تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803811738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرونده انتخاب استاندار خراسان رضوي همچنان روي ميز وزير كشور/ بلاتكليفي ساكنان برج بهار


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پرونده انتخاب استاندار خراسان رضوي همچنان روي ميز وزير كشور/ بلاتكليفي ساكنان برج بهار
مشهد - خبرگزاري مهر: پرونده انتخاب استاندار جديد خراسان رضوي همچنان باز است و اين امر همه مردم و مسئولان استان را سردرگم كرده و استاندار فعلي، كارمندان و كاركنان برج بهار بلاتكليف ترين روزهاي كاري خود را سپري مي‌كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار جديد خراسان رضوي با گذشت چندين ماه از استقرار دولت يازدهم همچنان نامشخص باقي مانده و اين امر درحالي است كه دولت هر بار وعده‌هاي مختلفي براي انتخاب مدير اين استان مي دهد و در اين بين عده اي از مديران و نمايندگان اعتقاد دارند كه تا هنگام انتصاب استاندار تازه نفس، سال به اتمام مي‌رسد.

انتخاب ديرهنگام استاندار به سود دولت نيست

دبير جبهه پيروان خط امام و رهبري در خراسان رضوي به خبرنگار مهر مي گويد: عدم انتخاب استاندار جديد خراسان رضوي و به درازا كشيده شدن اين موضوع نه به نفع مردم اين استان و نه به سود دولت يازدهم است.

جواد آرين‌منش با بيان اينكه به نظر مي رسد تا هنگام انتصاب استاندار تازه نفس، سال به اتمام مي‌رسد، ادامه مي دهد: خراسان رضوي يكي از استان‌هايي است كه بايد استاندار جديد خود را در همان روزهاي ابتدايي استقرار دولت مي شناخت و اين امر موجب مي‌شد تا اين استان با بلاتكليفي و عقب گرد مواجه نشود.

خراسان رضوي موقعيت‌هاي خود را از دست داده است

آرين‌منش مي‌افزايد: به اعتقاد من و ساير كارشناسان و صاحب نظران انتخاب ديرهنگام مديران استان‌ها بزرگترين ضربه را در ابتدا به استان و سپس به دولت وارد مي‌آورد و در حال حاضر نيز اگر بگويند فردا استاندار خراسان رضوي مشخص مي شود بازهم فايده‌اي ندارد چرا كه اين استان فرصت هاي طلايي و موقعيت هاي خود را تاكنون به اندازه كافي از دست داده است.

وي با بيان اينكه دولت در انتخاب كليدداران استان دچار نوعي وسواس زياد از حد شده، يادآور مي شود: استاندار اين استان بايد بسيار زودتر از اين ها انتخاب مي شد و امروز در صورت انتصاب استاندار جديد بازهم اتفاق خاصي براي اين استان نمي افتد زيرا در حال حاضر ثمره اين انتخاب ديرهنگام عقب ماندگي و بلاتكليفي بوده است.

حاشيه‌سازي از سوي جناح ها و جبهه‌هاي گوناگون

دبير جبهه پيروان خط امام و رهبري در خراسان رضوي تاكيد مي كند: خراسان رضوي در زمينه انتخاب استاندار جديد شاهد حاشيه‌سازي‌هاي مختلفي از سوي جناح ها و جبهه‌هاي گوناگون بود و اين امر بر روند تصميم گيري وزارت كشور و دولت اثرات بسزايي داشت.

وي ادامه مي‌دهد: امروز انتظار مردم از دولت تدبير و اميد بي‌توجهي نسبت به حاشيه سازيهاست زيرا اين تاكنون به دليل توجه به اين امر در انتخاب استاندار جديد اين استان تعلل بسياري صورت پذيرفته است.

آرين‌منش تصريح مي‌كند: در حال حاضر مردم و مسئولان اين استان چند ماهي است كه در روزهاي يكشنبه و چهارشنبه منتظر هستند تا استاندار جديد خراسان رضوي انتخاب شود اما اين امر درهفته‌هاي گذشته با وجود قول‌‌هاي داده شده از سوي مسئولان تحقق نيافته است.

حساسيت بيش از اندازه دولت

نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين رابطه به خبرنگار مهر مي‌گويد: به عقيده من دلايل عدم انتخاب استاندار جديد خراسان رضوي به حساسيت بيش از اندازه دولت بازمي‌گردد و تاكنون اين امر خسارت زيادي را به اين استان تحميل كرده كه يكي از نمونه هاي بارز اين امر خوابيدن پروژه ها و نگراني مديران از قراردادهايي است كه بلاتكليف باقي مانده است.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر مي افزايد: نرسيدن به جمع بندي نهايي دولت موجب فرصت‌سوزي و دامن زدن به حاشيه‌هاي متعدد شده و بي ترديد با ادامه يافتن اين روند شايد دولت بيشتر متحمل ضربه و خسارت شود.

وي تاكيد مي‌كند: دولت يازدهم بايد از سرتدبير و توجهات ويژه‌اي كه دارد به موضوع انتخاب استاندار نگاه كند زيرا در حال حاضر آنچه كه در اين ماجرا بيش از همه مشهود است دعواهاي جناحي و داغ شدن بازار شايعه پراكني است پس بهتر است كه دولت هر چه سريع‌تر با انتخاب فردي بومي و شايسته، به جدل‌هاي ميان احزاب و جناح‌هاي مختلف پايان دهد.

به گفته وي توقع نمايندگان اين استان از دولت يازدهم تدبير و رعايت اعتدال لازم در انتخاب استاندار جديد بود زيرا هم اكنون به دليل عدم انتخاب مدير استان، خراسان رضوي شاهد نوعي عقب گرد فكري و عملي در بين مديران و مسئولان استان است.

اين قصه سر دراز دارد

ماه هاست كه همزمان با روزهاي يكشنبه و چهارشنبه كه جلسات هيئت دولت برگزار مي‌شود همه مردم اين استان در انتظار انتخاب استاندار جديد هستند اما تاكنون به دليل عدم اجماع بر سر گزينه اي مشخص، اتفاقي در اين زمينه روي نداده و به نظر مي‌رسد اين قصه همچنان سر دراز دارد.

.................................

گزارش: مرضيه صاحبي

كد خبر: 2192326

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۱۹ - ۱۰:۱۴

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن