تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820229957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فيلم‌هاي كلاسيك سينما، دستمايه پوسترهاي خلاقانه يك تصويرگر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: فيلم‌هاي كلاسيك سينما، دستمايه پوسترهاي خلاقانه يك تصويرگر شدند
«فدريكو بابينا» طرح‌هايي خلاقانه از بهترين معماري‌ برخي از فيلم‌هاي معروف را در قالب پوسترهاي مينيماليستي ارائه داده است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، يك طراح و تصويرگر خلاق در اسپانيا به نام « فدريكو بابينا» با مراجعه به آرشيو فيلم‌هاي كلاسيك و معروف سينماي جهان، پوسترهايي مينيماليستي از معماري و ساختمان مورد استفاده شده در برخي از اين فيلم‌ها را طراحي كرده است.

در اين ميان پوسترهايي از فيلم‌هايي چون «پنجره عقبي»، «داگويل»، «قلمروي طلوع ماه» و «هتل ميليون دلاري» ديده مي‌شود.

پنجره عقبي

«پنجره عقبي» فيلم سينمايي دلهره‌آور به كارگرداني آلفرد هيچكاك است كه بسياري از منتقدان اين فيلم را از بهترين ساخته‌هاي هيچكاك و بهترين فيلم‌هاي دلهره‌آور تاريخ سينما مي‌دانند. اين فيلم كه عنوان بهترين فيلم دهه 50 ميلادي سينماي جهان را در اختيار دارد، محصول 1954 با نقش‌آفريني «جيمز استوارت» داستان مردي است كه از پنجره آپارتمان خود شاهد يك قتل بوده است. «پنجره عقبي» نامزد چهار جايزه اسكار بود و عنوان بهترين فيلم پليسي را از جوايز "ادگار آلن پو" در سال 1955 كسب كرد.

«داگويل» يا «سگ‌شهر»‏ محصول 2003 به كارگرداني «فون‌ترير»، كارگردان نامدار سينماي دانمارك با بازي «نيكول كيدمن» است. فون‌ترير براي ساخت اين فيلم نامزد نخل طلاي بهترين كارگرداني از جشنواره كن شد. از نكات برجسته اين فيلم، فيلمبرداري تمام اين فيلم سه ساعته در استوديو و طراحي صحنه منحصربه‌فرد آن است، به صورتي كه هيچ كدام از خانه‌ها در يا ديوار ندارند.

داگويل

«قلمروي طلوع ماه‏» محصول ۲۰۱۲ آمريكا به كارگرداني «وس اندرسن» است و «بروس ويليس» و «ادوارد نورتون» بازيگران اصلي آن هستند. شصت‌وپنجمين دوره جشنواره فيلم كن با نمايش اين فيلم افتتاح شد. «قلمروي طلوع ماه» فيلمي مفرح، شاد و سرگرم كننده درباره دنياي كودكان و عشق كودكانه‌ است كه از زاويه ديد بچه‌ها ساخته شده و به تضاد دنياي آنها و دنياي بزرگسالان مي‌پردازد.

«هتل ميليون دلاري» محصول سال 2000 آمريكا به كارگرداني «ويم وندرس»، كارگردان سرشناس آلماني با بازي «جرمي ديويس»، «جوويش» و «مل گيبسون» است كه در آن گروهي از افراد كاملا متفاوت در يك هتل واقع در كاليفرنيا زندگي مي‌كنند. موسيقي اين فيلم را گروه «يوتو» ساخته است.

قلمروي طلوع ماه

انتهاي پيام

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن