تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805522249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ربيعي: در بي‌انضباطي مالي تامين‌اجتماعي مديران بيش از همه طلبكارند/پيگير حق مديران هستم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: ربيعي: در بي‌انضباطي مالي تامين‌اجتماعي مديران بيش از همه طلبكارند/پيگير حق مديران هستم
وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي با تاكيد بر اين كه تغيير و تحول در سازمان‌ها بايد از بدنه اجرايي آغاز شود، گفت: اصلاح ساختار تأمين اجتماعي مي‌تواند كل كشور را تحت تأثير قرار دهد.

به گزارش سرويس «اجتماعي» ايسنا، علي ربيعي در همايش سراسري مديران تامين اجتماعي گفت: رييس جمهوري لايحه بودجه را تقديم مجلس شوراي اسلامي كرد كه يك صفحه از گزارش، ديدگاه‌هاي وي درباره بيمه و درمان است بنابراين مديران سازمان بايد آمادگي تحول ساختاري را داشته باشند.

وي با تاكيد بر اين كه تامين اجتماعي در دولت يازدهم مورد توجه فراوان است، اظهار كرد: از مديران تامين اجتماعي مي‌خواهم كه تحول در اين سازمان را به صورت ويژه پيگيري كنند و از اقدامات و تحولات اساسي در اين سازمان استقبال مي‌كنيم.

وي با تاكيد بر اين كه اگر ما بتوانيم خودمان را اصلاح كنيم به طور يقين توانسته‌ايم بر روي نظام سلامت تاثير مثبتي بگذاريم، تصريح كرد: ما به تغيير و تحول نياز داريم و اگر به طور بخشنامه‌اي اين تغييرات از بالا به پايين تحميل شود كار كارشناسي درست انجام نمي‌گيرد.

ربيعي با تاكيد بر اين كه براي ايجاد تحول به اجماع فكري نياز داريم، تصريح كرد: در صورتي كه نتوانيم تغييري در ساختارهاي اقتصادي و اجتماعي ايجاد كنيم، نمي‌توانيم تاثير مثبتي بر كشور داشته باشيم.

وي افزود: الكترونيكي كردن دفترچه‌هاي بيمه و ايجاد نظام بيمه سلامت از جمله مباحث تخصصي است كه مي‌تواند تغييراتي جهت ارزشمنددار شدن دفترچه‌هاي بيمه ايجاد كند.

وي در ادامه با اشاره به بحث تحقيق و تفحص و با تاكيد بر عملكرد شفاف تصريح كرد: شعار دولت همواره راستگويي و درستكاري بوده است و هيچ چيز منفي را كتمان نمي‌كند حتي در سازمان تامين اجتماعي خودمان اين بحث را دنبال و از شفافيت استقبال كرديم.

وي در ادامه ضمن تقدير و تشكر از مجلس شوراي اسلامي و رسانه‌ها خواست كه بر عملكرد اين سازمان نظارت داشته باشند و در ادامه گفت: از نظارت و نقد سازنده مجلس و رسانه استقبال مي‌كنيم و حتي به كساني كه بهترين نقد سازنده را داشته باشند جوايزي اهدا خواهد شد.

وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي تاكيد كرد: متاسفانه اين سازمان در دولت قبل بسيار سياسي شده بود به طوري كه وزير كار در دولت دهم استيضاح شد و اين امر ربطي هم به مديران خدوم اين سازمان نداشت تا جايي كه قرارداد 17 هزار ميليارد توماني براي گزارش شركت هاي شستا هم در حالت غير شفاف بسته شد.

وي با بيان اين كه امروز تلاش زيادي براي پس گيري چك‌ها به عمل آمده است، تامين اجتماعي را جزو سالمترين و پاكترين دستگاه‌ها دانست و گفت: كاركنان تامين اجتماعي درحال خدمت رساني به اقشار مختلف جامعه هستند و بايد قدردان خدمات اين سازمان باشيم.

ربيعي خطاب به مديران سازمان تامين اجتماعي افزود: در اين بي انضباطي مالي بيش از همه شما طلبكاريد و من پيگير حق شما هستم.

وزيرتعاون، كار و رفاه اجتماعي در ادامه از همه مديران خواست با كار و عملكرد صحيح در آينده بيش از گذشته اين سازمان را اثبات كنند.

وي تاكيد كرد: طي دو ماهي كه از مديريت دكترسيدتقي نوربخش، مديرعامل جديد سازمان تامين اجتماعي مي گذرد فقط در يكي از شركت‌هاي شستا حدود 40 ميليارد تومان صرفه جويي شده و من اميدوارم در آينده شرايط خيلي بهتر شود.

ربيعي با بيان اين كه تحقيق و تفحص از تأمين اجتماعي با همكاري مديرعامل تأمين اجتماعي اجرايي شده است، افزود: در وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي نيز انجام تحقيق و تفحص را تسهيل كرديم و در رابطه با شناسايي مشكلات ايجاد شده در تامين اجتماعي و يافتن راهكارهاي مناسب نيز پيشگام هستيم.

وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي مسايل مربوط به حقوق مديران تأمين اجتماعي را نازلترين بخش از گزارش تحقيق و تفحص برشمرد و ادامه داد: متاسفانه در اين خصوص برخي موارد به درستي تبيين نشده است و ما شاهد برجسته سازي رسانه‌اي شديم، درحالي كه به ساير موضوعات از جمله قرارداد 17 هزار ميليارد توماني و مسائل مربوط به آن كمتر توجه شده است.

وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي تاكيد كرد: بخشي از گزارش تحقيق و تفحص مجلس به تقدير و تشكر از سازمان تامين اجتماعي و وزارتخانه به دليل همكاري اختصاص دارد.

وي با تأكيد بر اجرايي شدن استراتژي شفاف‌سازي دولت تدبير و اميد در سازمان تامين اجتماعي اظهار كرد: شعار دكتر روحاني تشكيل دولت راستگويان و درستكاران است و ما نيز از حضور دستگاه‌هاي نظارتي و افزايش شفافيت استقبال مي‌كنيم.

ربيعي افزود: شرايط به وجود آمده در يك مقطع زماني كوتاه آنهم در مديريت عالي سازمان تأمين اجتماعي ارتباطي با بدنه اجرايي و مديران دلسوز و خدوم اين سازمان ندارد و بررسي‌هاي انجام شده نيز نشان مي‌دهد كه مديران و حتي اعضاي هيات مديره تامين اجتماعي نيز در مقابل بي‌انضباطي‌هاي مالي مقاومت كرده‌اند.

وي با تاكيد بر اينكه در وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي به مديران سازمان تأمين اجتماعي اعتماد كامل وجود دارد، اظهار كرد: مديران و كاركنان تأمين اجتماعي با كار و تلاش خود و با تمام توان براي ايجاد تحول در اين سازمان مهم و حساس تلاش مي‌كنند و با همت و برنامه‌ريزي در اين سازمان طعم شيرين سازمان تامين اجتماعي و دلسوز و كارآمد را در ميان كارگران و بازنشستگان خواهد چشاند.

انتهاي پيام

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن