تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820586365




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برترین کرم‌های آبرسان و ضدچروک‌ برای فصل گرم


واضح آرشیو وب فارسی:برترینها: حفاظت از پوست، مو، ناخن و مژه‌ها برترین کرم‌های آبرسان و ضدچروک‌ برای فصل گرم با تابش نورخورشید پوست دچار آسیب‌های جدی می‌شود. به همین دلیل برای محافظت از پوست خود باید از محصولات مرغوب استفاده کنید...
برترین مجله اینترنتی ایران


سرم آنتي شوت ايوروشهاز اين سرم مي‌توان براي مبارزه با انواع ريزش مو استفاده کرد. در تهيه اين محصول از ترکيبات ضروري و مهمي که براي رشد، محافظت و سلامت موها مورد نيازند، استفاده شده است. ويتامين‌هاي گروه B، ويتامين PP، عصاره لوبياي سفيد،  عصاره Swertia، املاح معدني نظير کلسيم و پتاسيم و زينک از جمله اين ترکيبات‌اند.شامپو آنتي‌شوت ايوروشه: از اين شامپو در کنار سرم آنتي‌شوت به‌عنوان يک شوينده مناسب که حاوي ترکيبات ضروري است و تمامي احتياجات ساقه مو را حين شستشو مي‌تواند تامين کند، استفاده مي‌شود. ترکيبات این شامپو همانند سرم آن است و می‌توانید از این شامپو در کنار سرم هفته‌ای 3 بار استفاده کنید.

شامپو ضدشوره کليمبازول 150 هگوراین شامپو درمانی برای شوره‌هاي شديد است.حاوی 5/1  درصد کليمبازول و اسيد لاکتيک است. پس از کامل شدن درمان از شامپو کليمبازول 50 به‌عنوان درمان نگهدارنده استفاده کنید. شوره و خارش پوست سر را کاملا برطرف کرده و موها را نرم و درخشان می‌کند.شامپوضدشوره کليمبازول 50هگوردرمان شوره‌هاي خفيف و درمان نگهدارنده پس از درمان حاد این شامپو حاوی 5/0 درصد کليمبازول (که ترکیب ضد قارچ، ضدشوره و اسيد لاکتيک) است و با آن شوره سر کاملا برطرف شده، موها نرم و درخشان مي‌شوند و به آساني مي‌توان آن را آرايش کرد.

کرم ضدترک بدن اسپا ايوروشهاین کرم جهت پيشگيري از ظهور ترک‌ها و از بين بردن ترک‌هاي صورتي، بنفش و قرمز پيشنهاد مي‌شود. این کرم از ترکیبات تغذیه‌کننده مثل  کره کاريته، ويتامين E گياهي، روغن هسته انگور، روغن سويا و روغن آفتابگردان و رطوبت‌رسان مثل عصاره افرا و ترکیبات بازسازی‌کننده مثل سيليسيوم و ويتامين E گياهي تشکیل شده است.

کرم لانگ وي سلولار گینو مرطوب‌کننده و بازگرداننده جوانياين کرم با داشتن 56 عنصر ضروري فعال، موثر در حيات سلولي و مورد نياز نوسازي و افزايش طول حيات سلول‌ها، پوست را جوان مي‌کند.ترکيب 56 عنصر ضروري فعال و موثر در حيات سلولي حتي در بخش سوختگي بيمارستان‌ها براي ترميم بافت سوخته بکار برده مي‌شود.

کرم لانگ وي دور چشم گینوقوام دهنده، ضدچروک و بر طرف‌کننده  کبودي و پف دور چشم است و با توليد سلول‌هاي جوان، چين و چروک دور چشم و پلک‌ها را از بين مي‌برد. به سلول ها جواني ‌بخشیده، پلک‌ها را صاف کرده و آثار خستگي پلک ها را از بين مي‌برد. پف دور چشم ها و کبودي آنها را نیز کاهش مي‌دهد.کرم لانگ وي دست گینو جوان کننده، ضدلک و نرم‌کننده دست‌ها اين کرم با اثر بر فعاليت‌هاي سلولي،  پوست دست ها را جوان کرده و اثر ضدلک و ضدچروک نيز دارد. به پوست دست‌ها هم لطافت و نرمي مي‌بخشد. همچنین حاوي ويتامين B5 است که ناخن‌ها را محکم می‌کند.

کرم دور چشم درمدن کرم دور چشم روز، ضدچروک، ضد لک و ضد کبودي   با SPF50 +اين کرم داراي پنج عملکرد زیراست: ضدچروک، ضد تيرگي و کبودي، ضدلک و مرطوب‌کننده.حاوی اسید هیالورونیک، ویتامین ث و اسید دی اوئیک است.کرم روز ضد چروک و ضد لک درمدن این کرم مناسب پوست‌هاي نرمال و چرب بوده و خواص محافظت در برابر اشعه آفتاب، ضدچروکی و آبرسانی قوي را با هم ارائه مي‌دهد. حاوی اسید هیالورونیک، اسید آزلائیک و اسید دی اوئیک است.

محلول نیل شیلد  ماوالااستحکام بخش و محافظ ناخن ها اين محصول، شامل دو محلول است. محلول اول يک صفحه مشبک مستحکم را روي صفحه ناخن ايجاد  کرده و محلول دوم اين صفحه مشبک را صاف و يکدست مي‌کند. ابتدا محلول شماره يک را به کار برده و پس از خشک شدن و ايجاد حالت مشبک، از محلول شماره دو استفاده کنيد .

ژل  کرم ترمیم‌کننده  موهای شکننده و ضد موخورهSOSاین ژل خشکي بيش از حد موها را که موجب شکنندگي و آسيب‌ديدگي آنها مي‌شود  و اصطلاحاً به آن موخوره مي‌گويند را از بین می‌برد. نوک موها را بلافاصله نرم  کرده و به تدريج فيبر موها را بازسازي  می‌کند .پس از شستشوي سر مقداري از ژل  را روي موهاي نم‌دار يا خشک پخش کنيد.

شامپو تقويت کننده کراتين هگوراستحکام‌بخش و حجم‌دهنده موهاي ضعيف، نرم و بي‌حالت، شکننده و آسيب‌ديده و حاوی 5/0 درصد عصاره کراتين است و  ريشه و ساقه موها را تقويت می‌کند و باعث درخشش موها شده و حالت دادن و آرايش آن را تسهيل مي‌کند.شامپو متعادل‌کننده رزماری هگوراین شامپو برای موهای نرمال مناسب بوده و حاوی 8/0 درصد عصاره رزماری است. باعث تحريک فوليکول هاي مو و افزايش رشد چشمگير موها شده، فرآيند ريزش و خاکستري شدن موها  را کند می‌کند. در نتيجه موها نرم و درخشان شده و آرايش دادن آنها آسان مي‌شود.

محلول تقويت مژه ماوالااين محلول موجب افزايش رشد و استحکام، افزايش سرعت رشد، طول و ضخامت مژه‌ها می‌شود. هرشب با فرچه مخصوص از محل رويش مژه  استفاده کنید. اين محلول براي تقويت ابرو نيز موثر است. باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir
برترین مجله اینترنتی ایران





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترینها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6254]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن