تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820460328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برتري پرگل فولاد مقابل صبا/ تارتار تيم سابقش را شكست داد


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: برتري پرگل فولاد مقابل صبا/ تارتار تيم سابقش را شكست داد
تيم‌ فوتبال فولاد خوزستان مقابل صباي قم به برتري رسيد و داماش نيز به 3 امتياز ديدار با راه آهن رسيد.


به گزارش خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا)، تيمهاي فوتبال فولاد خوزستان و صباي قم از هفته بيست و پنجم رقابتهاي ليگ برتر از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه تختي اهواز به مصاف هم رفتند كه اين ديدار با برتري ۳ بر صفر ميزبان به پايان رسيد.

مهدي ممبيني در دقيقه ۷۰،‌ بختيار رحماني در دقيقه ۸۴ و ساسان انصاري براي فولاد گلزني كردند.

صباي قم با اين شكست با ۴۱ امتياز از كورس تيمهاي صدرنشين جا ماند و فولاد با اين پيروزي با ۳۷ امتياز در جايگاه ششم باقي ماند.

رحيم مهرپيشه، قاضي ميدان در اين ديدار به آندره رينالدو، سامال سعيد، كاوه رضايي و ساسان اسفندياري از فولاد و رامين رضاييان، مجيد حيدري و ميلاد نوري از صبا كارت زرد نشان داد.

همچنين بيست و پنجمين هفته از مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور عصر امروز پنجشنبه با پيروزي داماش گيلان در خانه راه آهن شهرري پيگيري شد.

هفته بيست و پنجم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور از ساعت 15 و 30 دقيقه امروز پنجشنبه با ديدار تيمهاي راه آهن شهرري و داماش گيلان پيگيري شد. اين بازي كه در حضور كمتر از 2 هزار تماشاگر در ورزشگاه اكباتان تهران برگزار شد در پايان به برتري يك برصفر تيم داماش گيلان انجاميد.

در اين بازي كه قضاوت آن برعهده سيدمهدي سيدعلي بود، تيم داماش گيلان در دقيقه 11 توسط افشين چاووشي به گل رسيد و 79 دقيقه آن را حفظ كرد تا به يك پيروزي شيرين خارج از خانه دست يابد.

اين نتيجه در حالي رقم خورد كه تيم راه آهن شهرري از دقيقه 80 با يك بازيكن كمتر به بازي ادامه مي‌داد. در فاصله 10 دقيقه مانده به پايان بازي اميد عاليشاه، هافبك جوان تيم راه آهن مصدوم شد و از آنجايي كه علي دايي هر 3 تعويض خود را انجام داده بود، زردپوشان در دقايقي پاياني با 10 نفر بازي كردند.

سيدمهدي سيدعلي كه قضاوتش در اين بازي با اعتراض 2 تيم مواجه شد به علي غلام، حسين كعبي و ابراهيم كريمي از تيم راه آهن و ابوذر رحيمي، جهانگير عسگري و جونيور آلوز از تيم داماش گيلان كارت زرد نشان داد.

داماش گيلان با اين پيروزي 30 امتيازي شد و به رده يازدهم جدول رده بندي ليگ برتر صعود كرد، راه آهن نيز با 28 امتياز به رده سيزدهم جدول تنزل يافت.

شنبه|ا|22|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن