تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820691214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون فرماندار بويين‌زهرا:حركت نسل جديد انقلاب به اقتدار حقيقي ختم مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون فرماندار بويين‌زهرا:حركت نسل جديد انقلاب به اقتدار حقيقي ختم مي‌شود
خبرگزاري فارس: معاون فرماندار شهرستان بويين‌زهرا گفت: قطعا حركت نسل سومي و چهارمي‌هاي انقلاب در مسير آرمان‌هاي جمهوري اسلامي به عزت و اقتدار حقيقي ختم مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از بويين‌زهرا، مصطفي شامحمدي عصر امروز در همايش تجليل از فرهنگيان سطح شهرستان بويين‌زهرا با اشاره به نقش ويژه و فوق‌العاده معلمان در جامعه اظهار كرد: امروز نهادينه كردن فرهنگ اسلامي و سعي و تلاش براي توسعه فرهنگي در كشور نيازمند يك نيروي قوي و جدي است كه تمام فرهنگيان از اين نيرو برخوردار هستند.

وي با بيان اينكه همه بايد براي اعتلاي علمي و فرهنگي كشور تلاش كنند، افزود: حضور مداوم و مستمر در سنگر دفاع از انقلاب اسلامي و آرمان‌هاي شهيدان والامقام وظيفه‌اي است كه همه ما تا شكست كامل كفر و دستيابي به سر منزل حقيقي بر گردن داريم.

معاون فرماندار بويين‌زهرا با اشاره به جايگاه ارزشمند و والاي معلم در دين مبين اسلام تصريح كرد: احاديث و روايات متعددي وجود دارد كه نشان‌دهنده اوج عظمت و تعميق جايگاه رفيع فرهنگيان در جامعه است.

شامحمدي با بيان اينكه در هر جامعه و فرهنگي آموختن و تعليم بسيار محترم و قابل ارزش است، ادامه داد: بايد بدانيم كه غير از معلمان زحمتكش و دلسوز در مدارس شخص ديگري به هيچ وجه نمي‌تواند و قادر نيست تا نوجوانان و دانش‌آموزان را هدايت و ارشاد كند.

وي بيان كرد: پرورش استعدادهاي ذاتي و نهفته در انسان‌ها همواره در طول تاريخ از وظايف معلمان بوده كه آنها نيز به شايستگي از پس اين وظيفه بر آمده‌اند.

معاون فرماندار بويين‌زهرا با بيان خاطراتي از سالهاي ابتدايي انقلاب اسلامي و نقش ويژه‌اي كه روحانيون و افراد برجسته در تقويت مباني ارزشي نظام اسلامي داشتند، تصريح كرد: علامه مطهري يكي از مفاخر و شخصيت‌هاي مهمي بود كه نقش بسزا و تأثيرگذاري را در نشر اصول و ارزش‌هاي ديني در كشور بر عهده داشت.

شامحمدي تلاش دشمنان و منافقان براي ترور و نابودسازي شخصيت‌هاي مهم كشوري را نشانه خواري آنان دانست و عنوان كرد: مردم ما به خوبي در اين 33 ساله پس از انقلاب اسلامي به خوبي دريافته‌اند كه دشمنان و عناصر ضد انقلاب همواره از اتحاد و همدلي‌شان نفرت و هراس شديدي دارند و به همين علت با انجام ترور و به شهيد رساندن عناصر ارزشمند به دنبال تضعيف روحيه اتحاد و اعتماد به نظام هستند كه البته هيچگاه به اين آرزو نمي‌رسند.

وي با بيان اينكه امروز جوانان و نوجوانان ايران اسلامي با تلاش و همچنين توكل بر خداوند متعال و ائمه اطهار موانع بزرگ را از سر راه خود برمي‌دارند، تصريح كرد: قطعا حركت نسل سومي و چهارمي‌هاي انقلاب در مسير آرمان‌هاي جمهوري اسلامي به عزت و اقتدار حقيقي ختم مي‌شود.

فرماندار بويين‌زهرا در خاتمه با اشاره به لزوم تقويت روحيه استكبارستيزي و دفاع از حقانيت مسلمانان در سراسر جهان خاطرنشان كرد: دين اسلام قدرتمندترين دين در بين اديان ديگر است و لازم است كه مسلمانان و انسان‌هاي آزاد در سراسر دنيا با اتحاد و شجاعت عرصه را براي نابودي مستكبران فراهم كنند.

انتهاي پيام/آ20

چهارشنبه|ا|13|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن