تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820578933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وداد و وحدت


واضح آرشیو وب فارسی:رسالت: وداد و وحدت
وداد و وحدت
سيد مسعود علوي
همگان مي دانند از بزرگترين دستاوردهاي نهضت عظيم رسول اعظم(ص)؛ هدايت و رحمت و مودت و وحدت است. وجود مقدسش، هم واسطه اين نعمات الهي بود و هم خودش سرچشمه فياض آن بود. به صورتي كه شخص شريف رسول خدا(ص) مظهر تامه وحدت تمامي مسلمين هستند و عطوفت و علقه مسلمانان به ايشان و همگرايي و همدلي آنان با محوريت مهر محمدي(ص)، جدل ها و تنش هاي با يكديگر را مي زدايد و به حد اقل مي رساند.
همان گونه كه پيامبر اسلام(ص) ساكنان حصن توحيد را به اتحاد و وحدت كلمه فرامي خواند و خود نيز بزرگترين و مهم ترين عامل اين هم آوايي بوده و هستند، حضرت امام خميني(ره) نيز در قرن اخير با تأسي به سيره آسماني رسول خدا(ص) اين توفيق الهي را يافت كه آيينه دار نهضت نوراني نبوي شود و نهضت ناب ملت ايران را به پا نمايد و تمامي مردم را اعم از شيعه و سني و نيز اقوام مختلف ايران و حتي پيروان اديان ديگر را در راه مبارزه با ظلم، متحد و همراه و همصدا نمايد. پيروزي انقلاب اسلامي به رهبري روح خدا حضرت امام خميني(ره) ضرورت و قدرت وحدت ايمانيان را بيشتر نمايان نمود و بر صلابت و استحكام آن افزود. حضرت آيت الله خامنه اي ولي امر مسلمين كه اكنون در مسند مصدريت وحدت امت اسلام قرار دارد، مي فرمايد: «در ايران به معناي حقيقي كلمه، انقلاب اسلامي يك اتحاد و الفت به وجود آورد؛ ميان فرق مختلف، لهجه هاي مختلف و طوايف مختلف.»
اكنون كه ما دستاويزهاي درخشاني براي وحدت و الفت و مودت بين آحاد مردم داريم از جمله؛ رسول اعظم اسلام (ص) و معارف متعالي نبوي، انقلاب اسلامي و امام خميني(ره)، نبايد اجازه دهيم بيگانگان با نفوذ در صفوف ملت، هم بهانه بسازند و هم از
بهانه ها بهره ور شوند و با تحريكات و تحركات خود، دستان يكدلي و يگانگي مردم را كه به هم گره خورده اند، از هم بگسلند و بذر گسستگي و برائت از همديگر را در كشتگاه بسيط و بي فراز و نشيب ملت ما بيفشانند و آفات تفرق و خودمحوري و قوميت گرايي را به جان درخت ثمر آفرين وحدت بيندازند و اربابان انگليسي و آمريكايي خود را از باتلاق بي انتهاي يأس و حرمان و حسرت، كمي به در آورند.
اينك آوازه ايران اسلامي كه به بركت انقلابي كه با انديشه و دست سخاورز حضرت امام خميني(ره) بنا نهاده شد، در اقصي نقاط گيتي، گسترده و با خون شهيدان شريف و انديشه دانشوران جوان و فرزندان فروزان و فرهيخته خميني، موقعيت نوين و مستحكمي در عرصه سياست جهاني پيدا كرده است با تكيه بر دستاورد بزرگ نهضت خميني - ايمان و وحدت - به جاي جاي قلب ها و انفس و نيز مرزها و آفاق جغرافيايي نفوذ يافته و در مباحث گوناگون سياسي، اقتصادي و حقوقي، واجد نظرات تأثيرگذار و قابل تامل است، يقيناً اين نفوذ و حضور و ابراز نظرها برانگيزاننده كينه و هراس استكبار جهاني خصوصاً آمريكا شده است، فلذا تمام توان تبليغي و فرهنگي و توطئه چيني خود را براي شكستن شوكت وحدت و پيوند پاياي مردم ما به كار گرفته و در راه رسيدن به مطلوب خويش، راه هاي گوناگون را به آزمون و خطا مي نشينند تا راه نفوذي به ميان بنيان مرصوص ملت ايران بيابند. نمونه اي از اين تلاش هاي تلاشي خواهانه و براندازانه و تفرقه افكنانه و سلطه جويانه، افزايش سالانه بودجه براندازي نظام اسلامي ايران، توسط كنگره آمريكاست كه اين فقط نمونه اي كوچك از اقدامات آشكار آنان است و رشته نهاني هايشان بس سري دراز دارد.

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: رسالت]
[مشاهده در: www.resalat-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن