تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820691087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سيد علايي:ساختار تشكيلاتي ادارات راه و شهرسازي در شهرستانها ابلاغ مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سيد علايي:ساختار تشكيلاتي ادارات راه و شهرسازي در شهرستانها ابلاغ مي شود
ساختار تشكيلاتي ادارات راه و شهرسازي در شهرستانها ابلاغ مي شود
گرگان - خبرگزاري مهر: معاون توسعه مديريت و منابع انساني وزارت راه و شهرسازي گفت: ساختار تشكيلاتي ادارات راه و شهرسازي در شهرستانها بزودي به استانها ابلاغ مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سيد سعيد سيد علايي صبح يكشنبه در حاشيه مراسم توديع و معارفه مديركل راه و شهرسازي گلستان افزود: در ساختار جديد، به دليل گستردگي و تخصصي بودن امور ، معاونتهاي ادارات كل راه و شهرسازي به هشت مديريت توسعه يافته است و در شهرستانها نيز ادارات راه وشهرسازي تشكيل مي شود كه تشكيلات آنها ظرف 15 روز آينده ابلاغ خواهد شد.

معاون وزير راه وشهرسازي متذكر شد: بدنبال تكليف برنامه پنجم توسعه، وزارت راه و شهرسازي پس از ادغام دو وزارتخانه راه و ترابري و مسكن و شهرسازي شكل گرفت و بدنبال آن، ادارات كل راه و شهرسازي در استانها تشكيل شد و براساس هماهنگي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رياست جمهوري، مديران كل راه و شهرسازي استانها در جايگاه قائم مقام وزير سطح بندي شده اند.

سيد علايي گفت: پس از ابلاغ اين حكم و بر طبق برنامه ريزيهاي به عمل آمده براي تسريع در عمليات اجرايي پروژه ها و افزايش خدمات دهي به مردم، حوزه هاي مرتبط با حمل و نقل استانها نظير راه آهن، بنادر و كشتيراني، هواشناسي، حمل و نقل جاده اي، آزمايش فني و مكانيك خاك، حوزه نظارت و كنترل پروژه هاي راهسازي و فرودگاه با هماهنگي بيشتر نسبت به گذشته با قائم مقام وزير و مديركل راه و شهرسازي استان مورد نظر فعاليت خواهند كرد.

در اين مراسم، محمد تقي جوان شورابي مديركل سابق راه و ترابري گلستان به عنوان قائم مقام وزير و مديركل راه و شهرسازي در استان گلستان منصوب شد و از زحمات مديريت پيشين مسكن و شهرسازي اين استان قدرداني به عمل آمد.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن