تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820618063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار آباده:نرخ بيكاري در آباده را تك رقمي مي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار آباده:نرخ بيكاري در آباده را تك رقمي مي‌كنيم
خبرگزاري فارس: فرماندار شهرستان آباده گفت: با توكل به خدا و با ياري مسئولان اين استان ظرفيت‌هاي شهرستان را فعال كرده و نرخ بيكاري در آباده را تك رقمي مي‌كنيم.


به گزارش خبرگزاري فارس از شيراز، محمدجواد عسكري سه‌شنبه شب در ديدار استاندار فارس از شهرستان آباده اظهار داشت: ظرفيت‌هاي آباده آن‌گونه كه بايد استفاده نشده و غير از كارخانه‌هاي كاشي صديق و كارخانه شيميايي فخر آباده چند كارخانه در حال احداث در اين شهرستان وجود دارد كه شامل پاسارگاد سرام، پرديس و صدف سرام هستند.

اين مسئول همچنين درباره توانايي‌هاي ايزدخواست آباده عنوان كرد: 364 واحد مسكن مهر ايزدخواست در آستانه اتمام بوده و گازرساني اين شهر سال‌ها پيش كامل شده است.

وي احداث 14 كيلومتر خط انتقال آب كشاورزي در اين شهرستان براي اراضي پايين دست سد را بسيار تحول‌زا عنوان كرد و افزود: راه‌اندازي مجتمع دامي با ظرفيت 114 بره پرواري و 144 گاو شيري، وجود 150 هكتار زمين آبياري نوين، 30 ميليارد ريال اعتبار كشاورزي اين منطقه، 150 ميليارد ريال اعتبار براي آب شرب ايزدخواست و راه‌اندازي مجتمع فرهنگي علمي شهداي ايزدخواست با اعتبار 2 ميليارد تومان از جمله فعاليت‌هايي بوده كه دولت در اين استان براي توسعه تمام‌جانبه ايزدخواست انجام داده است.

فرماندار ايزدخواست اضافه كرد: در بحث احداث مصلي بنا بر اين است كه دو مدرسه هم‌جوار گلزار شهدا در اختيار نماز جمعه قرار گيرد.

اين مسئول از برگزاري جلساتي با سرمايه‌گذاران ايزد‌خواستي ساكن اهواز و شهرضا خبر داد و اينكه براي تشويق اين افراد تخفيف‌ها و مشوق‌هاي خوبي در نظر گرفته شده است.

عسكري از واگذاري 200 هكتار زمين به همين منظور خبر داد كه در مرحله نخست 50 هكتار به هر سرمايه‌گذار تعلق مي‌گيرد و اين كار ايزدخواست را به نقطه‌اي مطلوب براي سرمايه‌گذاري تبديل مي‌كند.

وي از پيگيري احداث كارخانه كاشي و سراميك در اين شهر خبر داد و افزود: با اعتبار 15 ميليارد تومان كارخانه‌اي كه بسيار بيش از اين هزينه‌بر بود به زودي احداث مي‌شود كه مجهزترين كارخانه برش سنگ استان مي‌شود.

فرماندار ايزدخواست در پاسخ به شعارهاي برخي از افراد كه «الحاق به اصفهان حق مسلم ماست» تصريح كرد: استان فارس و مسئولان آن به سادگي از اين موضوع نمي‌گذرند و محروميت در شهرهاي ديگر اين استان نيز وجود دارد و دليل بر الحاق نيست.

مرمت كاروان‌سرا و قلعه ايزدخواست و عزم مقامات استان و شهرستان در زدودن فقر و محروميت از اين شهرستان پايان بخش سخنان فرماندار بود.

پس از بازديد استاندار از پروژه انتقال آب اراضي پايين دست ايزد خواست و شنيدن خواسته‌ها و مشكلات مردم جلسه شوراي اداري در آباده برگزار شد.

در اين جلسه از آغاز هوشمندسازي فارس از شهرستان آباده به عنوان پايلوت طرح خبر داده شد و اينكه در هر شهرستان هر اداره موظف به تجهيز يك كلاس به امكانات هوشمندسازي است.

محمد پورپاكار رئيس اداره تعاون كار و رفاه اجتماعي شهرستان آباده به دليل آنچه كه استاندار برخورد نامناسب با ارباب رجوع ناميد به طور موقت با دستور استاندار از كار بركنار شد.

انتهاي پيام/ن۲۰

چهارشنبه|ا|24|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن