تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820423680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براي استقبال از بهار/شش ميليون بوته گل در سطح شهر مشهد كاشته مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: براي استقبال از بهار/شش ميليون بوته گل در سطح شهر مشهد كاشته مي شود
شش ميليون بوته گل در سطح شهر مشهد كاشته مي شود
مشهد - خبرگزاري مهر: كاشت شش ميليون بوته گل در سطح مشهد براي استقبال از بهار، اجراي 24 هزار متر مربع نقاشي ديواري در منطقه 10، نصب تابلوهاي راهنماي زائران تا 15 اسفندماه در منطقه يازده از عناوين خبري ستاد اسقبال از بهار مشهد هستند.

به گزارش خبرگزاري مهر، مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري مشهد گفت: بيش از 6 ميليون بوته گل در طرح استقبال از بهار سال 91 در شهر مشهد كاشته خواهد شد.

احمدرضا سلامي افزود: سال گذشته بيش از 3.5 ميليون بوته گل در طرح استقبال از بهار سال 90 كاشته شد.

وي از افزايش71 درصدي كاشت گل در طرح استقبال از بهار سال 91 خبر داد و تصريح كرد: در طرح استقبال از بهار سال جاري بيش از 6 ميليون بوته گل در شهر مشهد كاشته خواهد شد.

مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري مشهد بيان داشت: در طرح استقبال از بهار سال 91 بيش از 62 هزار از انواع گل پامچال، يك ميليون و 730 هزار گل بنفشه، بيش از 249 هزار نوع گل شب بو و بيش از 404 هزار از انواع گل مينا در شهر مشهد كاشته مي شود.

وي بيان كرد: اين گل ها در تزيين انواع المان ها، فلاور باكس ها و ميادين استفاده خواهد شد.

مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري مشهد تصريح كرد: براي نخستين بار، طرح كاشت گل در كف معابر و پياده رو هاي پرتردد در طرح استقبال از بهار سال 91 اجرا مي شود.

سلامي بيان داشت: در اين طرح كه در دو هزار متر مربع از معابر پرتردد شهر مشهد انجام مي شود بيش از 290 هزار از انواع گل كاشته خواهد شد.

اجراي 24 هزار متر مربع نقاشي ديواري در منطقه 10

شهردار منطقه 10 مشهد گفت:‌ 24هزار مترمربع از ديوارهاي اين منطقه با هدف زيبا سازي منظرشهري و استقبال از بهار، نقاشي مي شوند.

حميد ضميري اعتبار در نظر گرفته شده براي اين اقدام را بيش از 500 ميليون ريال دانست و افزود: نقاشي هاي ديواري در سطوح يك، دو و سه به ترتيب در بوستان ها و مدارس و ديوارهاي آجري خيابان ها به مرحله اجرا در مي آيد.

ضميري يادآور شد: اجراي نقاشي هاي ديواري منطقه تا 20 اسفند ماه جاري به پايان مي رسد.

وي افزود: نقاشي هاي ديواري سطح يك در مجموع 420 متر مربع مي شود كه شامل طرح چهره شهيد رنگرز بر ديوار مدرسه اي به همين نام در بولوار انديشه، طرح چهره و وصيت نامه شهيد هاشمي مهنه در تقاطع بولوار فلاحي و طرح طبيعت در فضاي سبز حسابي 30 مي شود.

شهردار منطقه 10 مشهد افزود: 8هزار متر مربع از اين متراژ در بزرگراه آزادي كه يكي از مبادي اصلي شهر مشهد است، اجرا مي شود.

تابلوهاي راهنماي زائران تا 15 اسفندماه نصب مي‌شود

شهردارمنطقه 11 مشهد گفت: به منظور سهولت رفت و آمد زائران تابلوهاي راهنما تا 15 اسفند ماه درمنطقه 11 نصب مي‌شود.

حسين طاهرپور درجلسه استقبال از بهار در منطقه 11 افزود: از اول اسفندماه ديگر مجوز براي آسفالت شكافي وحفاري در منطقه داده نخواهد شد.

وي ادامه داد: همچنين از يكم اسفند ماه تا 15 فروردين ماه روكش آسفالت درسطح منطقه هر كجا نياز احساس شد، تعميرخواهد شد.

طاهري پوراظهاركرد: نواقص جداول منطقه، شناسايي ديوارهاي منطقه براي نقاشي ديواري و شناسايي مكان‌هاي مناسب براي كاشت گل و گياه از جمله اقدامات مهم منطقه است كه تا 15 اسفند ماه انجام خواهدشد.

برنامه ريزي پايانه هاي مسافربري به منظور استقبال از زائران نوروزي

مديرعامل سازمان پايانه هاي مشهد گفت: به منظور استقبال از زائران نوروزي اين سازمان برنامه ريزي گسترده اي را در دستور كار خود قرار داده است.

محسن شريعتي در جلسه پيگيري برنامه هاي سازمان پايانه هاي مسافربري شهرداري مشهد گفت: با توجه به تمهيدات وي‍ژه شهرداري مشهد به منظور استقبال از بهار، اين سازمان نيز برنامه هاي را تدارك ديده تا با آمادگي كامل از زائران امام هشتم (ع) استقبال كنند.

وي گفت: تصويب دستورالعمل ستاد استقبال از بهار، تدوين فرم ارزشيابي عملكردها، جمع آوري كارگاه‌هاي ساختماني و تعطيلي فعاليت هاي عمراني در بازه زماني 15 اسفند تا 15 فروردين ماه، آماده سازي فضاي سبز، رنگ آميزي اماكن، طراحي و نصب المان هاي ويژه در محدوده پايانه مسافربري و ارزيابي مستمر فعاليت ها از مهم ترين برنامه هاي اين سازمان عنوان كرد.

شريعتي تصريح كرد: به منظور نظارت بيشتر بر مجموعه پايانه ها و ايستگاه‌هاي سوار، دوربين هاي مداربسته در اين مناطق نصب شده و عملكرد اين مجموعه ها دائما در حال ارزيابي است.

ميادين ورودي و خروجي نصر آباد براي نوروز ساماندهي مي شود

شهردار نصر آباد از ساماندهي ميادين ورودي و خروجي و خيابان ارتباط دهنده اين دو ميدان در آستانه ايام نوروز خبر داد.

علي حسيني گفت: بلوار ارتباط دهنده دو ميدان ورودي و خروجي شهر دو كيلومتر طول دارد كه تاكنون با صرف 7 ميليارد ريال بالغ بر1.5 كيلومتر آن به بهره برداري رسيده است.

وي همچنين به ناتمام ماندن ساخت دو ميدان ورودي و خروجي شهر به دليل كمبود بودجه اشاره كرد و افزود: پيش بيني مي شود 7 ميليارد ريال ديگر براي تكميل اين پروژه نياز باشد.

شهردار نصرآباد در ادامه به اقدامات انجام شده براي نوروز پرداخت وگفت: شهرداري با توجه به قرار گرفتن شهر در محدوده جاده ترانزيتي تلاش خود را براي ايجاد شرايط مناسب در ايام نوروز براي ساكنان و مسافران به كار بسته است.

حسيني زيباسازي شهري، رنگ آميزي، گل آرايي و نصب درخت هاي تزييني را از برنامه هاي نوروزي شهردري نصرآباد اعلام كرد و افزود: برنامه ريزي هاي لازم جهت اكيپ هاي نوروزي انجام شده و شهرداري آماده پذيرايي از مسافران نوروز است.

وي روستاهاي بردلو و اسدال آباد را به عنوان مناطق گردشگري و تفرجگاهي نصرآباد معرفي كرد و از مسافران خواست تا از آبشار طبيعي و رودخانه زيباي اين دو روستا ديدن كنند.

© 2003 Mehr News Agency .

شنبه|ا|6|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 426]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن