تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819356491




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هيچ اولتيماتومي به من داده نشده است/ در ليگ برتر خواهيم ماند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هيچ اولتيماتومي به من داده نشده است/ در ليگ برتر خواهيم ماند
سرمربي تيم فوتبال استقلال صنعتي با بيان اينكه به خاطر نتايج هفته هاي اخير هيچ اوليتماتومي از سوي مديران باشگاه به من داده نشده است گفت: با امتيازاتي كه كسب كرده‌ايم صددرصد در ليگ برتر باقي خواهيم ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ويسي در نشست خبري قبل از ديدار مقابل نفت تهران كه بعدازظهر امروز در محل سالن كنفرانس سازمان ليگ برتر برگزار شد با بيان اين مطلب افزود: بازيها در هفته هاي اخير شرايط خاصي پيدا كرده است و تمامي تيم ها بدنبال گرفتن امتياز هستند تا از كورس مسابقات عقب نمانند.

ويسي تاكيد كرد: در حال حاضر شرايط ما بسيار خوب است و تلاش مي كنيم تا مقابل نفت 3 امتياز بازي را كسب كنيم.

وي در پاسخ به اينكه آيا با توجه به نتايج هفته هاي اخير از سوي مسئولان به شما اولتيماتوم داده شده است يا خير گفت: هيچ يك از مديران و مسئولان باشگاه به من اولتيماتوم نداده اند و ما عملكرد بدي نداشتيم و توانسته ايم از 4 مسابقه اخير 5 امتياز كسب كنيم و فكر نمي‌كنم كه شرايط ما شرايط بدي باشد.

سرمربي تيم استقلال صنعتي خوزستان تاكيد كرد: مردم خوزستان به اين تيم علاقه خاصي دارند و هيچ وقت اين تيم را تنها نخواهند گذاشت.

وي در پاسخ به اين سئوال كه آيا تيم استقلال صنعتي در پايان فصل در ليگ برتر باقي خواهند ماند يا خير گفت: صددرصد مطمئن باشيد كه سال آينده نيز استقلال صنعتي در ليگ برتر بازي خواهد كرد.

ويسي در پايان عادل كلاه كج را تنها بازيكني خواند كه به دليل فوت پدرش در بازي فردا مقابل نفت تهران حضور نخواهد داشت.

كد خبر: 2201063

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۲ - ۱۴:۳۳

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن