تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818759650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزار ي جلسه شوراي اداري مشترك اداره ورزش و جوانان استان تهران و شهرستان بهارستان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: برگزار ي جلسه شوراي اداري مشترك اداره ورزش و جوانان استان تهران و شهرستان بهارستان
نشست مشترك اداره ورزش و جوانان استان تهران و شهرستان بهارستان با حضور دكتر ناجي فرماندار، هيئت هاي ورزشي شهرستان و دكتر نژاد فلاح مديركل ورزش و جوانان استان تهران روز يكشنبه 17 آذر ماه 1392برگزار شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، مديركل ورزش و جوانان استان تهران تعامل سازنده در امر ورزش در مناطق محروم بويژه در شهرستان بهارستان را مهم خوانده و گفت: با ايجاد تعامل سازنده است كه مي توان در خصوص هموار كردن مسير رشد و شكوفايي ورزش گام برداشت.

نژاد فلاح همچنين بر بسترسازي مناسب براي ورود بخش خصوصي به حوزه ورزش تاكيد نموده و افزود: درب ادارات ورزش و جوانان بايد به روي بخش خصوصي به منظور سرمايه گذاري باز باشد تا از اين مسير نيز بتوان زمينه رشد و شكوفايي ورزش را فراهم آورد.

فرماندار شهرستان بهارستان در اين نشست گفت: با تدابير لازم مديران هيئات ورزشي مي توانند ورزش شهرستان بهارستان را سر و سامان بخشند.

دكتر ناجي در ادامه تاكيد كرد: همانگونه كه نگاه بر ورزش قهرماني داريم بايستي با نگاهي ويژه به ورزش همگاني و نهادينه كردن آن به عنوان فرهنگ عمومي افراد جامعه، در گسترش ورزش تلاش نماييم.

نماينده عالي دولت در شهرستان بهارستان اظهار داشت: نگاه تبعيض آميز در توزيع امكانات در گذشته، جديد التأسيس بودن شهرستان و تراكم بالاي جمعيتي باعث شده كه امكانات به صورت مناسب گسترش پيدا نكند وحل اين مسأله نيازمند كمك همگاني است.

در پايان اين نشست هيئت هاي ورزشي شهرستان بهارستان با تقدير از حضور مديركل ورزش و جوانان استان تهران و فرماندار شهرستان بهارستان با ارائه گزارشي از فعاليتهاي ورزشي انجام شده مشكلات و مسائل خود را مطرح نمودند.

انتهاي‌پيام/

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن