تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818928573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سالن‌هاي خالي در الكامپ امسال/همه فضاي نمايشگاهي به الكامپ داده نشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: سالن‌هاي خالي در الكامپ امسال/همه فضاي نمايشگاهي به الكامپ داده نشد
نوزدهيمن نمايشگاه بين‌المللي الكامپ در حالي برگزار شد كه انتظار مي‌رفت تمامي سالن‌هاي نمايشگاه به اين رويداد اختصاص يابد اما نزديك به چهار سالن خالي است.
نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي الكامپ در حالي در نمايشگاه بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود كه هيچ رويداد موازي با آن وجود ندارد و مسئولان اجرايي اين دوره از الكامپ معتقدند كه اتحاد در پيكره ICT موجب شده ارج و قرب ويژه‌اي براي اين نمايشگاه قائل شوند و براي امسال بتوانند، از كل فضاي نمايشگاهي براي برگزاري اين رويداد بهره ببرند.
اين نمايشگاه داراي سرفصل‌هايي چون حوزه‌هاي سخت‌افزار، نرم‌افزار، شبكه، رسانه، دولت الكترونيك، تجهيزات الكترونيكي همراه، آموزش، امنيت، ماشين‌هاي اداري، سرگرمي ديجيتال، زندگي هوشمند و بانكداري الكترونيكي است اما همچون چالش هر ساله، تفكيكي براي اين بخش‌ها در نظر گرفته نشده و در سالن‌هاي مختلفي كه مجموعا 12 سالن است، بخش‌ها در هم آميخته‌اند.
در حاليكه دبير شوراي سياست‌گذاري و مجري نمايشگاه خبر از اختصاص تمامي ظرفيت فضاي نمايشگاهي به الكامپ دادند اما در اين نمايشگاه نزديك به چهار سالن از قبيل 9/8 و 12 كاملا خالي است و در آن‌ها قفل است.
پيش از اين گفته شده بود قرار است كل ظرفيت نمايشگاه به متراژ 24 هزار و 349 متر مربع در اختيار الكامپ باشد، اما در اين باره علي اعتدالي -رئيس هيات مديره انجمن صنفي برگزاركنندگان نمايشگاه‌هاي بين‌المللي ايران- به تسنيم گفت: دليل اين موضوع هم‌زماني نمايشگاه رنگ‌ و رزين با الكامپ نوزدهم بود و چون كار ساخت غرفه‌ها آغاز شده بود، به يكباره رنگ و رزين به عقب افتاد تا الكامپ در فضاي بزرگتري برگزار شود و همين باعث شد تا برخي سالن‌ها در دست نباشد.
وي همچنين گفت: در حال حاضر سالن‌هايي كه بسته است يا قابليت برگزاري در آن‌ها نبوده يا اسكلت غرفه‌هاي مربوط به نمايشگاه رنگ و رزين در آن‌ها موجود است و به شكلي نيمه كاره رها شده كه نمي‌توانستيم، كاري كنيم.
اما باز هم با اين توضيح بهتر است كه اظهارات پيشين مسئولان را در ارتباط با برگزاري در تمامي ابعاد نمايشگاهي اصلاح كنيم و بگوييم كه نمايشگاه ديگري با الكامپ به شكلي موازي برگزار نشد نه اينكه تمامي سالن‌ها در اختيار الكامپ است.

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن