تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820709769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آليا: انتخابات مهمترين دستاورد انقلاب اسلامي ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي: آليا: انتخابات مهمترين دستاورد انقلاب اسلامي ايران است
عضو كميسيون سياست خارجي مجلس هدف غربي‌ها از بيان تحريم نفتي ايران، تحت تأثير قرار دادن انتخابات مجلس و آشفته كردن فضا دانست و گفت:انقلاب اسلامي ادعاي حمايت دموكراسي را زير سؤال برده است.


به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري خانه ملت؛فاطمه آليا نماينده مردم تهران و عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي،با اشاره به تصميم اخير اتحاديه اروپا براي تحريم نفتي جمهوري اسلامي ايران،به فارس گفت:دشمنان چندين سال است جنگ نرم عليه اسلام و جمهوري اسلامي ايران را آغاز كرده و در دستور كارشان قرار دادند؛چراكه آنان در جنگ سخت و نظامي عليه ايران ناكام ماندند و به همين دليل سلسله عملياتي را در قالب جنگ نرم عليه جمهوري اسلامي ايران طراحي كردند.

وي افزود:دشمنان تاكنون چندين سناريو را عليه ايران طراحي و عملياتي كردند و محوري‌ترين عملياتشان در جنگ نرم، توطئه براندازي نظام در فتنه سال ۸۸ بود، آنان براي فضاسازي عليه ايران انواع فيلم‌هاي هاليوودي و برنامه‌ها را توليد مي‌كنند.

آليا در ادامه از موضوع تحريم خريد نفت از ايران توسط اروپا سخن به ميان آورد و تصريح كرد: تولد انقلاب اسلامي ايران با ناجوانمردي كشورهاي غربي و برخوردهاي غيرانساني و غيرقانوني آمريكا و برخي كشورهاي غربي همراه بوده است؛ مانند قطع رابطه و انواع تحريم‌ها و جنگ ۸ ساله عليه ايران؛ ولادت انقلاب اسلامي مقارن با اين موارد بوده است. اما درباره موضوع تحريم خريد نفت از ايران، اگر چه اين امر براي ما يك موضوع بي‌اهميت است اما تحليل آن براي روشنگري افكار عمومي خوب است.

اين عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در بخش ديگري از گفت‌وگوي خود با فارس، متذكر شد: آمريكا در توطئه جديد خود عليه جمهوري اسلامي ايران، موضوع تحريم بانك مركزي را مطرح كرده است، اين مسئله نيز يك جنگ تبليغاتي و رواني عليه ايران است، چرا كه اصلاً بانك مركزي ايران در آمريكا فعاليت زيادي ندارند و با تحريم اين كشور خيلي لطمه نمي‌خورد.

وي اضافه كرد: اخيراً شاهد بوديم كه انگليسي به اتفاق چند كشور اروپايي، اقدام به اخذ تصميم براي تحريم نفتي ايران گرفتند، اما زمان عملياتي و اجرايي شدن اين تصميم را به تيرماه يعني شش ماه آينده موكول كردند، تحليلگران سياسي از همان ابتدا اين تحريم را يك بازي تحليل كردند و جنگ تبليغاتي و رواني دانستند، چرا كه آنان اجراي اين تصميم را به ۶ ماه آينده موكول كردند.

نماينده مردم تهران در خانه ملت هدف غربي‌ها از اين تصميم را تحت تأثير قرار دادن انتخابات مجلس نهم و آشفته كردن فضا دانست و تصريح كرد: اتحاديه اروپا با اين تصميم در واقع خودش را تحريم كرد.

وي اضافه كرد: پس از خبري شدن تصميم اتحاديه اروپا، در اولين واكنش، شركت‌هايي اين كشورها اعلام كردند كه با اجرايي شدن اين تصميم، متضرر مي‌شوند.

فاطمه آليا ادامه داد: در حال حاضر پالايشگاه‌هاي چند كشور اروپايي با نوع نفت جمهوري اسلامي ايران تنظيم شده‌اند، تصميم اتحاديه اروپا عملياتي نيست و آنان اين تصميم را فقط با هدف ايجاد جنگ تبليغاتي و رواني عليه ايران مطرح كردند اما واكنش‌هاي خوبي نسبت به اين تصميم از سوي مسئولان كشورمان صورت گرفت.

"مقدمات ارائه يك طرح دوفوريتي براي قطع صادرات نفت به اروپا در مجلس فراهم شده است، ما خود وزارت نفت در زمينه موضوع قطع صادرات نفت به اتحديه اروپا پيشقدم شد."

وي انتخابات را مهمترين دستاورد انقلاب اسلامي ايران دانست و يادآور شد: دنياي غرب امروز روي موضوع دموكراسي و حقوق‌بشر مانور مي‌دهد، آنها شاهدند كه در جمهوري اسلامي ايران بهترين نوع مردم‌سالاري ديني وجود دارد، به طور متوسط سالانه يك انتخابات برگزار كرده‌ايم و اين امر موجب شكست آنان شده است.

آليا در خاتمه با تأكيد بر اينكه انقلاب اسلامي ايران شعار و ادعاي طرفداري غرب از دموكراسي را زير سؤال برده است، متذكر شد: دشمنان انتخابات ما را نشانه گرفتند، آنان از آنجايي كه در انتخابات سال ۸۸ موفق نشدند، لذا اين بار انتخابات مجلس نهم در دستور كار قرار ددند تا فضا را بر هم بزنند و امنيتي كنند، از اين رو سخن از تحريم‌ها بيان مي‌كنند تا بدين وسيله در كشور نگراني ايجاد كنند اما آنان اين بار هم موفق نخواهند شد و قبل از انتخابات مجلس نهم، رفراندوم ديني-سياسي مردم در روز ۲۲ بهمن، توطئه‌ها و دسايس آنان را خنثي خواهد كرد.

يکشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 477]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن