تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818970773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور قائم مقام وزير و مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان تهران؛ اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان قرچك افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: با حضور قائم مقام وزير و مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان تهران؛ اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان قرچك افتتاح شد
اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان قرچك صبح امروز با حضور احمد لطفي نژاد قائم مقام وزير و مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان تهران در مجموعه فرهنگي ورزشي كارگران شهيد ملاآقايي افتتاح شد. با حضور قائم مقام وزير و مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان تهران؛ اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان قرچك افتتاح شد


ايلنا: اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان قرچك ظهر امروز با حضور قائم مقام وزير ومدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان تهران افتتاح شد.

به گزارش" ايلنا" ، در اين مراسم كه آقايان رضا رياحي فرماندار، سيد حسين نقوي حسيني نماينده مردم شهرستانهاي ورامين، قرچك و پيشوا در مجلس شوراي اسلامي، بهنام جهاني بخشدار مركزي، برخي اعضاي شوراي شهر، مديران ادارات و نمابندگان كارگران و كارفرمايان اين شهرستانئحضور داشتند،آقاي " حميدرضا قشقايي" به عنوان رئيس اين اداره معرفي شد.
فرماندار شهرستان قرچك در اين مراسم گفت: امروز شاهد استقرار يك به يك ادارات در سطح اين شهرستان هستيم و قرچك از اين لحاظ در بين شهرستانهاي تازه تأسيس رتبه خوبي را دارد.
"رضا رياحي" افزود: تمام تلاش مجموعه فرمانداري شهرستان نيز بر اين اساس بود كه ادارات هر چه سريع تر در راستاي خدمت رساني بهتر و بيشتر به مردم در اين منطقه مستقر شوند كه اين اتفاق افتاده و ما بقي ادارات نيز با همدلي موجود بين مديران شهرستان به زودي افتتاح خواهند شد.
وي بر جذب سرمايه گذاران در شهرستان تأكيد ويژه داشت و از ادارات مربوطه به خصوص شهرداري و شورا خواست تا در اين خصوص نهايت همكاري را داشته و شرايط را طوري مهيا كنند كه شاهد اشتغالزايي در اين شهرستان باشيم.
وي يادآور شد: اميد است با استقرار اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي در شهرستان قرچك موارد مربوط به اين حوزه از قبيل مشكلات كارگري، تعاوني ها و... به نحو شايسته برطرف شود.
قائم مقام وزير و مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان تهران نيز در اين مراسم از نماينده مردم قرچك در مجلس و فرماندار اين شهرستان به دليل پيگيريهاي لازم براي استقرار اين اداره تقدير كرد و اظهار داشت: اين اداره كل براي استقرار ادارات ذيربط در شهرستانها، تا حد امكان از ظرفيتهاي موجود خود بهره گرفته است.
احمد لطفي نژاد با بيان اينكه سرعت، كيفيت، تسهيل در رفت و آمدها، صرف وقت و هزينه كمتر و... همواره مدنظر اين اداره براي تأسيس ادارات جديد در شهرستانهاي نوپا بوده است، افزود: خوشبختانه همت خوبي براي استقرار ادارات در شهرستانهاي تازه تأسيس وجود دارد و نيز سعي شده كساني براي مديريت اين ادارات انتخاب شوند كه تجربه و تخصص لازم را داشته باشند.
نماينده مردم شهرستانهاي ورامين، قرچك و پيشوا در مجلس شوراي اسلامي نيز در سخناني به ظرفيت هاي ايران اسلامي اشاره كرد و اين كشور را جزو حلقه هاي اول علم، تكنولوژي و قدرت در جهان امروز عنوان كرد.
سيد حسين نقوي حسيني از تلاشهاي صورت گرفته توسط مديران شهرستان قرچك تقدير و همگان را به تلاش بيشتر و حركت جهادگونه فراخواند.
وي با بيان اينكه قرچك داراي پايگاه كارگري قوي و تشكلهاي كارگري فعالي است، بيان كرد: اقشار مختلف شهرستان قرچك اعم از كارگر و كارفرما، مدير و غيرمدير بايد تلاش كنند تا اين منطقه بهتر و سريعتر روند توسعه را طي كند.
گفتني است پيش از اين قرچك در حوزه تعاون، كار و رفاه اجتماعي تحت نظر شهرستان ورامين بود.
همچنين يادآور مي شود "حميدرضا قشقايي" از سال 76 تا كنون در سمت رياست اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي در شهرستانهاي ورامين، پيشوا و پاكدشت مشغول فعاليت بوده است.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 232]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن