تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819634676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير دفاع : ايستادگي ملت ايران نظام سلطه را در چالشي عظيم و راهبردي قرار داده است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: وزير دفاع : ايستادگي ملت ايران نظام سلطه را در چالشي عظيم و راهبردي قرار داده است
تهران/ واحد مركزي خبر/ اجتماعي 1392/09/19
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح تأكيد كرد: امروزه نظام سلطه، چالشي جهاني است نه منطقه اي.
به گزارش خبرنگار واحد مركزي خبر ، سردار سرتيپ دهقان در هفتمين كنفرانس علمي و تخصصي فرماندهي و كنترل ايران افزود: نظام سلطه و امريكا تلاش كرد جمهوري اسلامي ايران را از هر جهت محدود كند كه نه تنها موفق نشدند بلكه باور و عزم مردم ايران را براي مقاومت بيشتر كردند.
وي گفت: امروز نيز در مذاكرات هسته اي و هم در صحنه هاي جهاني، ايستادگي ملت ايران نظام سلطه را در چالشي عظيم و راهبردي قرار داده است و آنها مي دانند اين چالش درست نمي شود مگر با تعامل سازنده با ايران و تأييد حق جمهوري اسلامي ايران در داشتن انرژي صلح آميز هسته اي.
سردار دهقان با بيان اينكه چيزي كه براي ما مهم است حفظ چرخه سوخت و غني سازي است، تأكيد كرد: ما بايد انرژي هسته اي را خودمان با توان خود در جغرافياي خود به وجود آوريم، زيرا quotation mark ان پي تي quotation mark نيز بر اين مبنا استوار است.
وي با بيان اينكه پس از توافق اوليه، نظام سلطه مجدداً ايران را تهديد كرد، گفت: امريكا مي خواهد همچنان اجماع جهاني عليه ايران بماند، اما آيا قادر خواهند بود با توجه به شرايط جهاني، منطقه اي و تجربه هاي تلخي كه خود كسب كرده اند وارد عرصه درگيري با ايران شوند؟
وزير دفاع تأكيد كرد: آنها نه قادر به درگيري با ايران هستند نه مي توانند؛ چرا كه امروز انسجام داخلي ملت ايران و پيوند ملت با نظام سياسي و رهبري و همچنين مجموع توانمندي هاي دفاعي و صنعتي و فناوري هاي بومي ملت ايران كاري كرده است كه مطمئناً در يك صحنه درگيري واقعي دوستان ما بيش از دشمنان ما خواهند بود و توانمندي دفاعي ما نيز غيرقابل توصيف است.
وزير دفاع همچنين درباره هفتمين كنفرانس علمي و تخصصي كنترل و فرماندهي ايران گفت: اين موضوع بسيار مهمي است كه مي تواند پايداري و استقلال جمهوري اسلامي ايران را دائمي كند.
صدا و تصوير دارد
---

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن