تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820449467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صهيونيست‌ها براي شكست ايران در مذاكرات نهايي ژنو تلاش مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: صهيونيست‌ها براي شكست ايران در مذاكرات نهايي ژنو تلاش مي‌كنند
بوشهر - خبرگزاري مهر: دبير حزب موتلفه اسلامي استان بوشهر گفت: صهيونيست‌ها براي شكست ايران در مذاكرات نهايي ژنو تلاش مي‌كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله فاتحي ظهر يكشنبه در نشست اعضاي حزب موتلفه اسلامي استان بوشهر با اشاره به موفقيت‌هاي كشورمان در مذاكرات ژنو، اظهار داشت: پروزي در اين مذاكرات اكري بسيار مهم است ولي اين موفقيت‌ها نبايد مقطعي باشد و بايد براي پيروزي نهايي در اين مذاكرات تلاش شود.

وي به سياست‌هاي رژيم صهيونسيتي اشاره كرد و خاطرنشان ساخت: ظاهراً پيروزي ايران به مذاق طرف مقابل به ويژه صهيونيستها خوش نيامده است كه از همان دقايق اوليه پيروزي ايران در ژنو به دنبال آن هستند تا مذاكرات نهايي را به شكست بكشانند.

دبير حزب موتلفه اسلامي استان بوشهر افزود: صهيونيستها براي اينكه مذاكرات نهايي را با شكست براي ايران به انجام برسانند، با ابراز ناراحتي از اين وضعيت مي‌خواهند نشان دهند ايران در مذاكرات، بيش از آنچه كه شايستگي دارد به دست آورده است تا به اهداف خود برسند.

وي بر لزوم حفظ هوشياري تاكيد كرد و ادامه داد: سياست‌مردان بايد تلاش كنند تا ضمن دفاع از حقوقمان و محترم شمردن اين حقوق از سوي 1+5 و ديگر جهانيان از زياده خواهي‌ها و جنگ‌ رواني و ديگر حواشي مرتبط با اين موضوع دوري جسته و توفيق نهايي را كه به نفع ملت ايران و مورد تأئيد رهبري باشد به دست آورند.

سران فتنه زمينه سوء استفاده دشمنان را فراهم نكنند

فاتحي با اشاره به تلاش غربي‌ها و به ويژه صهيونيسم براي يافتن نقاط ضعفي در گفتار و رفتار مسئولان و صاحب نظران كشورمان، بيان داشت: رسانه‌هاي غربي مي‌خواهند ضمن تامين خوراك رسانه‌هايشان با غوغا سالاري، هياهو و تبليغات منفي به اهداف پليدشان برسند.

وي با تاكيد بر لزوم عمل همه مسئولان به رهنمودهاي مقام معظم رهبري در مقاطع مختلف، تاكيد كرد: بايد با برداشتن گام‌هاي حساب شده و هوشيارانه وحدت و انسجام ملي خود را حفظ كنيم و موجبات انسجام و يكپارچگي هر چه بيشتر كشور مسلمان ايران را فراهم كرد.

دبير حزب موتلفه اسلامي استان بوشهر به فتنه سال 88 اشاره كرد و افزود: اين اتفاقات ضربه بسيار خطرناكي بود كه درايت مقام معظم رهبري و حضور مردم در حماسه نهم دي‌ماه اين توطئه‌ها حنثي شد.

وي خواستار اظهار ندامت و پوزش خواهي سران فتنه شد و گفت: آنها بدانند با حرف‌ها و جملات غير واقعي و با مخدوش كردن فضاي كشور زمينه سوء استفاده دشمنان كشور از اين موضوع را فراهم مي‌آورند كه در اين صورت ملت نيز از نظام اسلامي خواهند خواست آنها را به جزاي واقعي اعمالشان برسانند.

لزوم توجه استاندار جديد به تعهد و تجربه در چينش مديران

معاون سياسي حزب موتلفه اسلامي استان بوشهر نيز با اشاره به انتخاب استاندار جديد بوشهر، اظهار داشت: همه بايد به ياري و همراهي با استاندار جديد بوشهر برويم و رسانه‌ها نيز در اين راه براي توسعه و پيشرفت استان بوشهر همگام باشند.

محمود خدري بر لزوم همكاري همه گروه‌ها و احزاب سياسي استان بوشهر براي كمك به استاندار جديد تاكيد كرد و افزود: دكتر سالاري از نيروهاي جوان و متعهد و با تجربه قوي در پارس جنوبي است كه اميدواريم با حضور ايشان شاهد پيشرفت هر چه بيشتر استان باشيم.

وي اضافه كرد: انتخاب دكتر سالاري به عنوان استاندار جديد بوشهر را به فال نيك مي‌گيريم و بر همه گروه‌ها و احزاب سياسي استان فرض است كه وي را در برنامه‌هايش ياري دهند.

معاون سياسي حزب موتلفه اسلامي استان بوشهر به ظرفيت‌هاي بالاي استان بوشهر در زمينه‌هاي مختلف اشاره كرد و گفت: استحقاق استان بوشهر بيش از وضعيت كنوني است و اميدواريم با توجه به مديريت قوي استان بوشهر شاهد اين رشد و توسعه باشيم.

وي خواستار توجه استاندار جديد بوشهر به تعهد و تجربه در چينش نفرات و مديران شد و بيان داشت: دكتر سالاري هم بايد از به كارگيري افرادي كه فقط به دنبال مطامع شخصي و دنبال تشنج در استان هستند دوري كند.

كد خبر: 2191216

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۱۷ - ۱۴:۲۳

يکشنبه 17 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن