تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820692919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نواز شريف: آمريكا بايد در سياست‌هايش در قبال پاكستان تجديد نظر كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نواز شريف: آمريكا بايد در سياست‌هايش در قبال پاكستان تجديد نظر كند
nation1.jpg

نواز شريف، رهبر حزب مسلم ليگ پاكستان پس از آنكه تجديد نظر سياست‌هاي آمريكا در رابطه با پاكستان را از اين كشور خواستار شد، گفت كه احترام و اعتماد متقابل، همكاري بين دو كشور را به حالت اول بازگردانده و به تحقق آرمان صلح و ثبات در منطقه كمك خواهد كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به نوشته روزنامه نيشن، چاپ پاكستان، رهبر مسلم ليگ پاكستان اين نقطه نظرات را طي نشستي با كامرون مونتر، سفير آمريكا كه در پايان ماموريتش قرار دارد، اظهار كرد.

طي اين نشست، نواز شريف، نخست‌وزير سابق پاكستان بر نياز كشورش به تغيير سياست خارجي آمريكا در رابطه با اين كشور تاكيد كرد تا "نهادهاي دموكراتيك اين كشور قدرتمندتر شده و اقتصاد اين كشور كمتر به كمك‌هاي خارجي متكي باشد."

سفير آمريكا نيز از مردم پاكستان به نيكي ياد كرد و شگفتي خود را از "تغييرات عظيم" اين كشور ابراز كرد. وي خاطرنشان ساخت كه اين تغييرات حاكي از حركت كشور پاكستان به سوي يك مسير درست است.

در اين نشست همچنين دكتر مرلين وايات، همسر سفير آمريكا در پاكستان و اسحاق دار، رهبر حزب مخالف در مجلس سناي پاكستان نيز حضور داشتند.

در همين حال، كامرون مونتر در مصاحبه با يك شبكه تلويزيوني خصوصي تعهد خود را به ايجاد دموكراسي در پاكستان ابراز كرده و افزود كه نهادهاي دموكراتيك پاكستان بايد با ارتش همكاري كنند.

سفير آمريكا در پاكستان گفت كه هم نواز شريف و هم عمران خان، رهبر حزب تحريك انصاف خواستار روابط بهتري بين آمريكا و پاكستان هستند.

انتهاي پيام

دوشنبه|ا|2|ا|مرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن