تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802715809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد پاسخي در شأن نقض‌كنندگان مفاد توافقنامه ژنو داده شود/ با سران فتنه به طور قاطع برخورد نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: بايد پاسخي در شأن نقض‌كنندگان مفاد توافقنامه ژنو داده شود/ با سران فتنه به طور قاطع برخورد نشده است
دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه صنعتي سهند با تأكيد بر اينكه بايد پاسخي در شان نقض‌كنندگان مفاد توافقنامه ژنو داده شود، گفت: برخي چون "مهدي هاشمي" با وجود پرونده‌اي قطور به بهانه ناقص بودن پرونده، آزادانه در كشور مي‌گردند و با سران فتنه به صورت قاطع برخورد نشده است.
به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "مهدي ابراهيمي" صبح امروز در نشست خبري دفاتر شمال‌غرب جامعه اسلامي دانشجويان با اصحاب رسانه با بيان اينكه چيزي كه امروز بيش از پيش احساس مي‌شود، كار بر روي فضاي فكري و فرهنگي دانشگاه‌هاست، اظهار داشت: عده‌اي با القاي برخي تفكرات دانشگاه‌ها را به سمت دين‌زدايي پيش مي‌برند.

وي با اشاره به برگزاري همايش‌هاي مختلف و نمايشگاه‌هايي در زمينه فرهنگي و سياسي در دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه سهند پيرو تمام دفاتر تلاشش بر اين بوده تا بتواند خط دهي فكري، سياسي و فرهنگي در اين دانشگاه داشته باشد.

دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه صنعتي سهند ادامه داد: برخي نگرش‌ها تلاش بسياري را در عرصه سياست‌زده كردن فضاي دانشگاه از يك طرف در كنار برخي ديگر كه در صدد سياست‌زدايي از اين مراكز علمي دارند، از طرف ديگر دارند.

ابراهيمي تصريح كرد: اين در حالي است كه در نتيجه سياست‌زدايي چيزي جز رباط پروري را نصيب دانشگاه نخواهد كرد و سياست‌زدگي نيز منجر به ركود علمي و استفاده ابزاري از دانشجويان توسط گروه‌هاي سياسي را در بر خواهد داشت.

بايد در دانشگاه‌ها شاهد فضاي عقلاني باشيم

وي با اشاره به تغيير رياست دانشگاه سهند بعد از 13 سال گفت: شيوه تغيير مديريت نبايد به صورت توهين‌آميز باشد بلكه بايد توام با احترام انجام شود، بايد در دانشگاه‌ها شاهد فضاي عقلاني باشيم.

دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه صنعتي سهند ادامه داد: شيوه‌اي كه اين روزها براي تغيير مديريت دانشگاه‌ها اجرا مي‌شود نتيجه‌اي جز شكل گرفتن بازي قدرت در دانشگاه‌ها و ركود دانشگاه‌ها را در پي نخواهد داشت.

به دانشجو اجازه اظهارنظر داده نمي‌شود

ابراهيمي با اشاره به سخنان وزير امور خارجه و رئيس جمهوري در دانشگاه شهيد بهشتي و دانشگاه تهران همچنين عدم اجازه ايراد سخن به نمايندگان اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان در اين مراسم گفت: چرا به دانشجويان اجازه اظهار نظر داده نمي‌شود، آنگونه كه در دولت‌هاي قبلي دانشجويان اظهار نظر مي‌كردند، اين دولت اجازه نداده است.

وي بيان كرد: چرا برخي‌ها اصرار دارند كه بگويند فضاي دانشگاه‌ها امنيتي بوده است و ما سعي در رفع آن هستيم، در دولت قبل چنين مسائلي وجود نداشت، اگر آماري در اين مورد وجود دارد، ارائه دهند.

بايد از داشته‌ها و عملكرد خودمان صحبت كرد

دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه صنعتي سهند با اشاره به برنامه گزارش 100 روزه رئيس جمهوري گفت: در اين گزارش برخي مسائل مطرح شد كه اي كاش در اين ميان اندكي هم از داشته‌ها و عملكرد خودمان صحبت مي‌كرديم تا تخريب و بيان عيوب ديگران.

ابراهيمي افزود: آنچنانكه رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند براي رفع مشكلات اقتصادي كشور بايد به درون كشور توجه شود.

اگر سوء تدبيرها رفع شود مردم تحريم‌ها را تحمل خواهند كرد

وي بيان كرد: با توجه به نقض مفاد توافق‌نامه از سوي آمريكا، از وزارت خارجه مي‌خواهيم كه پاسخي در شان نقض‌كنندگان مفاد توافق‌نامه ژنو داده شود، در غيراينصورت دانشجويان خود پاسخ خواهند داد.

ابراهيمي در ادامه خطاب به قوه قضائيه گفت: تعجب مي‌كنيم احضاريه پرونده رياست جمهوري سابق در زمان رياست جمهوري به دستشان مي‌رسد اما برخي چون "مهدي هاشمي" با وجود پرونده‌اي قطور به بهانه ناقص بودن پرونده، آزادانه در كشور مي‌گردند و با سران فتنه به صورت قاطع برخورد نشده است.

انتهاي پيام/

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن