تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819587533




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كشوري فرد: تماشاگران فولادي حقشان است كه از ديدن بازي محروم شوند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: كشوري فرد: تماشاگران فولادي حقشان است كه از ديدن بازي محروم شوند
كشوري فرد در خصوص برگزاري بازي با فولاد خوزستان بدون تماشاگر گفت: حضور تماشاگران در ورزشگاه باعث مي‌شود كه انگيزه بازيكنان بالا برود. بر اين اساس حضور تماشاگران جذابيت بازي را كاهش مي دهد.
محمد رضا كشوري فرد مديرعامل تيم فوتبال صباي قم در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: اگر تماشاگران فولادي به داور توهين كرده باشند حقشان است كه از ديدن اين بازي محروم شوند.

كشوري فرد در ادامه اظهار داشت: داوران براي قضاوت درست بايد امنيت داشته باشند و تماشاگران هم نبايد به داوران اهانت كنند و برخورد نامناسب با داور درست نيست.

مديرعامل تيم فوتبال صباي قم عنوان كرد: اميدوارم داوران به حق سوت بزنند و چشمهايشان را نبندند و قضاوت كنند كه اين اقدامشان درست نيست.

وي درباره وضعيت تيم فوتبال صباي قم بيان كرد: وضعيت تيم مناسب نيست. ما در سه بازي با قضاوت نادرست داوران امتياز از دست داديم. در بازي مقابل نفت تهران دقايق آخر داور يك پنالتي بر عليه ما گرفت كه باعث باخت تيم ما شد.

وي بيان كرد: علي دايي سرمربي پرسپوليس با جار و جنجال توانست حق پرسپوليس را بگيرد اما تا الان اعتراض نكرديم.

مدير عامل صباي قم عنوان كرد: ما به كفاشيان، تاج و حسن زاده رئيس كميته انضباطي نامه‌اي ارسال كرديم و خواستار رسيدگي به قضاوت نادرست داوران نسبت به تيممان شديم. اما تا الان جوابي دريافت نكرديم.

اصفهانيان بيان كرد: كميته داوران بايد چيدمان داوري را طوري براي بازيها در نظر بگيرند كه تيمي از اين امر متضرر نشود.

وي درباره گروه بندي ايران در جام جهاني 2014 برزيل اظهار داشت: ايران در گروه نسبتاً خوبي قرار گرفته است. اگر تيم ملي بتواند به مانند سالهاي گذشته بازي كند آن وقت مي‌تواند در جام جهاني هم مقابل حريفانش نتيجه بگيرد.

وي در پايان درباره آخرين وضعيت نقل و انتقالات تيم فوتبال صباي قم خاطر نشان كرد: هادي شكوري و بادامكي را جذب كرديم و يك مهاجم از ليگ دسته يك هم قصد داريم بگيريم تا تركيب تيممان كامل شود.

گفتني است، تيم فوتبال صباي قم اين هفته بايد مقابل تيم فوتبال فولاد خوزستان قرار بگيرد.

بر اين اساس بازي اين دو تيم به خاطر توهين هواداران به داور مسابقه قرار است بدون تماشاگر برگزار شود.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن