تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803038454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنها در چند دقيقه سكوت در جشنواره فيلم فجر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: "تنها در چند دقيقه سكوت" در جشنواره فيلم فجر
فيلم داستاني "تنها در چند دقيقه سكوت" به كارگرداني بهاره صادقي‌جم كه مراحل نهايي ساخت خود را سپري مي‌كند به جشنواره سي و دوم فجر رسيد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهاره صادقي‌جم اين روزها در حال ساخت اولين فيلم سينمايي بلند خود با نام "تنها در چند دقيقه سكوت" با حضور بازيگراني همچون كوروش تهامي، مينا ساداتي، يدالله شادماني و بابك حميديان است.

وي كه به تازگي نسخه‌اي از فيلم خود را به دفتر جشنواره ارسال كرده است، در مورد اين فيلم به خبرنگار مهر گفت: به نظرم امسال اتفاق بزرگي رخ داده و سينماي ايران شاهد حضور نسل تازه‌اي از فيلمسازان زن است. بعد از فيلمسازاني همچون پوران درخشنده، رخشان بني‌اعتماد و تهمينه ميلاني گروه تازه‌نفسي از فيلمسازان زن امسال وارد اين عرصه خواهند شد و اميدوارم مسوولان جشنواره فيلم فجر عرصه‌اي را براي بروز توانايي‌هاي اين نسل جديد ايجاد كنند و قدر زنان هنرمند كشورشان را كه با دشواري‌هاي بسيار با توانمندي و عشق به ساخت فيلم مي‌پردازند، بدانند.

صادقي‌جم درباره نسخه ارائه شده از فيلم خود به دفتر جشنواره فيلم فجر گفت: آنچه به دفتر جشنواره ارائه شد نسخه كاملي از فيلم نبود. حتي فيلم صداگذاري و موسيقي هم نداشت. شايد منطقي‌تر اين بود كه اين فيلم را به جشنواره ارائه نكنم و نسخه نهايي را ارائه كنيم ولي ترجيح داديم با اعتماد به نگاه حرفه‌اي و هنري هيات انتخاب همين نسخه ناتمام را ارائه دهيم و قطعا پتانسيل فيلم براي دوستان حرفه‌اي من قابل لمس خواهد بود.

وي افزود: اين فيلم مانند كودكي است كه با يك كتاني پاره راهي يك مسابقه دو و ميداني شده و آماده دويدن نيست اما اگر شرايط حضور فيلم در جشنواره فراهم شود، قطعا اين كودك مي‌تواند در اين رقابت نتيجه بگيرد. اميدوارم هيات انتخاب با اين نگاه فيلم را بررسي و اين امكان را فراهم كنند تا با پذيرش فيلم در جشنواره، بتوانيم در فرصت باقيمانده موسيقي و تدوين فيلم را به نتيجه نهايي برسانيم.

وي درباره مضمون و داستان اين فيلم نيز گفت: "تنها در چند دقيقه سكوت" يك فيلم خلوت و جمع و جور اجتماعي است كه با سرمايه‌گذاري بخش خصوصي و بدون استفاده از بودجه دولتي ساخته مي‌شود. فيلمنامه اين فيلم را خودم نوشته‌ام و تقريبا سه سال به دنبال فراهم آوردن شرايط توليد آن بوده‌ام. شخصيت‌هاي محوري اين فيلم زوج جواني به نام‌هاي اميرعلي و شهرزاد هستند. فيلم نگاهي تازه به ارتباط ميان يك زوج جوان دارد.

به گفته اين كارگردان، كوروش تهامي در نقش يك موزيسين در اين فيلم مقابل دوربين رفته و مينا ساداتي نقش همسر او را ايفا مي‌كند. به جز اين دو بازيگر، مينا ساداتي، يدالله شادماني، عطيه معصومي، علي درخشنده، هانيه صادقي‌جم و بابك حميديان ديگر بازيگران اين فيلم هستند كه در مقطعي چند ماهه داستان فيلم را روايت مي‌كنند.

"تنها در چند دقيقه سكوت" به تهيه كنندگي سعيد اسدي و با سرمايه‌گذاري وحيد اشتري متقاضي حضور در بخش‌هاي سوداي سيمرغ و مسابقه فيلم‌هاي اول است.

جشنواره فيلم فجر امسال در كنار حضور پرتعداد فيلم هاي سينمايي، شاهد حضور قابل توجه فيلمسازان زن است.

مهشيد افشار زاده، آزيتا موگويي، تارا اوتادي، تينا پاكروان، آناهيد آباد و بهاره صادقي‌جم فيلمسازاني هستند كه اين روزها تلاش مي‌كنند اولين ساخته‌هاي بلند خود را به جشنواره برسانند.

كد خبر: 2201391

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۳ - ۱۱:۴۱

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن