تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820723173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسكورسيزي به پايان خط نزديك است/ «تنها چند فيلم ديگر مي‌سازم»


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: اسكورسيزي به پايان خط نزديك است/ «تنها چند فيلم ديگر مي‌سازم»
سينماي جهان تنها شاهد چند فيلم ديگر به كارگرداني «مارتين اسكورسيزي»، فيلم‌ساز برجسته آمريكايي خواهد بود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، «مارتين اسكورسزي»، كارگردان صاحب‌نام سينماي جهان و خالق آثار ماندگاري چون «رفقاي خوب»، «گاو خشمگين»، «راننده تاكسي» و «مردگان» كه اخيرا در جشنواره مراكش در منصب رياست هيات‌داوران حضور دارد، در جريان اين رويداد سينمايي عنوان كرد: علاقه فراواني به ادامه فيلمسازي دارد، اما به احتمال فراوان نمي‌توانم اين كار را براي مدت طولاني ادامه دهم، چراكه اكنون 71 سال دارم و تنها مي‌توانم چند فيلم ديگر بسازم.

اسكورسيزي در ادامه گفت: زمان را براي علاقه‌ام يعني امتحان كردن انواع گوناگون فيلم از دست دادم، اما اين موضوع ديگر تمام شده است.

اين كارگردان 71 ساله سينما افزود: با افزايش سن، مسئوليت شما در قبال خانواده‌اتان بيشتر مي‌شود و من در طول 10 سال گذشته خوش شانس بودم كه به پروژه‌هاي مورد علاقه‌ام برخورده‌ام.

اسكورسيزي عنوان كرد: اگر براي «لئوناردو دي‌كاپريو» نبود، سينما را خيلي زودتر رها مي‌كردم و او اشتياق من به فيلمسازي را احيا كرد. چرا كه در سن بالا عمل فشار مسئوليت فراوان مقادير زيادي پول كار مشكلي است كه سوژه اشتياق «دي كاپريو» من را در مسير نگه داشت.

اسكورسيزي

اسكورسيزي در پايان از عزم خود براي ساخت فيلم اقتباسي «سكوت» گفت و از آغاز مراحل فيلمبرداري اين فيلم از جولاي 2014 خبر داد كه در آن «اندرو گارفيلد»، بازيگر فيلم «مرد عنكبوتي شگفت‌انگيز» در نقش اصلي مقابل دوربين خواهد رفت.

فيلم «سكوت» يكي از آخرين فيلم‌هاي «اسكورسيزي» سرشناس خواهد بود، مگر اينكه «دي‌كاپريو» باز هم او را متقاعد به ادامه فيلمسازي كند، اما براي مخاطبان سينما تنها راه پيش رو لذت بردن تمام از آخرين فيلم‌هاي اسكورسيزي خواهد بود.

انتهاي پيام

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن