تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819219498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاه هاي امداد رسان گلستان آماده مقابله با بحران هاي زمستاني شدند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: دستگاه هاي امداد رسان گلستان آماده مقابله با "بحران" هاي زمستاني شدند
دستگاه هاي امداد رسان گلستان از قبيل راه و شهرسازي، پليس راه، هلال احمر، اورژانس و امداد خودرو، در نشستي مشترك، آمادگي خود را براي مقابله با بحران هاي زمستاني اعلام كردند.
به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، در اين نشست كه به ميزباني راه و شهرسازي و در محل سالن جلسات اين اداره كل برگزار شد، هر يك از دستگاه هاي امدادرسان استان به ارائه امكانات، تجهيزات و برنامه هاي خود در ايام زمستان پرداختند.

مديركل راه و شهرسازي گلستان با قدرداني از حضور دستگاه هاي امدادرسان استان در اين نشست، گفت: تلاش همه دستگاه هاي درگير بايد هم جهت و همسو براي خدمات رساني مطلوب به مردم و سفري ايمني براي هم وطنان و هم استاني ها در طول زمستان باشد.

علي بخش رستمي افزود: ارتباط با اداره كل هواشناسي براي دراختيار گذاشتن به موقع پيش بيني ها، حضور امداد خودروها در كنار پاسگاه ها با استقرار كانكس، تدوين برنامه استقرار امداد خودرو با همكاري پايانه ها و هماهنگي ديگر دستگاه هاي خدمات رسان با استان هاي همجوار، بخشي از اقداماتي است كه براي آمادگي خدمات رساني بهتر، لازم الاجراست.

به گفته وي، فروش زنجير چرخ و آموزش بستن آن در محل استقرار امداد خودروها، توجه به ساير سطوح و نقاط جاده ها براي غافل نشدن از خدمات رساني، نمايه سازي عقب خودروهاي سنگين و دريافت اطلاعات امكانات دستگاه ها از ديگر اقدامات ضروري مي باشد.

وي از دستگاه هاي خدمات رسان استان در راستاي ماموريت و قابليت هاي پيش روي خود خواست كه با ارائه و جمع بندي امكانات امدادي خود، تاثيرگذار و ياري رسان ستاد مديريت بحران، استاندار و مديران عالي استان باشند.

رستمي، نيت همه دستگاه هاي خدمات رسان را، خير خواند و گفت: اگر چتر حمايتي حضرت حق نباشد هيچ اقدامي ميسر نخواهد بود.

مديريت راهداري راه و شهرسازي گلستان نيز در ادامه، هدف از برگزاري اين نشست را، هماهنگي و تعامل بيشتر دستگاه هاي خدمات رسان در طرح هماهنگي ترافيك زمستاني اعلام كرد و گفت: هماهنگي بيشتر اين دستگاهاست كه موجب تردد روان و مناسب مردم شده و از انسداد راه ها و بروز حوادث، پيشگيري خواهد شد.

عادل مصدقي ادامه داد: اقدامات راهداري زمستانه راه و شهرسازي استان در عمل و با شروع اولين بارش هاي پاييزي در محورهاي پرتردد نظير خوش ييلاق، درازنو، اولنگ و توسكستان – چهارباغ آغاز شده اما از آنجايي كه از اين بعد شاهد بارش برف و باران هاي مستمر و آغاز فصل زمستان خواهيم بود، بايد اين هماهنگي ها و تعاملات بين دستگاهي براي خدمات رساني مطلوب، بيشتر شود.

انتهاي پيام/

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن