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي علما تصميم به تدوين يك قانون اساسي بر مبنا و اساس اسلام گرفتند بنابراين تمام صاحب نظران سياسي به خصوص كشورهايي چون مالزي كه ادعاي مسلمان بودن و اجراي قانون اسلام را داشتند در انتظار قانون اساسي ايران ماندند.

وي افزود: با انتخاب خبرگان و برگزاري مجلس، قانون اساسي شروع به تدوين شد؛ تا اين زمان كشور نسبت به يك مملكت تازه انقلاب كرده آرام بود اما با تدوين اصل ولايت فقيه در قانون اساسي جدي ترين و بزرگ ترين چالش هاي اين نظام به زعم جاهلان و دشمنان نظام ايجاد شد.

سردار آبنوش تاريخ شهادت تمام شهداي ترور شده اين نظام را بعد از تصويب اين اصل دانست و اذعان داشت: غالب اين شهدا از فرهيختگان قشر خود بودند و ترور انسان هاي عادي بسيار كم اتفاق مي افتاد مگر اينكه يك رهگذ عادي در زمان ترور فرد مورد هدف شهيد شده باشد.

اين مسئول دليل اصلي استعفاي دولت موقت را تصويب اصل ولايت فقيه در قانون اساسي خواند و ابراز داشت: دشمنان داخلي و خارجي مخالف اجراي اين اصل و اسلام حقيقي در جامعه بودند.

وي يادآور شد: حضرت امام خميني (ره) در آخرين روزهاي حيات خود، كلمه مطلق را به اين واژه اضافه كردند و از آن پس تا امروز شاهد حساسيت هاي بسياري نسبت به اين واژه و اين جايگاه هستيم.

آبنوش افزود: بعد از تصويب اين اصل، گروهك هاي مختلف رشد قارچ گونه اي پيدا كردند و پيشرفته ترين مسلسل هاي روز در اختيار اين گروهك هاي تازه شكل گرفته قرار گرفت كه اصلي ترين هدف آن ها، حاميان ولايت فقيه بودند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوين بيان داشت: تمام برنامه هاي معاندين و دشمنان قسم خورده نظام جمهوري اسلامي با تصويب اصل ولايت مطلقه فقيه نابود شد.

وي عنوان كرد: يكي از شبهات مطرح شده در ميان جوانان به خصوص قشر دانشجو، تفاوت حكومت شاهنشاهي و ولايت فقيه است، در پاسخ بايد گفت ولايت مطلقه فقيه به معناي اجراي دستور الهي و قرآن در جامعه است.

اين مسئول با اشاره به اينكه امام (ره) براي رعايت و اجراي تمام قسمت هاي اسلام، كلمه مطلقه را به اين واژه افزودند، تشريح كرد: دشمنان اسلام با آگاهي يافتن از حاكميت فقه جعفري در كشور، اهداف خود را نابود شده ديدند و تا امروز 34 سال از جنگ و درگيري با آن ها مي گذرد.

آبنوش علت صف بندي دشمنان در برابر نظام جمهوري اسلامي را وجود ولايت فقيه ناميد و توضيح داد: تنها زماني دشمنان اهداف شوم خود را كنار مي گذارند كه اصل ولايت فقيه از اين نظام حذف شود.

وي در راستاي شبهه افكني هاي موجود مبني براينكه علت اطمينان به اجراي قانون اسلام محمدي در جامعه چيست اظهار كرد: از نخستين روز تعيين ولايت فقيه تا امروز هيج متخصصي دليلي بر عدم تطابق اسلام و قانون اساسي كشور ارائه نداده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوين با بيان اينكه سلطه شيطاني حاكم بر جهان دستور ورود به لايه هاي پنهاني زندگي مردم را مي دهد اذعان داشت: اين حكومت ها با وجود آشكار شدن دستورهاي غير اخلاقي خود، هم چنان به فعاليت هاي خويش ادامه مي دهند و يك كشور كه ادعاي ولايت مطلقه خداوند را كرده است مجرم مي خوانند.

آبنوش بالاترين افتخار نظام جمهوري اسلامي را وجود ولايت مطلقه فقيه خواند و گفت: 80 نفر از پاك ترين و متخصص ترين افراد اين كشور در زمينه هاي مختلف سياسي، اجتماعي و ساير امور با راي و تاييد ملت انتخاب شدند كه از ميان اين تعداد مقام معظم رهبري به عنوان ولي فقيه مسلمين انتخاب شدند.

اين مسئول با اشاره به اينكه نظرات حاكم در هيچ جامعه اي هر سه ماه يك مرتبه سنجش نمي شود اذعان داشت: خبرگان از 15 تا 18 اسفند هرسال در طي جلسه اي تصميمات رهبري را براساس اصول فقه سنجش مي كنند و اگر تضادي ميان اين اصول و ولايت ايشان وجود داشته باشد مي توانند مقام معظم رهبري را مورد سوال قرار دهند.

سردار آبنوش اضافه كرد: علاوه بر آن بيش از 140 مرجع تقليد ناظر بر اعمال و رفتار رهبري است كه در صورت زاويه دار بودن تصميمات ايشان با اسلام واكنش نشان خواهند داد كه تا امروز هيچ يك از مراجع تقليد كوچك ترين تضادي ميان تدابير ايشان و قوانين اسلام ذكر نكرده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوين با بيان اينكه كلمه مطلق در واژه ولايت مطلقه فقيه به معناي اجراي اسلام ناب است اظهار كرد: مقام معظم رهبري بعد از حضرت مهدي (عج)، پاك ترين انسان حاضر در جهان هستند و جوانان و دانشجويان بايد قدردان اين نعمت باشند.

آبنوش در پايان گفت: تصميمات اشتباه مسئولين و مجريان اين نظام به هيچ وجه متوجه اسلام و مقام معظم رهبري نيست و همه مسئولان بايد براي پرهيز از كجي و انحراف تبعيت از ولايت فقيه داشته باشند.

كد خبر: 2193589

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۰ - ۱۴:۰۷

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن