تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819217143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در جلسه مشترك اداره كل ورزش و جوانان و مجمع خيران ورزش‌يار استان آئين نامه اداره اماكن ورزشي خيرساز به تصويب رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: در جلسه مشترك اداره كل ورزش و جوانان و مجمع خيران ورزش‌يار استان آئين نامه اداره اماكن ورزشي خيرساز به تصويب رسيد
در راستاي ترغيب و تشويق خيران و كاهش تصدي گري از دستگاه‌هاي دولتي آئين نامه اداره اماكن ورزشي خيرساز به تصويب هيات مديره مجمع خيران ورزش‌يار استان اصفهان رسيد.


به گزارش خبرگزاري برنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومي مجمع خيران ورزش‌يار استان اصفهان، با استناد به بند «و» ماده يك آئين نامه اجرايي ماده ۸۸ قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت مصوب ۲۴/۶/۸۱ هيات وزيران، در راستاي ترغيب و تشويق خيران و نيكوكاران و كاهش تصدي‌گري از دستگاههاي دولتي بنا به پيشنهاد اداره كل ورزش و جوانان و مجمع خيران ورزش‌يار استان اصفهان، آئين نامه اداره اماكن ورزشي خيرساز به صورت هيات امنايي مشتمل بر ۱۰ ماده و ۴ تبصره به تصويب رسيد.

آئين نامه اداره اماكن ورزشي خيرساز به صورت هيات امنايي بدين شرح مي‌باشد:

ماده۱: اماكني كه حداقل نيمي از هزينه‌هاي احداث و تجهيز آنها توسط خير تأمين شده باشد به صورت هيات امنايي اداره مي شوند.
ماده۲: اعضاء هيأت امناء اماكن ورزشي خيرساز عبارتند از:
۱-۲- نماينده تام الاختيار اداره كل ورزش وجوانان
۲-۲- نماينده تام الاختيار مجمع خيران ورزش يار
۳-۲- خير يا نماينده تام الاختيار وي
۴-۲- رئيس هيات ورزشي كه غالب فعاليت‌هاي نرم افزاري در فضاي ورزشي پيرامون آن رشته ورزشي است.
۵-۲- يك نفر از شخصيت‌هاي فرهنگي و علمي (ترجيحاً از اساتيد دانشگاه) و يا يك نفر از معتمدين و صاحب نظران محل با نظر مجمع خيران ورزش يار استان اصفهان و با تأئيد اداره كل ورزش وجوانان استان خواهد رسيد.
تبصره۱- چنانچه شخص حقوقي يا چند نفر از خيران در احداث فضاي ورزشي مشاركت داشته باشند نماينده تام الاختيار و واجد شرايط آنان به انتخاب مجمع خيران ورزش يار استان در هيات امناء عضويت خواهد داشت.
تبصره ۲- رئيس و دبير هيات امناء از بين اعضاء و با اكثريت آراء براي مدت دو سال انتخاب مي شوند، انتخاب مجدد آنها بلامانع است.
تبصره ۳- فرد بند ۵ -۲ براي مدت دو سال انتخاب شده و تمديد عضويت آنها بلامانع مي‌باشد.
۶-۲- حكم اعضاء هيات امناء به امضاء مديركل ورزش و جوانان استان و رياست مجمع خيران ورزش يار استان صادر مي‌گردد.
ماده۳: وضايف و اختيارات هيات امناء:
۱- بررسي و تصويب برنامه و بودجه سالانه فضاي ورزشي خيرساز در چارچوب قوانين و مقررات موضوعه (شامل فعاليت هايي كه به بهبود كيفيت سخت افزاري و نرم افزاري فضاي ورزشي مربوط مي شود)
۲- تصميم گيري در مورد به كارگيري منابع انساني واجد شرايط در فضاي ورزشي و تعيين و تأمين حق الزحمه آنها
۳- تصميم گيري در مورد ميزان شهريه دريافتي از افرادي كه قصد استفاده از اين اماكن ورزشي را دارند.
۴- تصميم گيري در مورد توسعه، بهسازي ساختمان و تجهيزات فضاي ورزشي و تأمين اعتبار مورد نياز آن با نظارت و تأئيد اداره فني و مهندسي اداره كل ورزش و جوانان استان
۵- بررسي وتأمين امكانات براي توسعه فعاليت‌ها و فرايندهاي نرم افزاري فضاي ورزشي
۶- بررسي تصميم گيري درباره ساير مواردي كه جهت بهبود كيفيت فعاليت‌هاي فضاهاي ورزشي پيشنهاد مي‌شود و اعتبارات مورد نياز آنها از محل منابع غير دولتي
ماده ۴: مدير اين قبيل فضاها و اماكن ورزشي (خيرساز) توسط هيأت امناء انتخاب و منصوب مي‌شود.
ماده ۵: مدير فضاي ورزشي در اجراي برنامه ها و فعاليت‌هاي مصوب هيأت امناء با رعايت ضوابط و مقررات مربوط در برابر هيات امناء مسئول است.
ماده ۶: مدير اين اماكن ورزشي موظف است در ابتداي هر سال برنامه اجرايي فضاي ورزشي را تهيه و به هيأت امناء ارائه دهد و پس از تصويب و تأمين منابع مورد نياز آن را اجرا كند. همچنين مدير موظف است ضمن هماهنگي مستمر با هيأت امناء و ارائه گزارش هاي مورد نياز ايشان در پايان سال گزارش عملكرد اجرايي و مالي را به تأئيد هيات امناء برساند.
ماده۷: در صورت بروز ناهماهنگي در اجراي مصوبات هيات امناء و همچنين اختلاف نظر ميان اعضاي هيات امناء كه منجر به اختلال در انجام فعاليت‌هاي فضاي ورزشي شود، موضوع از طريق مدير كل ورزش و جوانان و رئيس هيأت مديره مجمع خيران ورزش يار استان بررسي و اتخاذ تصميم مي گردد.
ماده ۸: منابع مالي اماكن ورزشي هيأت امنايي عبارتند از:
۱-۸-اعتبارات دولت كه در قالب كمك به نهادهاي غير دولتي در قالب تفاهم نامه في مابين پرداخت مي‌شود.
۲-۸- وجوهي كه از ارائه خدمات ورزشي از افراد حقيقي يا حقوقي دريافت مي‌گردد.
۳-۸- هدايا و كمك‌هاي مردمي داوطلبانه كه توسط افراد حقيقي و يا حقوقي به حساب مستقيم به نام اماكن ورزشي خير ساز واريز مي‌شود.
تبصره: حساب اماكن ورزشي خيرساز هيأت امنايي به نام سه نفر از اعضاي هيأت امناء شامل: رئيس هيأت امناء، نماينده اداره كل و نماينده مجمع خيران ورزش يار تحت نام فضاي ورزشي خير ساز در بانك باز خواهد شد. نحوه برداشت از حساب ذكر شده درامضاء از سه امضاي رئيس هيات امناء ثابت خواهد بود.
ماده ۹: نظارت بر اداره و نگهداري اماكن خير ساز هيأت امنايي وظيفه كميته متشكل از نمايندگان اداره كل ورزش و جوانان استان اصفهان و مجمع خيران ورزش يار استان اصفهان به عنوان كميته نظارت خواهد بود.
ماده ۱۰: آئين نامه اداره اماكن ورزشي خيرساز به صورت هيأت امنايي مشتمل بر ۱۰ ماده و ۴ تبصره در جلسه مشترك بين اداره كل ورزش و جوانان و مجمع خيران ورزش يار استان در تاريخ ۱۸/۹/۹۲ به تصويب رسيد.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن