تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820160263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گروه آريان و بنيامين در برج ميلاد به روي صحنه مي روند


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: گروه آريان و بنيامين در برج ميلاد به روي صحنه مي روند


خبرگزاري آريا- گروه آريان و بنيامين در بخش پاپ بيست و هفتمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر در تاريخ 28 بهمن ماه در دو ساعت 21:45 و 18:15 در برج ميلاد به صحنه مي رود.
به گزارش خبرنگار موسيقي آريا ،محسن رجب پور مدير برنامه هاي آريان و بنيامين در خصوص اجراي اين دو گروه در جشنواره امسال گفت: در كنسرت گروه آريان گلچيني از آلبوم گل آفتابگردون ،و اما عشق، تا بي نهايت و بي‌تو باتو اجرا مي شود.
وي افزود:همچنين بعضي از قطعات معروف اين كنسرت را به صورت ميكس در آورده ايم تا هم بتواند براي مردم خاطرات را تداعي كند و هم تنوعي براي مخاطبان داشته باشد.
رجب پور در ادامه صحبت هاي خود خاطرنشان كرد:در اين اجرا از قطعاتي كه تاكنون مجوز نشر دارند استفاده كنيم و با وجود اينكه آلبوم جديد آريان هم در راه است، اما به دليل نداشتن مجوز قطعه از آن را اجرا نخواهيم كرد.
وي افزود:گروه آريان امسال براي سومين بار در جشنواره موسيقي فجر شركت كرده و با نوازندگاني چون سيامك خواهاني ( ويولن)، شراره فرنژاد ( گيتار، همخوان)، برزو بديهي ( پركاشن)، نينف اميرخاص ( كيبورد)،عليرضا طباطبايي ( درام)، سحر كاشمري( همخوان)،ساناز كاشمري ( همخوان)، علي پهلوان ( آواز، گيتار) و پيام صالحي ( آواز، گيتار) حضور دارند.
رجب پور در ادامه با اشاره به اجراي بينامين در جشنواره بيست و هفتم موسيقي فجر گفت: بسيار تلاش كرديم كه براي اين كنسرت يكسري قطعات جديد آماده كنيم، اما اين قطعات جديد آلبوم اين خواننده هنوز مجوز نگرفته است.
وي افزود:يكي از تفاوت هاي كنسرت بنيامين در جشنواره موسيقي فجر با ساير اجراها به گونه اي است كه نگاهي به آثار اين خواننده از ابتدا تا كنون داشته باشيم بر اين اساس بنيامين در اين اجرا با يك نگرش جديد قطعات شناخته شده رو به صورت ميكس اجرا مي كند.
گروه آريان 28 بهمن ماه ساعت 15/18 و بنيامين در همين روز ساعت 45/21 در برج ميلاد به روي صحنه مي رود.
بيست و هفتمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر به دبيري حسن رياحي 24 تا 30 بهمن ماه در تهران، كرج، قزوين، شيراز، ياسوج و گرگان برگزار مي شود.

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن